2009-12-06, 19:21
  #493
Medlem
simme-MFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Visserligen inte köpta men detta är ett litet smakprov av de hemmagjorda som kommer komma till nyår. 16st 2", 18st 3", 5st 4" och 1st 8"!
Sedan tillkommer lite köpt såklart.

Bild: http://img704.imageshack.us/img704/388/img4256.jpg

(Ja, nu är det bara det roliga momentet i tillverkningen kvar..........)

//fielldeaf
Riktigt nice!
förväntar mig att du filmar
8" ser riktigt brutal ut
Citera
2009-12-06, 19:31
  #494
Medlem
moohs avatar
Förra året köpte svärfar den största "lådan" (jag vet inte den riktiga termen) och jag köpte det största och det näst största raket-paketet. Därutöver lär jag väl tillverka egna flash powder smällare av olika storlekar samt egna 1" och 2" mortar shells med tiger tail stars, diamond storms och lite sånt.
Citera
2009-12-06, 19:44
  #495
Medlem
eckick1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeshL
Ska nog ha mest air-bombs detta året. Av olika sort och form (?).. Sveas King Air Bombs har stark knall, och har dugligt pris i förhållande till kvalité, så några såna skall det bli

Något som ska testas detta året är en s.k. Airbomb-bazooka eller wdf. Har inte gjort detta någon gång än

Undrar dock om någon har tips på tårtor (helst den mindre, flertaliga sorten).
Undrar också om någon har något kul man kan göra med en hög med mindre saker (har kvar endast massa små-skit sen förra året, crackling balls, tiger-raketer, burn outs, you name it.)

Ser fram emot nyår
iCake hos svea och Absolute mix kan jag rekomendera, likaså Tripple X om man vill satsa lite mer.

Köp snabbstubin från tex. keteN eller SK och stubinera ihop allt. Det blr ett jävla hallå kan jag lova dig.
Citera
2009-12-06, 20:41
  #496
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme-MF
Riktigt nice!
förväntar mig att du filmar
8" ser riktigt brutal ut


Tackar tackar. Nu är NÄSTAN alla shells pastade och vilket helvete det är. Men på nyår så ska det skjutas. Och om det är läge så filmas det.

//fieldleaf
Citera
2009-12-06, 21:30
  #497
Medlem
Harrybs avatar
Jag ska faktis på en fyrverkerioutlet på Lördag (den 12 Dec) Det var den ända dagen dom har öppet och allt ska bort. Dom säljer Royal Partys saker 70% av ORD priset. Här ska inhandlas
Citera
2009-12-06, 21:37
  #498
Medlem
bubbelpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldleaf
Visserligen inte köpta men detta är ett litet smakprov av de hemmagjorda som kommer komma till nyår. 16st 2", 18st 3", 5st 4" och 1st 8"!
Sedan tillkommer lite köpt såklart.

Bild: http://img704.imageshack.us/img704/388/img4256.jpg

(Ja, nu är det bara det roliga momentet i tillverkningen kvar..........)

//fielldeaf

Såg mycket trevligt ut ! =)
Bara pastningen och lyftladdningarna som ska på sin plats då !
Förväntar mig att du filmar 8" iaf för den väntar jag förväntansfullt på.
Vad är det för stjärnor i den ?
Citera
2009-12-06, 23:06
  #499
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag ska faktis på en fyrverkerioutlet på Lördag (den 12 Dec) Det var den ända dagen dom har öppet och allt ska bort. Dom säljer Royal Partys saker 70% av ORD priset. Här ska inhandlas


Vart?!
Citera
2009-12-06, 23:08
  #500
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeshL
Undrar dock om någon har tips på tårtor (helst den mindre, flertaliga sorten).


Stinger från Svea är riktigt fin början på fyrverkeriet
Citera
2009-12-07, 11:52
  #501
Medlem
Pyromenens avatar
Skulle vilja ha en en riktig 4" bomb till nyår, så löjligt att dom inte säljs längre..

Får väl lära mig tillverka egna såsmåningom
Citera
2009-12-09, 00:27
  #502
Medlem
suryoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag ska faktis på en fyrverkerioutlet på Lördag (den 12 Dec) Det var den ända dagen dom har öppet och allt ska bort. Dom säljer Royal Partys saker 70% av ORD priset. Här ska inhandlas

Var i landet kommer detta ske? och i vilken butik?
Citera
2009-12-09, 12:28
  #503
Medlem
pyrosapiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag ska faktis på en fyrverkerioutlet på Lördag (den 12 Dec) Det var den ända dagen dom har öppet och allt ska bort. Dom säljer Royal Partys saker 70% av ORD priset. Här ska inhandlas

aha, så det är dit alla fyrverkerier som skulle ha sålts på Gotland kommer...?
Citera
2009-12-09, 22:23
  #504
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suryoyo
Var i landet kommer detta ske? och i vilken butik?


Äh, det är inte lönt att fråga, både jag och Raskaoverisen har försökt helt utan framgång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in