Citat:
Ursprungligen postat av SpeshL
Ska nog ha mest air-bombs detta året. Av olika sort och form (?

).. Sveas King Air Bombs har stark knall, och har dugligt pris i förhållande till kvalité, så några såna skall det bli
Något som ska testas detta året är en s.k. Airbomb-bazooka eller wdf. Har inte gjort detta någon gång än
Undrar dock om någon har tips på tårtor (helst den mindre, flertaliga sorten).
Undrar också om någon har något kul man kan göra med en hög med mindre saker (har kvar endast massa små-skit sen förra året, crackling balls, tiger-raketer, burn outs, you name it.)
Ser fram emot nyår

iCake hos svea och Absolute mix kan jag rekomendera, likaså Tripple X om man vill satsa lite mer.
Köp snabbstubin från tex. keteN eller SK och stubinera ihop allt. Det blr ett jävla hallå kan jag lova dig.