2010-10-04, 22:12
  #1081
Medlem
Uhlvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Det som är köpt i år är en del tyska raketer som bara smäller (Se film)

http://www.youtube.com/watch?v=BmpH_9ISsZo

Sen har jag en massa smällare kvar sen förra året från Polen. Sen så får jag snart en del Thunder Kings från Sveafireworks sen 12st 6"shells Har även lite olika Celebration 5000, 10000 och 30 000

Sen så blir det väl en del tårtor från svenska impotörer för ca 6000kr.

Vart fick du tag på dom där raketerna som är i filmen?
Citera
2010-10-05, 00:03
  #1082
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uhlvar
Vart fick du tag på dom där raketerna som är i filmen?


Dom köpte jag av en kille på något forum (kommer ej ihåg vilket :/ ) Kolla i tråden (smuggelsmällare) Där kanske du kan hitta vart man kan få tag i dom.
Citera
2010-10-05, 05:44
  #1083
Bannlyst
Inga alls, tycker det är för dyrt, kan ju elda 100 lappar i kaminen istället. så värmer det lite iaf =)

kan ju ut och smälla lite med bössan, men det e ju åxå dyrt =)

en hemmagjord bomb kanse men då flyger väl armar och ben åt fanders =/
Citera
2010-10-05, 15:38
  #1084
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
Inga alls, tycker det är för dyrt, kan ju elda 100 lappar i kaminen istället. så värmer det lite iaf =)

kan ju ut och smälla lite med bössan, men det e ju åxå dyrt =)

en hemmagjord bomb kanse men då flyger väl armar och ben åt fanders =/
Faan du verkar vara skit snål

Kan posta bild på mina från förra året.
http://img245.imageshack.us/i/fyrverkierna.jpg/
__________________
Senast redigerad av fiskendisken 2010-10-05 kl. 15:46.
Citera
2010-10-05, 17:49
  #1085
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
Faan du verkar vara skit snål

Kan posta bild på mina från förra året.
http://img245.imageshack.us/i/fyrverkierna.jpg/


Det där är verkligen inte dina saker!!! För det första så slutade många av dom produkterna på bilden att säljas för ca 5-6år sedan och bilden ligger uppe på ett annat forum sedan 2006 så släng dig i väggen jävla troll.
Citera
2010-10-06, 22:47
  #1086
Medlem
blps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jo, lite sånt och tjutraketer måste jag väll köpa. Fast jag ska försöka få tag på airbombsen från krevad i år igen om dom finns kvar. Annars har jag ju en del paket sparade ifall att..
Har hört talas om airbombsen från krevad de sägs smälla något helt otroligt jämfört med konkurenterna
Citera
2010-10-06, 22:50
  #1087
Medlem
blps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eckick1
Jag ska inte köpa något - kommersiella fyrverkerier är fula
Visst känns det mycket trevligare att göra eget och lyckas men en hel tårta kan vara jobbigt att jobba ihop.
Citera
2010-10-06, 22:51
  #1088
Medlem
blps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Det som är köpt i år är en del tyska raketer som bara smäller (Se film)

http://www.youtube.com/watch?v=BmpH_9ISsZo

Sen har jag en massa smällare kvar sen förra året från Polen. Sen så får jag snart en del Thunder Kings från Sveafireworks sen 12st 6"shells Har även lite olika Celebration 5000, 10000 och 30 000

Sen så blir det väl en del tårtor från svenska impotörer för ca 6000kr.
Så hur mycket går hela kalaset på?
Citera
2010-10-06, 23:20
  #1089
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blp
Har hört talas om airbombsen från krevad de sägs smälla något helt otroligt jämfört med konkurenterna


Jo det gör dom
Ryktades förra året att dom skulle lägga ner så jag köpte på mig "några" paket
Citera
2010-10-07, 00:17
  #1090
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jo det gör dom
Ryktades förra året att dom skulle lägga ner så jag köpte på mig "några" paket
Ja dem smälls jävligt högt dem svarta är mycket starkare än dem blåa men dem kostade 35 svarta och blåa kostade 30 men jävlar vilka smäll det var på dem vet någon här inne om thunder kings va lika starka som dem svarta?
Citera
2010-10-07, 01:00
  #1091
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskendisken
Ja dem smälls jävligt högt dem svarta är mycket starkare än dem blåa men dem kostade 35 svarta och blåa kostade 30 men jävlar vilka smäll det var på dem vet någon här inne om thunder kings va lika starka som dem svarta?

Vilka svarta?
Och TK:s var tydligen starkare än dom blåa, fast det får jag nog testa för att avgöra
Citera
2010-10-07, 01:23
  #1092
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vilka svarta?
Och TK:s var tydligen starkare än dom blåa, fast det får jag nog testa för att avgöra
Vah menar du att du har riktiga TK???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in