Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Jo, jag funderar på ett sånt, dom verkar jättegrymma på visa amatörvideos på YouTube. Lite dyra men där var mine och allt i någon

Synd att det inte finns i sexpack dock, för jag har för mig att det finns sex olika effekter, eller är dessa trepacken blandade?
Ja dom är kanon!
Hmm lite osäker faktiskt men jag tog fram kartongen från förra året(tom tyvärr

) och den ser exakt lika ut som den på Sveas hemsida(blå gubbe, grön hatt, "galna ögon").
Hade dom även 2013 men ej kartongen kvar tyvärr
Har haft både Sveas viking bomb 50mm samt en Monster 50mm och alla gånger har dessa .35 impat mer

Går lite lägre såklart men ändå 30 gram per pjäs och är helt ok
Svea kanske har filmat dåligt med flit för inte folk hellre ska köpa dessa