Citat:
Ursprungligen postat av
NoelFB
Fick en Extream bomb på köpet hos bonnen..
Vilken av dom som sålde där handlade du av?
Tycker fortfarande det är märkligt att jag som brände nästan tretusen fick två paket Tricky på köpet, efter diskussion dessutom. Och du för under tusingen får en bomb för nästan fyrtio spänn. Det grämer mig faktiskt fortfarande eftersom det är första gången jag handlar för så pass mycket och alltid fått något tidigare...

Nu vet jag vem jag inte ska handla av nästa år iallafall!

Men berätta gärna vem du köpte av (eller beskriv iallafall). Det var rätt surt faktiskt..
Citat:
Ursprungligen postat av
NoelFB
Köpte rätt många Dynamite Rocket/Whistling Rocket, och serie koppla alla blev rätt fett!
Hur var dina Dynamiter Rocket? "Ploppade" dom eller pangade dom som vanligt? Mina pangade som vanligt för en gångs skull. Snygga
Citat:
Ursprungligen postat av
NoelFB
Något som imponerade var Knallraketerna från EF och Rp´s 50 Bomb!
Knallraketerna kändes bättre förr. Hade en gammal som jag drog av och dom känns mycket tamare nu för tiden