2015-01-07, 05:25
  #9241
Medlem
suryoyos avatar
Mina shells http://www.ladda-upp.se/bilder/jlfdnfrjffmbtp/
Citera
2015-01-07, 05:28
  #9242
Medlem
suryoyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suryoyo
Mina shells http://www.ladda-upp.se/bilder/jlfdnfrjffmbtp/


En banankartong med småtårtor
http://www.ladda-upp.se/bilder/imywgzwwdievno/
Citera
2015-01-07, 08:03
  #9243
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Dåså pyrovänner.... Här har ni min bild... Lite sent kanske men men...

http://www.ladda-upp.se/bilder/ddomgdfnutmrjd/
100Shells eller Display Cake 120/30? Vilken är bäst?
Citera
2015-01-07, 11:20
  #9244
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
100Shells eller Display Cake 120/30? Vilken är bäst?

Skiljer bara 400gr i krutvikt så trots att 100 shells är 45mm är det ganska lite krut per smäll i den kalibern. Nästan 3 kg på 120 st 30mm är däremot bra så du får välja mellan en tunn 45mm eller en välmatad 30mm

Hade själv två 30mm arrangemang från Svea och var väldigt nöjd med båda
__________________
Senast redigerad av Pyronostalgi 2015-01-07 kl. 11:23.
Citera
2015-01-07, 13:53
  #9245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
100Shells eller Display Cake 120/30? Vilken är bäst?

Tja

Jag vet inte för 120X30 ska jag dra till påsk

Men kan rekommendera Serenad... 3 Kg krut

Har laddat upp film på den på youtube om du vill se

Men 100 Shells e jävligt fin och stora effekter... Innehåller okså några Saluter
Citera
2015-01-07, 14:26
  #9246
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2

Men kan rekommendera Serenad... 3 Kg krut


Jag med! Stora täta effekter. Även 631 var toppen med bra variation på effekterna.
Citera
2015-01-26, 12:57
  #9247
Medlem
Någon som vet någon som säljer raketer eller pyro nu på året som kan skicka? Ska vara i sverige. men sakerna kan komma från polen.
Citera
2015-01-26, 13:03
  #9248
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangpang123
Någon som vet någon som säljer raketer eller pyro nu på året som kan skicka? Ska vara i sverige. men sakerna kan komma från polen.
Kolla pm
Citera
2015-02-12, 21:30
  #9249
Medlem
zyzlites avatar
Hittade denna precis, tror ni det är samma som vi har köpt i Sverige?
https://www.youtube.com/watch?v=IV3IEHGpCug
Citera
2015-02-12, 23:19
  #9250
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
Hittade denna precis, tror ni det är samma som vi har köpt i Sverige?
https://www.youtube.com/watch?v=IV3IEHGpCug

Det är samma ja faktiskt ganska skumt att den är godkänd för Svenska marknaden, men men, jag säger ju inte nej!
Citera
2015-02-12, 23:24
  #9251
Medlem
OneUps avatar
Vi förbjöd fyrverkerier på nyår i år. Ingenting är prisvärt när man är van vid att se fyrverkeri-SM varje år. Möjligtvis hemmagjort då, men ingen har intresset.
Citera
2015-02-12, 23:36
  #9252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Vi förbjöd fyrverkerier på nyår i år. Ingenting är prisvärt när man är van vid att se fyrverkeri-SM varje år. Möjligtvis hemmagjort då, men ingen har intresset.
Finns diverse olika polska sidor! Kolla tråden om utöändska smällare! De sidorna har (nästan alla) även fyrverkeri av olika slag, mycket prisvärdare än här! Samt extrema marksaluter om nu det intresset finns!
Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in