2014-12-28, 00:43
  #8593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yuuzhanvong
Mina inköp för iår blev följande.
1.Gold Explotion =EF
1.infantery 142=RP
1.Tiger=bonnen
1.Flower power=Extreme
1.Subwoofer=rp
1Super salute=rp
1.Diamonds=rp
1.Gold bar =svea
20.50mm =ef
8.Thunder king=fyrverkerimästarna
1.uranus=ef
1.Venus=ef
10.Bengaler=linders
10.Crackling Pearls 3=rp
7.Crackling Pearls 2 =rp

Hade varit kul med en bild på detta
Citera
2014-12-28, 00:44
  #8594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusgnaget
Extreme´s knallraketer dom som kostar 49kr för ett paket har dom tjut också eller bara knall?
Skulle vara nice med lite större tigerraketer än dom vanliga små...

Det är tjut i de också.
https://www.youtube.com/watch?v=F1HfbVPcCBo
Citera
2014-12-28, 00:53
  #8595
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusgnaget
Extreme´s knallraketer dom som kostar 49kr för ett paket har dom tjut också eller bara knall?
Skulle vara nice med lite större tigerraketer än dom vanliga små...

Dom har först ett sjujävla tjut (sätt gärna på extrastubin) och sen en go knall
Citera
2014-12-28, 00:54
  #8596
Medlem
Ok då blir det en till resa till södertälje så man får köpa en flower power och lite knallraketer då
Citera
2014-12-28, 00:57
  #8597
Medlem
Jag har lite beslutsångest. Golden Explosion från Svea kommer en kompis att handla och likaså en Dom Perignon champagne. Så för att täcka upp det tänkte jag köra på Oden. Men jag vill ha en ordentlig pjäs till så jag tvekar mellan Bomb Extreme och Ragnarök. Samtliga är från Svea ifall någon missat. Vad tycker ni?

Edit: Jag kommer inte köpa Thors Hammer. Det ska ju vara gamla Tsar Bomba och den var jag faktiskt inte riktigt nöjd med förra året.
__________________
Senast redigerad av Rytve 2014-12-28 kl. 01:00.
Citera
2014-12-28, 01:11
  #8598
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusgnaget
Ok då blir det en till resa till södertälje så man får köpa en flower power och lite knallraketer då

Du måste ha något paket Thunder Flash också Riktigt go knall och fin effekt.
Citera
2014-12-28, 01:15
  #8599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag har lite beslutsångest. Golden Explosion från Svea kommer en kompis att handla och likaså en Dom Perignon champagne. Så för att täcka upp det tänkte jag köra på Oden. Men jag vill ha en ordentlig pjäs till så jag tvekar mellan Bomb Extreme och Ragnarök. Samtliga är från Svea ifall någon missat. Vad tycker ni?

Edit: Jag kommer inte köpa Thors Hammer. Det ska ju vara gamla Tsar Bomba och den var jag faktiskt inte riktigt nöjd med förra året.


Köp Ragnarök... Du kommer inte bli missnöjd med den
Citera
2014-12-28, 01:18
  #8600
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Köp Ragnarök... Du kommer inte bli missnöjd med den

Men ändå, den och Oden kostar fan mer än allt jag handlade idag och då har jag ändå pengar över. Finns det verkligen inte liknande alternativ hos andra aktörer?
Citera
2014-12-28, 01:39
  #8601
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
Det är tjut i de också.
https://www.youtube.com/watch?v=F1HfbVPcCBo
De är ju precis som miniraketerna. Bara onödigt att köpa dem.
Citera
2014-12-28, 01:39
  #8602
Medlem
Funderade på att köpa 6st kaskadbomber imorgon är det någon som testat de o kan rekommendera de eller ska jag byta ut de mot thunderflash istället ?
Citera
2014-12-28, 01:40
  #8603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noggerlen
De är ju precis som miniraketerna. Bara onödigt att köpa dem.

Fast de smäller några gånger högre än de
Citera
2014-12-28, 01:47
  #8604
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
Funderade på att köpa 6st kaskadbomber imorgon är det någon som testat de o kan rekommendera de eller ska jag byta ut de mot thunderflash istället ?

Jag tycker dom är jättebra. Om du inte vill köpa en av varje så köp 3st kaskadbomber för 69:- och 1 trepack Thunder Flash för 54:-. Värt det! Hur ser din lista ut btw?

Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
Fast de smäller några gånger högre än de

Och tjuter sjukt bra. Den där filmen gör den inte rättvis dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in