Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Bonden i billesholm.
Finns det någon form av bombtårta eller tårta som du skulle kunna rekommendera som är mycket prisvärd i klassen 600-800kr? Det kan vara blandade smällar och tempot ska vara blandat helst, vet du något som är extra ordinärt? har kollat på infantry 72 från royalparty men är inte helt hundra på den...