2014-12-14, 17:06
  #7669
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crayfisher
Hej, kan någon rekommendera någon stor fyrverkeributik/outlet i Stockholmsområdet? Gärna stoort utbud med flera märken och bra priser (om det ens finns). Ös på med förslag, i år ska det shoppas.
Vet inte hur mycket dem har i lagret men mc shoppen i Sollentuna har Royalparty FM och Linders.
http://mcshopen.se/vi-erbjuder/fyrverkerier.aspx
Citera
2014-12-14, 17:12
  #7670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Vet inte hur mycket dem har i lagret men mc shoppen i Sollentuna har Royalparty FM och Linders.
http://mcshopen.se/vi-erbjuder/fyrverkerier.aspx

Tack, har du varit där? Tycker det ser lite dyrt ut men annars är det nog värt ett besök.
Citera
2014-12-14, 17:16
  #7671
Medlem
VemSaDets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crayfisher
Tack, har du varit där? Tycker det ser lite dyrt ut men annars är det nog värt ett besök.
Tyvärr inte, kanske någon här som vet vad Bonnen tar för magnum, kostar tydligen 399 där enligt bilden.
Så kan man jämföra priserna kanske

Edit: Bonnen tar 248kr just för magnum.
Citera
2014-12-14, 17:20
  #7672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Tyvärr inte, kanske någon här som vet vad Bonnen tar för magnum, kostar tydligen 399 där enligt bilden.
Så kan man jämföra priserna kanske

Edit: Bonnen tar 248kr just för magnum.

Hehe, det var just bonnen jag jämförde med
Det är ju en del prisskillnad...
Citera
2014-12-14, 17:58
  #7673
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crayfisher
Hehe, det var just bonnen jag jämförde med
Det är ju en del prisskillnad...

Är du sugen på att komma ner och besöka oss på 4verkeri, så ska jag ge dig ett varmt välkomnande

Bara jag som har svårt för vad man ska köpa? Har bara kommit på ex antal Scorpion av Bonnen, någon Tiger och kanske 2-3 stycken King Cobra som skjuts samtidigt! Möjligtvis den gamla Monster också, då jag tycker den nya Monster på 16 skott gick alldeles för lågt.. Eller ska man köra favorit i repris med 2xDiamonds (Crown Jewels RP)?
Citera
2014-12-14, 18:00
  #7674
Medlem
Zimows avatar
Tjenare. Vad tror ni passar att använda på byn iår? inga tråkiga lådor utan mera smällare. Inte alltför stora så folk tror det är krig utan lagom men ändo tryck i liksom
Citera
2014-12-14, 18:21
  #7675
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Bara jag som har svårt för vad man ska köpa? Har bara kommit på ex antal Scorpion av Bonnen, någon Tiger och kanske 2-3 stycken King Cobra som skjuts samtidigt! Möjligtvis den gamla Monster också, då jag tycker den nya Monster på 16 skott gick alldeles för lågt.. Eller ska man köra favorit i repris med 2xDiamonds (Crown Jewels RP)?

Jag har för många jag vill ha i år

Hur är Scorpion IRL? Antar den smäller en del?

Vad är dealen med King Cobra? Verkar vara rätt trista vita stjärnor på filmen? Är knallarna det speciella i den eller? :P Hur är den nya monster rent effektmässigt?
Citera
2014-12-14, 18:30
  #7676
Medlem
VemSaDets avatar
Vad sägs 3st Goldbar samtidigt eller en Slepiner?
Citera
2014-12-14, 18:53
  #7677
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jag har för många jag vill ha i år

Hur är Scorpion IRL? Antar den smäller en del?

Vad är dealen med King Cobra? Verkar vara rätt trista vita stjärnor på filmen? Är knallarna det speciella i den eller? :P Hur är den nya monster rent effektmässigt?

Attans, att det ska vara så svårt
King cobran är ok, för 149kr så ändå okej! Kolla fb för bättre filmer, kameran har dåliga inställningar
Oj, minns inte helt. Absolut inte dålig, men den gick lågt, stjärnorna tog i marken! Kanske blir en sån i år ändå..
Citera
2014-12-14, 18:57
  #7678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Är du sugen på att komma ner och besöka oss på 4verkeri, så ska jag ge dig ett varmt välkomnande

Bara jag som har svårt för vad man ska köpa? Har bara kommit på ex antal Scorpion av Bonnen, någon Tiger och kanske 2-3 stycken King Cobra som skjuts samtidigt! Möjligtvis den gamla Monster också, då jag tycker den nya Monster på 16 skott gick alldeles för lågt.. Eller ska man köra favorit i repris med 2xDiamonds (Crown Jewels RP)?

Hade jag haft tiden och sitta och köra 11 timmar totalt så hade jag lätt kommit ner.
Satt och dreglade över er hemsida innan. Nästa år måste jag komma och handla lite.
Citera
2014-12-14, 19:13
  #7679
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Attans, att det ska vara så svårt

Lite av nöjet är visserligen att planera

Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
King cobran är ok, för 149kr så ändå okej! Kolla fb för bättre filmer, kameran har dåliga inställningar
Oj, minns inte helt. Absolut inte dålig, men den gick lågt, stjärnorna tog i marken! Kanske blir en sån i år ändå..

Har bara hittat två filmer som är typ vita/silvriga stjärnor. Länka gärna Hur är knallarna i King Cobra jämfört med Shock Wave?

Gillar inte att stjärnorna tar i marken, liten tomt...
Citera
2014-12-14, 19:17
  #7680
Medlem
Audimans avatar
Kan man jämföra King Cobra och RP Gunsmoke?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in