2014-12-26, 14:41
  #8281
Medlem
PettaXs avatar
Handlade familjeväskan idag med hopp på att det var samma trårtor i den, så packade jag upp den när jag kom hem och såg istället för Meduza så är det New Centrury 16 shoots och istället för Kick Off är det Magnum

EDIT Såg nu att Magnum hade fått en 4 i GP 2011 så den kanske inte är så dum endå
__________________
Senast redigerad av PettaX 2014-12-26 kl. 14:43.
Citera
2014-12-26, 14:45
  #8282
Medlem
PettaXs avatar
http://www.fyrverkerikungen.se Har leverans fri frakt på köp över 450kr i Stockholm områdena
Citera
2014-12-26, 14:52
  #8283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
Det finns alldeles för mkt man vill ha! Hjälp till å sålla ut:

Vill ha listan:
Akilles 699 kr
Woodstock 699 kr
Thunderbird elr sleipner 299 kr
Familjeväskan 499 kr
Någon hammargrens tårta i 400 kr klassen
Victory Superstar 79
.50 monster 299 kr
Saluten 99 kr
Stjärnbomb 50 ??

Vill handla för ca 2000 kr. Vad ska man ta bort? Har ju som nämnt tidihste hanssons största trälåda å en diablo från hammargrens sedan innan .
Vart fick du tag på victory superstar för 79kr ?
Citera
2014-12-26, 14:53
  #8284
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KAPOW-powaaa
Vart fick du tag på victory superstar för 79kr ?

Handlar man för över 200 på cykelringen får man den för 79
Citera
2014-12-26, 14:54
  #8285
Bannlyst
Var är de billigaste ställena i Stockholm? Jag vill gå efter kvantitet istället för kvalitet.
Citera
2014-12-26, 14:56
  #8286
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Handlade familjeväskan idag med hopp på att det var samma trårtor i den, så packade jag upp den när jag kom hem och såg istället för Meduza så är det New Centrury 16 shoots och istället för Kick Off är det Magnum

EDIT Såg nu att Magnum hade fått en 4 i GP 2011 så den kanske inte är så dum endå
Magnum är samma som kick off men skumt att menduza var utbytt
Citera
2014-12-26, 15:01
  #8287
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
Det finns alldeles för mkt man vill ha! Hjälp till å sålla ut:

Vill ha listan:
Akilles 699 kr
Woodstock 699 kr
Thunderbird elr sleipner 299 kr
Familjeväskan 499 kr
Någon hammargrens tårta i 400 kr klassen
Victory Superstar 79
.50 monster 299 kr
Saluten 99 kr
Stjärnbomb 50 ??

Vill handla för ca 2000 kr. Vad ska man ta bort? Har ju som nämnt tidihste hanssons största trälåda å en diablo från hammargrens sedan innan .

Stjärnbomb 50 och salute är relativt likadana. Så där kanske du kan ta den du tycker är grannast
Ska du klara dig under 2000 får du nog först välja på om du vill ha Akilles eller Woodstock
__________________
Senast redigerad av pyro860 2014-12-26 kl. 15:16.
Citera
2014-12-26, 15:20
  #8288
Medlem
Jubileumsbombens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Stjärnbomb 50 och salute är relativt likadana. Så där kanske du kan ta den du tycker är grannast
Ska du klara dig under 2000 får du nog först välja på om du vill ha Akilles eller Woodstock

I know! Oxh det beslutet är inte det lättaste ..
Citera
2014-12-26, 15:51
  #8289
Medlem
runkakukens avatar
Vad är mest "bang for the buck" om man vill lägga 500 kr?
Citera
2014-12-26, 16:02
  #8290
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubileumsbomben
I know! Oxh det beslutet är inte det lättaste ..

Du får mer bang for the buck i Woodstock iallafall. Du har från 20mm ända upp till 45mm, till skillnad från Akilles 25mm. Har du dessutom inte testat Extreme innan så rekommenderar jag det ännu mer. Deras Thunder Flash och Salute har typ samma krutvikt om du vill tjäna in lite där också. Jag tycker iofs att krevaden är större i Salute.

Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken
Vad är mest "bang for the buck" om man vill lägga 500 kr?

Raket? Tårta? Fyrverkerisats?
Citera
2014-12-26, 16:08
  #8291
Medlem
Nu är årets först inköp av raketer klart ^^
Vad tycks? och har ni några förslag vad man kan köpa mer?
Älskar pyro prylar! men ngt stort går ju också bra så länge det inte bränner för mycket i plånkan!

http://imgur.com/0aFZzXj

mer utspritt men lite längre ifrån:

http://imgur.com/jeRj7OP
Citera
2014-12-26, 16:09
  #8292
Medlem
runkakukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Raket? Tårta? Fyrverkerisats?

Egentligen helst tårta.

Undrar också vilka de största raketerna som numera går att köpa är?

Helst av allt hade jag träffat någon som har Big Bertha till salu men det lär jag ju inte hitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in