Jag underhåller mig själv när ni inte postar några inlägg...
Hur skall man komma åt en satanist.
Man använder sig av hans egen doktrin fast tusenfalt i styrka.
Eller så når man honom i blind spots helt oväntat.
Man kan också stegra metoden oregelbundet rent själsligen.
Det finns många slags psykiska tryck. Jag vet nästan inga som aldrig känner stress. Stress kan bli ytterst obehagligt och rent farligt. Inte nog med att du kan bli somatiskt sjuk din intelligens sänks och känslolivet blir mer slätstruket.
Hmmm, här skulle det vara specifikt mot en satanist så ... Spana på honom, lär känna honom och hans vanor och mjuka sedan upp eventuellt psykiskt självförsvar genom att sända iväg tankeformer.
jag lämnar endel oskrivet här
Jag är van att åkalla andar, element mm in i mig själv och runt omkring mig . Jag känner även endel hardcore
absolute satanister utan att närmare gå in på det.
Måste återvända till topic. Jag har
inte varit laidback i det jag gör. Till din förargelse.