2013-07-17, 17:40
  #1393
Medlem
WykkedWitchs avatar
jag har ganska goda bilder av det, du kommer att gå i försvar bara om jag basunerade detta.

[i]Om båda skulle vara sig själva i följande scenario:
Ett stort och helt nedsläckt rum.
Minst tre veckor.
Vi får tänka på att du varken kan hålla dig hygien eller kan gå på toaletten så för den sakens skull tänker vi bort den faktorn.
Dessutom har jag tränat mer än en kampsport sedan jag var 11år . Jag kommer inte att basunera ut vilka ty min identitet får inte röjas mest av andras säkerhet!
Mitt sätt att utöva dessa är absolute att jag nästan överarbetar, nästan är överambitiös.
Satanismen sökte sig till mig. I andra former så långt tillbaka jag kan minnas (givetvis menar jag så långt tillbaka i mitt nuvarande liv.Jag har MYCKET god kontakt med mina spirits och energier som de vill förmedla. Sedan åratal tillbaka arbetar jag astralt och inom olika sorts magick.
Omvänd Kabbalah och endel chaosMagick jag har inte alla begreppen och yvar medvetet ut min identitet här av uppenbara skäl.

Jag känner mig kränkt av dig och du har vanhelgat min integritet.

Följdaktligen har vi en fight. Vi kan lätt komma till ovanstående scenario ännu lättare om du "samtycker" Naturligtvis menar jag inte ett fysiskt rum.
Citera
2013-07-18, 09:49
  #1394
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
jag har ganska goda bilder av det, du kommer att gå i försvar bara om jag basunerade detta.

[i]Om båda skulle vara sig själva i följande scenario:
Ett stort och helt nedsläckt rum.
Minst tre veckor.
Vi får tänka på att du varken kan hålla dig hygien eller kan gå på toaletten så för den sakens skull tänker vi bort den faktorn.
Dessutom har jag tränat mer än en kampsport sedan jag var 11år . Jag kommer inte att basunera ut vilka ty min identitet får inte röjas mest av andras säkerhet!
Mitt sätt att utöva dessa är absolute att jag nästan överarbetar, nästan är överambitiös.
Satanismen sökte sig till mig. I andra former så långt tillbaka jag kan minnas (givetvis menar jag så långt tillbaka i mitt nuvarande liv.Jag har MYCKET god kontakt med mina spirits och energier som de vill förmedla. Sedan åratal tillbaka arbetar jag astralt och inom olika sorts magick.
Omvänd Kabbalah och endel chaosMagick jag har inte alla begreppen och yvar medvetet ut min identitet här av uppenbara skäl.

Jag känner mig kränkt av dig och du har vanhelgat min integritet.

Följdaktligen har vi en fight. Vi kan lätt komma till ovanstående scenario ännu lättare om du "samtycker" Naturligtvis menar jag inte ett fysiskt rum.


Jaha så du vill ha någon form av bajs sex orgie i 3 veckor i ett mörkt rum, tyvärr jag avstår nog det. Resten av ditt flum och karate kid´s fjantande ser jag som en brist på social kompetens, något som du lär ha om du ska kunna slå mig psykiskt. Fysiskt haha glöm det du är en fjant och jag kommer alltid att behandla dig som en sådan, tills du växer upp och slutar med det där barnsliga tramset.

Vidare så är det jag som kontrollerar dig här eftersom det är du som känner dig kränk och vemodig vilket är själva syftet onT, jag kontrollerar dig här och du ska veta att jag inte har en endaste lite känsla inblandad detta är enbart för skojs skull. Läs psykologi några år sumpa magi tramset och återkom när du iaf kan hantera ett försvar, så kanske du kan diskutera på min nivå och därmed göra det hela mer intressant. Jag mena det är kul att vinna men någon utmaning måste det finnas annars blir det bara tråkigt.
Citera
2013-07-18, 11:46
  #1395
Medlem
WykkedWitchs avatar
[i]Jag tänker inte komma med hot som du kan urholka som tomma. Vem förutom du säger att jag är vemodig? Det bästa jag vet är att spela karikatyr tills jag verkligen är underdog!
[i]Du kan inte kontrollera mig, dessutom skulle jag säga att du verkligen köper minidentitet!
Det vore ironiskt om du inte svarar/ignorerar nu när jag öppnar mig litet mer!

Jag vet att du inte har pejling på mig. "lägg ner magin och koncentrera dig på psykologi".
Den sunda psykologin finns i la dolce vita och inte i dina fyrkantiga studier. DU!!

Berätta istället sanningen vad du får till dig om mig..
Citera
2013-07-18, 13:01
  #1396
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
[i]Jag tänker inte komma med hot som du kan urholka som tomma. Vem förutom du säger att jag är vemodig? Det bästa jag vet är att spela karikatyr tills jag verkligen är underdog!
[i]Du kan inte kontrollera mig, dessutom skulle jag säga att du verkligen köper minidentitet!
Det vore ironiskt om du inte svarar/ignorerar nu när jag öppnar mig litet mer!

Jag vet att du inte har pejling på mig. "lägg ner magin och koncentrera dig på psykologi".
Den sunda psykologin finns i la dolce vita och inte i dina fyrkantiga studier. DU!!

Berätta istället sanningen vad du får till dig om mig..


Vad ska jag svara på exakt alvarligt? Du kan inte ens försvara dig, allt du gör är att bekräfta allt jag fiskar efter och säger nej näääää så är det inte alls du vet ingenting om mig buhu. Sedan gör du dig till och säger att du spelar idiot med flit och förlorar med vilja för att spela någon under dog, haha ja vad ska man säga öö hmm kan du sluta spela? Never go full retard, det är allt för nu men jag är helt säker på att det kommer mer, jag leker gärna med dig lite till det är efterallt det jag gör.
Citera
2013-07-19, 00:21
  #1397
Medlem
WykkedWitchs avatar
I så fall är vi omaka men ändå lekkamrater för tro mig-, jag leker samtidigt med dig. Känslor är totalt överlägsna din psykologiska kyla. men du äcklar mig!

Spelar ingen roll alls vilken slags satanist du är.

Retar du mig så åker du snart hit å dit o åt alla håll såsom en trasdocka : Jag tar dig fysiskt såväl som psykiskt. Vi kan även blankt räkna med att du är mkt äldre än mig.

allright, here it goes: När du sitter där på morgontimman med din röda kopp med kaffe i och cigg i munnen..... tänk då på, I'm watching You
Citera
2013-07-20, 07:58
  #1398
Medlem
WykkedWitchs avatar
Allright. Jag medger att det är en smula ovärdigt och tramsigt att pseudotrakasera dig! Men att sammanfatta alla mina inägg som trams visar bara på att du uppnått ett mäkta gubbtillstånd och det är inte lätt att avstyra.

Pajkastningen skall dock inte för min del framleda till varningar, osv - alltså håller jag mig framgent till topic utan att tracka dig, min vän

Citera
2013-07-20, 16:06
  #1399
Medlem
WykkedWitchs avatar
"min vän"... NOWAY
Citera
2013-07-20, 16:12
  #1400
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Det här bådar inte bra
Jodah höjd ,you know regel öppendiskution!
Citera
2013-07-20, 16:40
  #1401
Medlem
kaiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Vi kan även blankt räkna med att du är mkt äldre än mig.
Om det var någon som tvivlade.
Citera
2013-07-20, 18:53
  #1402
Medlem
WykkedWitchs avatar
För att hålla sig till topic så är det bra att känna till en del om "offret" och det gör jag.
Det är en balansgång när hen lätt kan påvisa regelbrott osv.

Därför fabulerar jag blandat med sanning.
Han själv är tillräckligt känslig att se när kvoten märks...
Citera
2013-07-22, 08:00
  #1403
Medlem
WykkedWitchs avatar
Jag underhåller mig själv när ni inte postar några inlägg...
Hur skall man komma åt en satanist.
Man använder sig av hans egen doktrin fast tusenfalt i styrka.
Eller så når man honom i blind spots helt oväntat.

Man kan också stegra metoden oregelbundet rent själsligen.

Det finns många slags psykiska tryck. Jag vet nästan inga som aldrig känner stress. Stress kan bli ytterst obehagligt och rent farligt. Inte nog med att du kan bli somatiskt sjuk din intelligens sänks och känslolivet blir mer slätstruket.
Hmmm, här skulle det vara specifikt mot en satanist så ... Spana på honom, lär känna honom och hans vanor och mjuka sedan upp eventuellt psykiskt självförsvar genom att sända iväg tankeformer.

jag lämnar endel oskrivet här

Jag är van att åkalla andar, element mm in i mig själv och runt omkring mig . Jag känner även endel hardcore absolute satanister utan att närmare gå in på det.

Måste återvända till topic. Jag har inte varit laidback i det jag gör. Till din förargelse.
Citera
2013-08-21, 21:20
  #1404
Medlem
Är själv en Lavey Satanist och stolt över det.
Har dock aldrig fattat den andra typen av Satanism med att bränna ner kyrkor, offra människor osv. Tycker mer att man ska, som Anton Lavey sa, se satan som en inre symbol för sig själv och att helt enkelt dyrka sig själv. Se sig själv som en Gud för det är man.

Alla människor har makten att förändra världen. Ta en pistol och skjut någon.. Du ändrar folks liv, du ändrar historien osv.
Hail Satan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in