Citat:
Ursprungligen postat av
WykkedWitch
det bästa man kan göra om man vill nå mycket långt i satanismdoktrinen/La sinistra Diablo paths är först och främst självrespekt självtillit för att sedan kunna respektera annat/andra ting. i många skeden är det bättre att "vika sig" än att knäckas för tro mig, livet är hårt mot de hårda. karmalag : det man behöver kommer till dig på ett eller annat sätt.
Det finns emellertid sätt att bryta karmacyklerna, och att cykla psykiskt... whatever - jag tänker inte mata er med extraherad visdom
att fly är mycket farligare än att strida.
Den fega död 1000 dödar.
Jag ser dig, min vän...
du behöver träda in på 'vägen', tillsammans med de förlorade shimärerna, i denna tid har vi underbara nötande möten, Jesus är väckt, men han anländer inte ännu.
du har sett mig, nu får du stillat din nyfikenhet.
hexxor, Rex totalus giveus dig, fri vilja. sanctus sanctus,
Rex mordorius turnus ont till gott, du blev given Kärleken.
älskade folk, återvänd till era orginalinställningar.
Issa Jesus, Krishna,
Jesuiten magnus.