2013-07-12, 20:02
  #1381
Medlem
WykkedWitchs avatar
Det värsta är att placera en trasig röntkenapparat under satanistens säng. Då utvecklar hon\han cancer med tiden. Eh, det måste finnas ett bättre gömställe för en sådan apparat och det går väl inte ens in under sängen

Annars kan man gå in med stenhård-offensiv förbannelseprosser och sinister mörk magi.
Dem som själva arbetar med magi är ofta mkt lättare byten än svenssons vilka är betydligt mer stängda.

Man kan vara enormt ambitiös med att ljuga ihop falska rykten och få dennes satanistkontext att "omhändertaga" satanisten på mycket ohyggliga sätt.
Citera
2013-07-12, 20:19
  #1382
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Det värsta är att placera en trasig röntkenapparat under satanistens säng. Då utvecklar hon\han cancer med tiden. Eh, det måste finnas ett bättre gömställe för en sådan apparat och det går väl inte ens in under sängen

Annars kan man gå in med stenhård-offensiv förbannelseprosser och sinister mörk magi.
Dem som själva arbetar med magi är ofta mkt lättare byten än svenssons vilka är betydligt mer stängda.

Man kan vara enormt ambitiös med att ljuga ihop falska rykten och få dennes satanistkontext att "omhändertaga" satanisten på mycket ohyggliga sätt.


Spela in den citerade när den försöker resonera fånga en satanist och spela upp, ingen lär stå ut mer än 5 minuter utan att begå självmord.
Citera
2013-07-13, 11:55
  #1383
Medlem
WykkedWitchs avatar
det bästa man kan göra om man vill nå mycket långt i satanismdoktrinen/La sinistra Diablo paths är först och främst självrespekt självtillit för att sedan kunna respektera annat/andra ting. i många skeden är det bättre att "vika sig" än att knäckas för tro mig, livet är hårt mot de hårda. karmalag : det man behöver kommer till dig på ett eller annat sätt.

Det finns emellertid sätt att bryta karmacyklerna, och att cykla psykiskt... whatever - jag tänker inte mata er med extraherad visdom


att fly är mycket farligare än att strida.

Den fega död 1000 dödar.


Jag ser dig, min vän...
Citera
2013-07-14, 09:25
  #1384
Medlem
IssaJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
det bästa man kan göra om man vill nå mycket långt i satanismdoktrinen/La sinistra Diablo paths är först och främst självrespekt självtillit för att sedan kunna respektera annat/andra ting. i många skeden är det bättre att "vika sig" än att knäckas för tro mig, livet är hårt mot de hårda. karmalag : det man behöver kommer till dig på ett eller annat sätt.

Det finns emellertid sätt att bryta karmacyklerna, och att cykla psykiskt... whatever - jag tänker inte mata er med extraherad visdom


att fly är mycket farligare än att strida.

Den fega död 1000 dödar.


Jag ser dig, min vän...

du behöver träda in på 'vägen', tillsammans med de förlorade shimärerna, i denna tid har vi underbara nötande möten, Jesus är väckt, men han anländer inte ännu.

du har sett mig
, nu får du stillat din nyfikenhet.

hexxor, Rex totalus giveus dig, fri vilja. sanctus sanctus,
Rex mordorius turnus ont till gott, du blev given Kärleken.

älskade folk, återvänd till era orginalinställningar.

Issa Jesus, Krishna,
Jesuiten magnus.
Citera
2013-07-14, 09:53
  #1385
Medlem
WykkedWitchs avatar
jag älskar att ha dig som hatobjekt... men du är "mysig" på nåt sätt. Spelar ingen roll för jag slår ihjäl dig å sopar dig under mattan som en fluga och går visslandes därifrån...
Citera
2013-07-14, 10:09
  #1386
Medlem
Golden.Rations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
jag älskar att ha dig som hatobjekt... men du är "mysig" på nåt sätt. Spelar ingen roll för jag slår ihjäl dig å sopar dig under mattan som en fluga och går visslandes därifrån...
Hur var det nu igen det där om självrespekt och att kunna respektera andra..
Citera
2013-07-14, 10:20
  #1387
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
jag älskar att ha dig som hatobjekt... men du är "mysig" på nåt sätt. Spelar ingen roll för jag slår ihjäl dig å sopar dig under mattan som en fluga och går visslandes därifrån...


Nu tycker jag att det är mycket snack och lite kuk i mun.
Citera
2013-07-14, 12:35
  #1388
Medlem
WykkedWitchs avatar
jag håller med dig, mycket snack...
Citera
2013-07-14, 12:43
  #1389
Medlem
WykkedWitchs avatar
Jag gillar inte ditt snuskiga språkbruk Jag tänker inte repetera det här.

Jag kommer frm nu att subventilera mina åsikter om ggddd autonomt.
håll er till topic..
Citera
2013-07-17, 08:11
  #1390
Medlem
WykkedWitchs avatar
Att utvecklas är att lyssna
Citera
2013-07-17, 15:44
  #1391
Medlem
WykkedWitchs avatar
Du tror att du är sååååå redig jag resonerar med en snabb, djup och mörk, eklektisk visdom som du inte snappar upp. I dina öron är det villervalla. jag hatar dig nästan!!!

Hur man sätter åt tumskruvarna på en satanist som du. psykiskt. Du har inte skuggan av det psycic self defence du behöver när det kommer till kritan.

"du känner inte mej, du vet inte ett skit din fitta" ; tänker du, men någonstans i din reptilhjärna och i ditt rökta hjärta vet du att jag är dig överlägsen. Än en gång, du å jag i ett mörkt rum i en viss tid.

Detta är inte ens off topic
Citera
2013-07-17, 16:09
  #1392
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch

"du känner inte mej, du vet inte ett skit din fitta" ; tänker du, men någonstans i din reptilhjärna och i ditt rökta hjärta vet du att jag är dig överlägsen. Än en gång, du å jag i ett mörkt rum i en viss tid.

Detta är inte ens off topic


Du och jag i ett mörkt rum vad händer sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in