1. Lastbilsomkörning, särskilt då det är en konvoj som ligger i 80~, där rövhålet längst bak bestämmer sig för att köra om i 81, här kommer helljusen väl till pass, in intervall på 1 blink varannan sekund förhöjer min livskvalité. Tur att mina bromsar är bättre än lastbilens, gäller att hålla lite lucka också..
2. De som kör med både dim- och halvljus, särskilt lantisar i volvo 740. Jag har inte mina extraljus för att se bättre, jag använder dem till att blända dessa avskum.
3. Jag har dieselbil och stör mig fruktansvärt mycket på de i bensinbil som inte väljer bensinpumpen utan kombinerade diesel/bensinpumpen då de tankar, då måste jag köra runt hela jävla stationen för att ställa mig vid en ledig dieselpumpen. Brukar hålla tutan intryckt och flasha dem, de bara står där och gapar, helt oförstående, de jävla asen.
En gång så gjorde jag detta, då var det en jävel som gjorde precis detta. Jag började tuta av bara fan, och sprang ut och började skälla på fanskapet, sedan såg jag att bensinpumpen var ur funktion

Då fick jag be om ursäkt. Det är dock enda gången jag har haft fel.
4. De som äntrar motorvägen så fruktansvärt långsamt att man börjar undra om det inte är en korsning. Undrar hur de skulle klarat sig på autobahn, kärringjävelns micra skulle nog klistrats på truckens grill, så hade vi varit av med det problemet.
5. Telefonpratare, man tror att de kör onyktra eller påtända, bara för att upptäcka att de sitter och snackar i tele.
6. ALLA i BMW-bilar, de ska ALLTID komma först, även om det handlar om att köra om i 120 på en 70-väg. Igår pressade jag en sån där jävel med min VW caddy ;D jävlar vad förbannad han blev, slutade dock med att jag gav mig.
7. Poliskontroller, särskilt en där jag hade två säckar vermikulit (väger 10kg/säck) på släpet. Ändå skulle de väga, jävla idioter.
8. Poliskontroller, de slår alltid till då de inte behövs utan bara stjäl min tid: kontorstid mån-fre. Tycker att de kan göra något vettigt med sitt liv de där jävla poliserna, sedan jag fick körkort så har min respekt för dem sjunkit drastiskt.