Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Jag kan avslöja att Littorin talar ut imorron i DN. Intervjun gjordes via mejlkontakt.
SOL förnekar bestämt att han köpt sex och gjort något olagligt. Han vet inte vem "Anna" är och att ord står mot ord.
Är vi förvånade? Klart som fan att han är en horkarl och klart som fan att han kommer att blåneka eftersom sannolikheten är rätt försumbar att Anna hade en videokamera i sovrummet. Lyft blicken lite och försök ta till er vad det är för virke i den mannen. Han må utåt sett vara snäll mot barn, djurvän etc, men det är helt uppenbart att han anser sig stå över de lagar och regler för vanlig anständighet som han förmodligen anser ska gälla alla oss andra. (Dvs han är moderat. Förlåt, jag kunde inte låta bli.)
Kolla klipp på Youtube. Han har inte ett gram anständighet i kroppen, och skulle aldrig ens komma på tanken att erkänna något som han inte var fullständigt överbevisad om, och knappt ens då. För helvete, ni som sett Fairfaxklippet fattar väl ändå vad jag menar????
Alla ni låtsasfilosofer som vill visa hur logiskt ni kan resonera och som hävdar att det finns en chans att allt är bluff, att han är oskyldig tills motsatsen bevisats etc, er människokärlek är rörande, men djävligt verklighetsfrämmande. Lägg ner den diskussionen nu, den påminner kvalitetsmässigt om ett sommarprogram med Viveca Sten.
Låt en eventuell domstol ägna sig åt bevisvärdering (är det sannolikt att SOL är en horkarl? Är det mycket sannolikt? Intill visshet sannolikt? Bortom allt rimligt tvivel visat etc? Ägna er åt det vi ska ägna oss åt här, dvs kvalificerat skvaller.