Hej alla resande därute!
Efter att de senaste dryga året ha experimenterat rätt friskt med MDMA, så har jag bestämt mig för att gå vidare och testa LSD. Har en kompis från staterna som tog hit(bor i Centralamerika) papper från Kalifornien så det kostar i stort sett ingenting eftersom jag kan byta det mot eget gräs. Enligt honom så är det "riktigt bra grejer". Vad det betyder för mig har jag ingen aning om så det blir bara en lapp första gången så att jag inte får något liknande när jag tog för mycket md första gången jag testade.
För ett halvår sen tog jag någon form av syra(inte LSD) på en efterfest men ingenting hände, var vaken några extra timmar men inget trippande utöver gräset jag rökte under kvällen. Vet inte vad det var i de där turkosa blommorna vi sög på men de SÖG hur som helst
Jag har funderat lite kring loopar. När jag är riktigt jävla hög på MDMA så händer det att jag loopar under okända tidsrymder. Vanligtvis är det både jag och tjejen som då fastnar i typ "mm jag ska bara massera dina skinkor i tio sekunder, sen kan du gå på toa" och sen gör vi det om och om igen i en timme(?). Betyder detta att jag är väldigt mottaglig för dessa tankevägar eller fungerar det annorlunda på LSD? Jag är väl inte orolig, men kan vara intressant att höra sig för lite innan.
Hur är det med motoriken? Bör jag bestämma innan trippen var jag får röra mig, vilka ställen jag kan klättra på osv? Anledningen att jag frågar är för att jag måste klättra upp på ett räcke för att kunna titta på den aktiva vulkanen nästgårds, utan att gå ut på gatan. Vill helst inte gå ut eftersom vi hade en smått omvälvande upplevelse ute på md för ett tag sen(finns gott om rånare och annat skit här) även om det var helt fantastiskt att beskåda bilar och andra mobila saker.
Känner du att du har något att tillföra mig? Go for it!