Citat:
Ursprungligen postat av AngryHorse
Har oftast varit tvungen att avbryta tittandet och ta programmet i etapper då dumheterna smärtat för mycket att se på en gång.
Något jag stör mig på är "återträffen" som sker endast en månad senare, den skulle vara minst ett kvartal senare. Då skulle det visa sig om hokus pokus-budgeten håller på riktigt.
En annan sak är detta barnavlande som tydligen är så viktigt för personer som inte ens kan ta hand om sig själva.
Som i det här senaste programmet t.ex, hon klarar inte av att inneha ett Bankomatkort (!) men tre ungar skiter hon ur sig som hon ska uppfostra.
Skaffar jag en amöba någon gång ska den få bo i en burk och heta Sky...
Jag är böjd att hålla med, så sitter fanskapet i soffan och bräker ur sig att hon minsann lagt undan 3000:- denna månaden, dvs 1 månad efter det att dem vart där

lägg sedan till det faktum att hon efter breaket med sin vinnare Sky, inte jobbat mer än 1 dag den månaden...
Jag kan lassa in 20.000 på mitt sparkonto, däremot at the end of month, så kommer det inte finnas några 20.000 på mitt sparkonto,
garanterat, jag har dessutom mycket svårt att tro att de från en månad till en annan slutar med sitt osunda leverne, nåt en litet längre period innan uppföljningen med lätthet hade kunnat visa.