2011-11-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Sambo=kvinna=köket
Ha ! Sambo=man Priset han får betala för att ha tillgång till TV´n för Battlefield 3-orgier är 1 timmes Lyxfällan... Jag är billig
Citera
2011-11-17, 21:47
Medlem
Jag gillar henne som fan. Det här var riktigt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Den gudomlige
Visst kan man känna empati, men samtidigt är det ju uppenbart att hon inte någon vidare företagare. Man kan inte bara sitta och hoppas på att kunderna ska komma. Företag som inte är lönsamma ska enligt marknadsekonomins spelregler slås ut.

Tyvärr är inte marknadsekonomin optimal ur alla aspekter. Ofta gynnas hyckleri & skräpverksamheter medan genuina hantverk slås ut. Jag tycker absolut synd om henne. Blåbärsdrycken blev hon ju blåst på. Kan marknadens djungel & smutsiga baksida bli tydligare än här?

Citat:
Ursprungligen postat av Equlaizer
Efter att studerat kvinnans utseende i en halvtimme kan man konstatera att med lite smink och läder skulle prostitution/p-rulle inspelning kunna vara en lösning på att betala av en del av skulderna.

Håller helt med. Sitter här & är fruktansvärt kåt på denna snygga kvinna.
Citera
2011-11-17, 21:48
Medlem
Min brors kusins avatar
Hon väcker "ta hand om" känslor hos mej . Bra att det nån gång emellanåt handlar om någon person som man vill det skall lösa sej för i motsats till stolpskotten i förra veckan......
Citera
2011-11-17, 21:49
Medlem
Trumpeters avatar
Hon borde inte ha det minsta svårighet att få jobb i någon butik.
Citera
2011-11-17, 21:49
Medlem
FetaGretas avatar
Hon ser så ledsen och bortkommen ut. Men jag kan inte låta bli att undra om det är något fel på henne...
Citera
2011-11-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Hon borde inte ha det minsta svårighet att få jobb i någon butik.

Intervju nu fan va gott trodde hon skulle få jobba i fabrik. Jag som inte har koll på Söderhamn trodde de hade en icabutik o korvkiosk typ.
Citera
2011-11-17, 21:53
Medlem
Det jag ser framemot nu är "Detta händer i Lyxfällan nästa vecka.."

Hoppas verkligen det är någon borttappad 20-30åring som man kan le lite snett åt!
Citera
2011-11-17, 21:53
Medlem
__Alez__s avatar
Denna kvinna påminner sjukt mycket om den kvinna som var med i en annan säsong, hon hade en affär där hon sålde skor och hade även hon ett stort lager.

Sjukt lika.
Citera
2011-11-17, 21:54
Medlem
Han som köpte de möbler osv hon hade i sitt förråd, vad presenterade han sig som? Jag hörde "alkoholist" men har lite svårt att tro det...
Citera
2011-11-17, 21:54
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaGreta
Hon ser så ledsen och bortkommen ut. Men jag kan inte låta bli att undra om det är något fel på henne...

Hennes barn och butik var allt. Kontakten med hennes barn blev sämre, hennes butik gick åt helvete. Där är nog problemet.
Citera
2011-11-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monotux
Han som köpte de möbler osv hon hade i sitt förråd, vad presenterade han sig som? Jag hörde "alkoholist" men har lite svårt att tro det...
¨
auktionist som gjorde en bra affär på hennes bekostnad lät det som.
Citera
2011-11-17, 21:57
Medlem
AllTimeHighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monotux
Han är auktoriserad alkoholist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in