2008-04-05, 21:42
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Om inte annat måste du eventuellt stänga av så att det inte blir teambalance så att du kan adda såpass mycketspelare i motståndar laget!

inte det som spökar för dig ?

annars har väll DH satt rekord i antal spelare på en map i cs ? eller ?

Om jag skriver -50 bots- Så blir dom 32 pers, precis maximum pers som när man Dedicate hostar servern. En kompis sa åt mig att leta efter en config.txt men hitta inte.

Sen har jag aldrig varit på Dh...

Aja skitsamma, får spela med 15vs15 istället
Citera
2008-04-05, 22:07
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Om jag skriver -50 bots- Så blir dom 32 pers, precis maximum pers som när man Dedicate hostar servern. En kompis sa åt mig att leta efter en config.txt men hitta inte.

Sen har jag aldrig varit på Dh...

Aja skitsamma, får spela med 15vs15 istället

Nån config.txt hittar du nog inte däremot så finns det config.cfg, öppna den i en ordbehandlare.
Citera
2008-04-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Nån config.txt hittar du nog inte däremot så finns det config.cfg, öppna den i en ordbehandlare.

t.ex. Anteckningar a.k.a. Notepad =)
Citera
2008-04-06, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbe
Kan man ha VAC igång på en listenserver? Tråkig med alla som fuskar
PMa gärna svaret också, många sidor på kort tid är inte ovanligt på FB.
Inte sett något svar än
Någon som vet??
Citera
2008-04-06, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bumbe
Inte sett något svar än
Någon som vet??

Efter ett googlebesök:

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=50757
Citera
2008-04-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Var nyss nere och köpte counter-strike. Har nu installerat allt men när jag ska söka efter servrar så kommer jätte få servrar upp fast än jag inte har skrivit in någon speciell bana. hur får jag upp fler servrar? köpte 1,6 och fick CZ med.

Ingen som vet?
Citera
2008-04-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorjävel
Ingen som vet?

Säker att du inte skrivit i något annat då t.ex. ping eller land? Glöm inte att trycka refresh all.
Citera
2008-04-06, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReeMan
hej jag har en fråga till er som kan counter strike lite bättre än jag och jag undrar då om det går att göra port forwarding med CS och i så fall hur man tar reda på vilken port den använder ??

skulle vara mycket tacksam för svar

sedan har jag en fråga eller mer ett problem till och det är att jag prrecis fått en ny dator som jag har installerat steam på och har på CS och condition zero och när jag spelade det första gången så var det hos en kompis och det fungerade utmärkt men nu när jag kommit hem till mitt eget nätverk hittar jag inga servrar alls när jag refreshar men det går att connecta via serveradressen är det någon som vet vad jag ska göra??

Har precis samma problem, någon som vet något?
Citera
2008-04-06, 19:05
Medlem
ReeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReeMan
hej jag har en fråga till er som kan counter strike lite bättre än jag och jag undrar då om det går att göra port forwarding med CS och i så fall hur man tar reda på vilken port den använder ??

skulle vara mycket tacksam för svar

sedan har jag en fråga eller mer ett problem till och det är att jag prrecis fått en ny dator som jag har installerat steam på och har på CS och condition zero och när jag spelade det första gången så var det hos en kompis och det fungerade utmärkt men nu när jag kommit hem till mitt eget nätverk hittar jag inga servrar alls när jag refreshar men det går att connecta via serveradressen är det någon som vet vad jag ska göra??

hej jag har nu hittat felet på varför det inte fanns några servrar och jag hade nämligen en zyxel router vars brandvägg stoppade så det var bara att stänga av den men mitt problem med med hastigheten kvarstår, är det ingen som har svaret??
Citera
2008-04-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
Säker att du inte skrivit i något annat då t.ex. ping eller land? Glöm inte att trycka refresh all.

Nej alla rutor är fria och ingen är ifyllt
Citera
2008-04-07, 01:28
Bannlyst
*Med risk med att bli sönder flamead*
Finns det något säkert fusk man kan använda nu?
Citera
2008-04-07, 13:22
Medlem
luffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbz0r^
*Med risk med att bli sönder flamead*
Finns det något säkert fusk man kan använda nu?

Timsu funkar fortfarande. ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in