2008-04-05, 15:58
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livetsugerju
Det går ju inte ändra sa jag. Det står dessutom på högerstyrt redan, men är ändå vänster.

Starta cs sen options sen video sen renderer, du har troligtvis softmode. Ta istället Open GL så ska det funka.
Citera
2008-04-05, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Starta cs sen options sen video sen renderer, du har troligtvis softmode. Ta istället Open GL så ska det funka.

Jag provade att ändra, men när jag skulle starta det igen då stog kom en ruta som det stog: "The specified video mode is not supported, the game will now run in software mode"
Citera
2008-04-05, 18:45
Medlem
kudde1s avatar
Jag tänker köra lite krig mot bottar i css, men Dom blir inte mer än 31 stycken. (Maximum players 32) Hur ändrar jag till 64?
Citera
2008-04-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Jag tänker köra lite krig mot bottar i css, men Dom blir inte mer än 31 stycken. (Maximum players 32) Hur ändrar jag till 64?

32 players är det mesta som går på cs väll
Citera
2008-04-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetsugerju
Jag provade att ändra, men när jag skulle starta det igen då stog kom en ruta som det stog: "The specified video mode is not supported, the game will now run in software mode"

Testa tryck H (standard controls) och välj där righthanded

E: Sry för dubbel
Citera
2008-04-05, 20:06
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
32 players är det mesta som går på cs väll

Nej, har du aldrig spelet på en server med 54 playz?
Citera
2008-04-05, 20:08
Medlem
Citat:

Nej, isåfall hade jag väll inte trot att 32 va max? :S
Citera
2008-04-05, 20:53
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:

Getto pojken, jag har aldrig i hela mitt liv sett en Counter Strike server som har haft max spelare över 32, ALDRIG. Enda jag sett är CSS som har klarat av 64 spelare. Det är inte Source du tänker på?

Men om det nu finns servrar med 54 players kan du vell printa det så vi alla får se? Eller varför helt enkelt inte fråga dom som äger servern?
Citera
2008-04-05, 20:57
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Getto pojken, jag har aldrig i hela mitt liv sett en Counter Strike server som har haft max spelare över 32, ALDRIG. Enda jag sett är CSS som har klarat av 64 spelare. Det är inte Source du tänker på?

Men om det nu finns servrar med 54 players kan du vell printa det så vi alla får se? Eller varför helt enkelt inte fråga dom som äger servern?

"Jag tänker köra lite krig mot bottar i !css!"
Om du hade css hade du sett att det finns servrar med mer än 32 pers, men du är väl för fattig för att spela nya spel.
Citera
2008-04-05, 21:05
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Om du hade css hade du sett att det finns servrar med mer än 32 pers, men du är väl för fattig för att spela nya spel.

Jag citerar mig själv och har markerat en liten sak som du troligtvis skulle läst.
Citat:

Så nästa gång du tänker svara så kanske du ska läsa klart hela inläggen?

Troligtvis måste vell kartorna klara av att kunna spawna +16 spelare i varje spawn. Vitt så ja vet så ändrade dom aldrig det. Du får helt enkelt tanka kartor som har spawnpoints upp till 64 spelare. http://www.vgpro.com/file/20504_cs_beirut2_64.zip.html Detta är i alla fall en karta som ska klara av 64 spelare.
Citera
2008-04-05, 21:34
Moderator
memymos avatar
Citat:

Om inte annat måste du eventuellt stänga av så att det inte blir teambalance så att du kan adda såpass mycketspelare i motståndar laget!

inte det som spökar för dig ?

annars har väll DH satt rekord i antal spelare på en map i cs ? eller ?
Citera
2008-04-05, 21:40
Medlem
ReeMans avatar
fråga

hej jag har en fråga till er som kan counter strike lite bättre än jag och jag undrar då om det går att göra port forwarding med CS och i så fall hur man tar reda på vilken port den använder ??

skulle vara mycket tacksam för svar

sedan har jag en fråga eller mer ett problem till och det är att jag prrecis fått en ny dator som jag har installerat steam på och har på CS och condition zero och när jag spelade det första gången så var det hos en kompis och det fungerade utmärkt men nu när jag kommit hem till mitt eget nätverk hittar jag inga servrar alls när jag refreshar men det går att connecta via serveradressen är det någon som vet vad jag ska göra??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in