2009-04-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flextro
Jag har problem med Cs Soure Och Dod Source..

Detta blev efter att jag bytte dator ..

hur som helst så kan jag spela och sen stannar bilden upp i någon sekund, och sen "återuppspelas" det ( om jag springer när lagget uppstår )

Har försökt att Uppdatera alla drivrutiner till datorn, hjälpte lite / inget alls .. testade att ta ur ett ram minne, men inget gav resultat.

datorn består av.

Amd athlon x64 dualcore 4400+
2,30 Ghz , 2 gb ram och ett Asus En9500gt 1 gb.
fryslagg?
Citera
2009-04-21, 19:29
Medlem
flextros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr33k
fryslagg?

ja
Citera
2009-04-21, 20:26
Bannlyst
Hur återställer jag vanliga hopp?

Skriver jag inte in exec hopp.cfg i consol kan jag inte hoppa alls. Skriver jag exec hopp.cfg i consol hoppar jag bara en gång och kan hoppa nästa gång först efter 2 sekunder.
Citera
2009-04-21, 20:27
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Hur återställer jag vanliga hopp?

Skriver jag inte in exec hopp.cfg i consol kan jag inte hoppa alls. Skriver jag exec hopp.cfg i consol hoppar jag bara en gång och kan hoppa nästa gång först efter 2 sekunder.
Testat gå in i Options -> Controls och binda hopp till den knapp du vill ha den på?
Citera
2009-04-21, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Testat gå in i Options -> Controls och binda hopp till den knapp du vill ha den på?

Tack
Citera
2009-04-21, 22:23
Medlem
Prostreet32s avatar
Har ljud problem i både CS och CZ. Det är micen som inte funkar ingame. Det funkar utan problem i voiplay,vent. osv.

Installerade om allting för att se men det gjorde det inte.
Tips på vad det kan vara?
Citera
2009-04-22, 16:05
Bannlyst
Behöver hjälp Tack på förhand.

Helt utan förvarning började jag att lagga i cs. Pingen ligger på cirka 5 som vanligt, det är in/out och ms som spökar. Hoppar från 1 till 100 ca 10 ggr i sekunden och gör det ospelbart. Det är så för min bror också, så antar att det inte är något med min dator. Har testat starta om router och massor av andra grejer som jag fått tips att göra. Funkar fortfarande inte. Alla andra spel och nedladdningar går perfekt, bara CS som krånglar. Tips? Tack så mycket
Citera
2009-04-22, 22:21
Medlem
Turkfans avatar
Kan man köpa Steam-Accs med CS billigare på någon inofficiell sida jämfört med på Steam?
Citera
2009-04-26, 12:12
Bannlyst
Tjenare! Har startat en Hns server på min dedicated server.
Jag installerade hns och amx och nu vill jag installera blockmaker och lj stats. Lj stats går med 10 aa men när jag tar med 100aa går det inte starta servern. Den står att den får fatal error?
Och när det är med blockern står det att den inte hittar de_block_platform.dlm tror jag den hette, även fast jag har den i den mappen hittar inte den det så då går inte det starta servern. Hur ska jag göra?
Edit: Blir samma sak när jag försöker fixa frostnades, den hittar tydligen inte frostnades.mdl även fast skiten ligger där. Fan ska man göra?
Citera
2009-04-26, 12:40
Medlem
Zycombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkfan
Kan man köpa Steam-Accs med CS billigare på någon inofficiell sida jämfört med på Steam?
Det har gått förut iallafall, på vissa fusksidor.. Det är antalet "digits" som bestämmer priset. Desto mer digits ju billigare blir det.
Citera
2009-04-26, 19:20
Medlem
prmanentwacks avatar
KUK ÅT DOM NYA UPDATESEN ! ! ! !

Okej om de tar bort scripts och sånt, (vet inte då jag inte använder scripts) men fan att man inte ska kunna hoppa stillastående eller duckhoppa lite snyggt utan att låta som en ko som ramlar ner från taket utanför fönstret.
Citera
2009-04-27, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prmanentwack
KUK ÅT DOM NYA UPDATESEN ! ! ! !

Okej om de tar bort scripts och sånt, (vet inte då jag inte använder scripts) men fan att man inte ska kunna hoppa stillastående eller duckhoppa lite snyggt utan att låta som en ko som ramlar ner från taket utanför fönstret.

Fattar inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in