2008-03-07, 20:31
  #733
Medlem
eldstals avatar
Jag har problem med steam.

Jag ser ungefär bara tvåhundra servrar, och kan inte använda favoriter.
Jag har installerat om både Steam och CS. Har även provat att stänga av brandväggen!

Någon som har en lösning på mitt problem?
Citera
2008-03-08, 15:53
  #734
Medlem
pimps avatar
tja jag har en adsl router kan man använda den att koppla ihop datorer och köra cs på elr??







mvh pimp..
__________________
Senast redigerad av pimp 2008-03-08 kl. 16:09.
Citera
2008-03-08, 15:58
  #735
Medlem
viktorslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimp
tja jag har en adsl rauter kan man använda den att koppla i hop datorer och kora cs på elr??

Eh, jaa det ska du kunna. Fast en snabbkurs i svenska skulle inte vara fel för dig.
Citera
2008-03-08, 16:11
  #736
Medlem
pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorslow
Eh, jaa det ska du kunna. Fast en snabbkurs i svenska skulle inte vara fel för dig.


okej men det är ett adsl modem med router så det är ingen vanlig router det var det jag menade..



mvh pimp..
Citera
2008-03-08, 23:02
  #737
Medlem
Bestinnans avatar
Aight detta är problemet:
Varje gång jag öppnar CS 1.6 måste jag gå in i options och kryssa i Automatically swtich to picked up weapons. Stänger jag ner CS och öppnar det igen så måste jag kryssa i rutan igen. Andra inställnignar sparas permanent men inte denna. Vad kan felet vara?
Citera
2008-03-09, 00:15
  #738
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Aight detta är problemet:
Varje gång jag öppnar CS 1.6 måste jag gå in i options och kryssa i Automatically swtich to picked up weapons. Stänger jag ner CS och öppnar det igen så måste jag kryssa i rutan igen. Andra inställnignar sparas permanent men inte denna. Vad kan felet vara?

Det borde fixa problemet, i cs mappen där din config ligger skapa en ny textfil. Skriv sedan lägger du till _cl_autowepswitch "0". Spara sedan denna och öppna config filen och längst nere skriver du exec userconfig.cfg Eller om den heter något annat exec namn
Citera
2008-03-09, 00:33
  #739
Medlem
Bestinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Det borde fixa problemet, i cs mappen där din config ligger skapa en ny textfil. Skriv sedan lägger du till _cl_autowepswitch "0". Spara sedan denna och öppna config filen och längst nere skriver du exec userconfig.cfg Eller om den heter något annat exec namn
Det där va snäppet för avancerat för mig, skulle uppskatta om du kunde förklara lite enklare

Menar du att jag ska lägga till ett textdokument? Wordpad dokument?
Citera
2008-03-09, 00:43
  #740
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Det där va snäppet för avancerat för mig, skulle uppskatta om du kunde förklara lite enklare

Menar du att jag ska lägga till ett textdokument? Wordpad dokument?


Öppna denna mappen -> C:\ProgramFiles\Steam\steamapps\dittsteamnamn\counter-strike\cstrike

Sedan öppnar du upp config:en, längst nere lägger du till exec userconfig.cfg spara sedan filen. Skapa nu ett nytt textdokument, skriv in detta kommando _cl_autowepswitch "0" spara nu filen med namnet userconfig. Nu är det bara tuta och köra.
Citera
2008-03-09, 01:30
  #741
Medlem
Bestinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Öppna denna mappen -> C:\ProgramFiles\Steam\steamapps\dittsteamnamn\counter-strike\cstrike

Sedan öppnar du upp config:en, längst nere lägger du till exec userconfig.cfg spara sedan filen. Skapa nu ett nytt textdokument, skriv in detta kommando _cl_autowepswitch "0" spara nu filen med namnet userconfig. Nu är det bara tuta och köra.
Med lite pill fick jag det att funka tackar för hjälpen
Citera
2008-03-09, 01:35
  #742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Öppna denna mappen -> C:\ProgramFiles\Steam\steamapps\dittsteamnamn\counter-strike\cstrike

Sedan öppnar du upp config:en, längst nere lägger du till exec userconfig.cfg spara sedan filen. Skapa nu ett nytt textdokument, skriv in detta kommando _cl_autowepswitch "0" spara nu filen med namnet userconfig. Nu är det bara tuta och köra.

cl_autowepswitch "0" i config.cfg och skrivskydda den, lättaste sättet.
Citera
2008-03-09, 01:48
  #743
Medlem
Kan man ha VAC igång på en listenserver? Tråkig med alla som fuskar
PMa gärna svaret också, många sidor på kort tid är inte ovanligt på FB.
Citera
2008-03-10, 14:24
  #744
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Med lite pill fick jag det att funka tackar för hjälpen

Vad för pill?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in