2008-03-01, 23:20
  #721
Medlem
Hej.

jag vill att mitt skite inte ska utvidga sig när ja skjuter på cs det funkar med large sikte å dynamiccrosshair men inte med medium och small går det?
Citera
2008-03-01, 23:21
  #722
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master Orre
Hej.

jag vill att mitt skite inte ska utvidga sig när ja skjuter på cs det funkar med large sikte å dynamiccrosshair men inte med medium och small går det?

Det är väl bara dumt? När du skjuter så blir det ju recoil och dina skott går inte alltid i mitten :P
Citera
2008-03-01, 23:56
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Det är väl bara dumt? När du skjuter så blir det ju recoil och dina skott går inte alltid i mitten :P

jag tycker det är störande, dessutom har jag lirat css en del och där är det inga problem så ja e van vid det
Citera
2008-03-02, 23:37
  #724
Medlem
CurryElofs avatar
jag råka byta upplösning i CS så när man går in på det så står det att det inte går att visas med den upplösningen hur fan ska jag lyckas byta upplösning?
Citera
2008-03-03, 00:30
  #725
Medlem
skuurts avatar
Jag hittar inga servrar på cs?
Men ifall någon av min kompisar spelar kan jag höger kilcka på den och välja delta i vänner.
Det är så på ganska måga spel.
Jag har inge brandvägg.
Jag har till och med "portat fram" min router!
Tack på förhand.
Citera
2008-03-03, 08:04
  #726
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurryElof
jag råka byta upplösning i CS så när man går in på det så står det att det inte går att visas med den upplösningen hur fan ska jag lyckas byta upplösning?

Höger klicka på cs -> properties -> set launch options, sen skriver du i vilken upplösning du vill ha. "-w 800 -h 600 -w 640 -h 480"
Citera
2008-03-03, 10:18
  #727
Medlem
linkuss avatar
måste kolla en grje med er som serut att vara ganska bra på saker och ting runt Steam och dess spel.

Jag har lyckats få fruktansvär långsam hastighete på nerladdningarna av banor, ljud m.m. nån som vet va det kan bero på? kan man tweaka steam så att man får lite mer speed?

Tack på förhand!
Citera
2008-03-03, 11:03
  #728
Medlem
Legaliserings avatar
Tjena

Jag har lite problem med C-S.

1. Mina favoriter försvinner alltid
2. Min config sparas inte och den är inte skrivskyddad
3. Varje gång jag startar C-S måste jag ändra inställningen för om den ska switcha till senast upplockade vapen som är bättre än det jag redan har framme. För mig ska kniven alltid vara framme efter ny runda.

Hänger ni med?
Citera
2008-03-03, 11:18
  #729
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkus
måste kolla en grje med er som serut att vara ganska bra på saker och ting runt Steam och dess spel.

Jag har lyckats få fruktansvär långsam hastighete på nerladdningarna av banor, ljud m.m. nån som vet va det kan bero på? kan man tweaka steam så att man får lite mer speed?

Tack på förhand!

cl_dlmax är det du letar efter. 512 / 1024 skulle jag rekommendera att sätta det på om du har ganska snabbt internet. Annars kan du pröva 128 / 256.

Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Jag har lite problem med C-S.

1. Mina favoriter försvinner alltid
2. Min config sparas inte och den är inte skrivskyddad
3. Varje gång jag startar C-S måste jag ändra inställningen för om den ska switcha till senast upplockade vapen som är bättre än det jag redan har framme. För mig ska kniven alltid vara framme efter ny runda.

Hänger ni med?

1. Kolla på om dina favoriter sparats när du kollar favoriterna via steam, om dom inte finns där pröva att kolla när du har startat CS.
2/3. Längst ner i din config skriver du exec userconfig.cfg sedan skapar du ett nytt textdokument och döper det till exec userconfig.cfg. Skriv sedan in alla kommandon där istället. Då ska det funka utan problem. Kommandot för att det är _cl_autowepswitch "0"
Citera
2008-03-03, 15:50
  #730
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Jag har lite problem med C-S.

1. Mina favoriter försvinner alltid
2. Min config sparas inte och den är inte skrivskyddad
3. Varje gång jag startar C-S måste jag ändra inställningen för om den ska switcha till senast upplockade vapen som är bättre än det jag redan har framme. För mig ska kniven alltid vara framme efter ny runda.

Hänger ni med?
På #3 kan du skriva _cl_autowepswitch 0 har jag för mig att det var..
Kan ej hjälpa dig på dem andra :/
Citera
2008-03-05, 00:29
  #731
Medlem
Qjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuurt
Jag hittar inga servrar på cs?
Men ifall någon av min kompisar spelar kan jag höger kilcka på den och välja delta i vänner.
Det är så på ganska måga spel.
Jag har inge brandvägg.
Jag har till och med "portat fram" min router!
Tack på förhand.
Du kanske har råkat trycka på något i filter?
Citera
2008-03-05, 00:47
  #732
Medlem
Slarvas avatar
Hej.

Har fått ett mycket drygt problem med mitt sikte i CS:S!
Om jag t,e,x står still och skjuter så öppnar sig siktet som vanligt men när jag slutar skjuta så går det ihop sen öppnar sig igen utan anledning!

FILM: http://www.speedyshare.com/342660701.html
Exta länk: http://data.fuskbugg.se/skalman01/sikte.rar

Nån som har nån lösning på problemet??

MVH// SLARVA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in