Hejsan allihop.
Jag behöver hjälp med mitt cs igen, detta börjar bli lite tjatigt.
Jag har en helt ny dator med schyssta grejer, har 100/10 mb fiber, har alla rates rätt i cs, har dom senaste drivisarna till grafikkortet och har testat att koppla ifrån DVD-brännaren men har fortfarande fpsdropps...
Jag vet inte vad jag ska göra

Kan någon ge mig några tips på vad jag kan testa att ändra lr dylikt?
Vore skitschysst...
Tack på förhand!