Har inte den filen
Kanske den har bytat namn, jag har dessa filer i resource: loadingdialogvac, loadingdialognobanner, loadingdialog, gamemenu och mappen "images".
Skulle det inte kunna vara "gamemenu"? Men vill inte bara radera det
Jag vet att detta är väldigt off-topic, men det har med Steam att göra och jag kunde inte hitta en Steam tråd.
Min bror har precis köpt Monday night fight (eller var det nu hette) och han fick en väninbjudan som låter en av hans vänner testa spelet i en dag, vet någon hur man skickar och tar emot den?
Tjenare! Jag och min polare sitter och lanar, vi försöker lira lite 1.6 men oftast då vi kommer in
på en CS server så blir vi dissconnectade efter någon minut "Warning: Connection Problem"
Ibland funkar det, ibland ej, verkar som att senare mot kvällen när andra använder nätet så funkar det inte (bara en tanke) Vi sitter på en "broadband router" Och jag har ingen aning om portar kan hjälpa något.
Har försökt öppna några portar genom routern, stängt av brandväggar i routern och på datorerna.
Kollat mitt virusskydd så det inte krockar med hl.exe eller steam.exe eller liknanade.
Jag´har verkligen ingen aning om vad detta kan bero på
Såg något tips på något forum att kolla med hjälp av CMD ifall jag får alla "paket" och sånt grejs från mitt nät, och om något inte kommer fram men det kom inga errors när jag testade
Har även testat att installera om steam + CS men det hjälpte heller inte.
Vi testade lite nu, han körde vanlig public steam CS, lirade med nån snubbe som var afk, inga kicks på flera rundor, sen joinade jag och jag fick kick efter ett litet tag men inte han, den andra killen lämna så det var bara vi 2 kvar 1 i varje lag.. Jag fick dC på dc efter typ 3 rundors spelande.
Sen tillslut joinade en tredje person och då fick vi båda dc samtidigt (han hade inte fått en enda gång sen jag joinade och fick mina kicks
Imorse när han inte spelade fast när jag gjorde så kunde jag lira hur länge som helst utan några DCs.
Jag är helt slut på ideér !
Hade varit evigt tacksam om någon hade kunnat hjälpa mig4
När jag spelar CS så hålls vapnet i vänsterhanden och jag lyckas inte ändra det på något sätt. Har testat att: ominstallera, cl_righthand 1, cl_lw 1, cl_lefthand 0 men inget fungerar. Detta är oerhört störande och jobbigt att spela med! Hur ska jag göra för att fixa detta?
Tacksam för svar/LJ
När jag spelar CS så hålls vapnet i vänsterhanden och jag lyckas inte ändra det på något sätt. Har testat att: ominstallera, cl_righthand 1, cl_lw 1, cl_lefthand 0 men inget fungerar. Detta är oerhört störande och jobbigt att spela med! Hur ska jag göra för att fixa detta?
Tacksam för svar/LJ
Nån som vet vad som kan vara fel om man en dag försöker logga in på sitt steamacc, man vet vad sitt pw är osv osv så är acc pwt fel? blivit så på 2 acc för mig + att en polare råkat ut för samma sak.
har kollat också det var typ ett 200 dagar sedan någon var inne på accet också o det stämmer med tiden då jag inte kunde logga in på det längre