2010-08-01, 22:39
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heroes88
Sluta spela cs och skaffa ett socialt liv istället.

Träffa lite vänner och hitta på något kul, i IRL viktigt det. Spela sedan cs om du hinner, och när det börja lagga skit i det och ring en polare istället...

mvh

Jag har precis kommit hem, inte spelat på ett bra tag nu. Har varit med polare om du undrar.

Citat:
Ursprungligen postat av wh0
OnT:
Provat installera om?
Hur är det med drivers till allt?
Format C:? \o/

Ja det har jag provat, utan resultat.
Har senaste drivrutinerna till allt.
Orkar inte formatera den nu tyvär, måste skaffa en extern hårddisk först.

Tack för seriösa svar iaf.
Citera
2010-08-01, 23:15
Medlem
FirstAidss avatar
Helt spontant tänker jag väl att grafikkortet kanske överhettar?
Citera
2010-08-01, 23:27
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FirstAids
Helt spontant tänker jag väl att grafikkortet kanske överhettar?

De kan ju stämma men CS 1.6 är väll inte sådär jättekrävande för grafikkortet?
Citera
2010-08-02, 00:22
Medlem
Danny Gomezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
De kan ju stämma men CS 1.6 är väll inte sådär jättekrävande för grafikkortet?

Kanske är dammigt inne i chassigt? Kan ju hända att det är för mycket skit där inne och att det överhettar på grund av det.
Citera
2010-08-02, 00:53
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Gomez
Kanske är dammigt inne i chassigt? Kan ju hända att det är för mycket skit där inne och att det överhettar på grund av det.

Kom faktiskt på att jag inte har dammsugit den på ett jävla tag. Dum som jag är så tänkte jag inte på de själv Tack!
Citera
2010-08-02, 09:32
Medlem
Occultuss avatar
Ingen annan än jag som spelar gathers och publics genom Spelarenan?
Citera
2010-08-02, 11:54
Medlem
Jak@ns avatar
Hallå alla cs'are! Min första besök här i tråden då jag precis köpt CS:S nu på morgonen i en stund av svaghet och bristande omdöme. En liten fråga bara. Då jag förmodligen är jail-bait (har spelat lite cs för måga år sedan) undrar jag om det finns "noobservers", alltså någon server där avancerade spelare vet att det finns ezkills men inte befinner sig då detta är omoraliskt och inte speciellt kul då utmaningen tryter?

Skulle gärna börja min karriär i heatons forstår på en liknande server där man inte blir slaktad av tyskar bakom varje hörn. Dela nu mer er till en nybliven broder. Tacksam!

EDIT: Kul, så fort man kommer in i ett spel är det aslaggigt. Eller inte laggigt, men typ 10 fps kanske. Skitstörande. Gjorde det där "grafiktestet" och fick bra betyg och detta spelet funkade ju på min förra asgamla dator. Vad kan felet vara? Spelar andra bra mycket mer krävande spel utan problem. Precis formaterat och gjort om allt i datorn med så den är ny och fräsh och allt är uppdaterat. Orka...
Senast redigerad av Jak@n 2010-08-02 kl. 12:52.
Citera
2010-08-02, 13:50
Medlem
Jak@ns avatar
Kan inte göra edit längre så...

Testade även Team Fortress 2 för att göra lite felsökning, och visst, det är exakt samma problem på det spelet. Ty hackigt, som att nått ligger och laddar i steam eller nått och gör det ospelbart. Eftersom detta händer i både CS:S och TF2 måste det vara nått problem med mitt steam? Någon som har någon aning om vad det kan vara? Lite irreterande.

Ska testa ominstallera steam men tror inte det är lösningen.
Citera
2010-08-02, 21:46
Medlem
Någon som sitter med pixelwh ? som fungerar på public?.. alltså inget eac fusk eller så. Bara Pixel wallhack
Citera
2010-08-02, 22:21
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Någon som sitter med pixelwh ? som fungerar på public?.. alltså inget eac fusk eller så. Bara Pixel wallhack
Varför måste det just vara pixelwh? Om du ändå ska fuska på arenan kan du väl köra immunity, eller funkar inte det längre?
Citera
2010-08-02, 23:19
Medlem
Sitter och lanar med ett par polare,men när vi ska lira fungerar det inte eftersom det hänger blir "Connection problems" för alla som har kommit in som är på lanet förutom han som kom in först..

Tips på hur man löser de här problemet?
Citera
2010-08-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Varför måste det just vara pixelwh? Om du ändå ska fuska på arenan kan du väl köra immunity, eller funkar inte det längre?

Vad är immunity? Timer eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in