Citat:
Ursprungligen postat av tibiapunktcom
Vad kan vara felet? MYCKET TACKSAM FÖR SVAR, TAR MITT LIV
Ditt grafikkort var iaf inget att hänga i granen direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstobbe
Tjenare, Jag och ett par kompisar brukar lira cs men det är alltid någon som måste ha den sämsta datorn så de laggarn för den stackarn. Men jag vet att man ska kunna sänka grafiken väldigt kraftigt på 1.6 Typ så att allt är fyrkantigt och texten är typ helt suddig. Om ni inte fattar eller tror mig kan jag fixa fram en print screen
gl_picmip "1.5" (0-3)
gl_texturemode "GL_NEAREST" (GL_NEAREST/GL_LINEAR/GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST/GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST/GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR/GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR)
gl_max_size "256"
Sen kan FPS player models (ballheads rekommenderas) och FPS weapon models kan också hjälpa.