2011-01-22, 21:51
Medlem
Vad behöver man för program för att göra en spraytag / spraylogo i Counterstrike source?
Vad ska bilden vara för format?
Var ska man lägga den?
Citera
2011-01-23, 03:08
Medlem
fbtrollets avatar
Ville bara hänga ut en kille med wh. Jag och min polare spelade 2on2 mot några noobs som vi fick 13-2 emot efter första rundan som CT på nuke. Och då ville väl inte dem förlora så stort så en utav killarna "råkade trycka på en bindad knapp till quit" och var tvungen att starta om CS. När han kom in märkte vi första rundan att han var mycket bättre än innan han retryade. Och han fick mig och då han jag se på freelooken att han kollade på min polare genom väggen utan att min polare hade gjort ett enda litet ljud. Han dock inte få med någon recc innan vi hade vunnit och dem stack. Men här är ett erkännande av hans WH. Killen med WHt nickade "elitenpangar" och här är bilden där han erkänner sitt WH. http://data.fuskbugg.se/dipdip/___de_nuke0002.jpg
Citera
2011-01-23, 03:53
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbtrollet
Ville bara hänga ut en kille med wh. Jag och min polare spelade 2on2 mot några noobs som vi fick 13-2 emot efter första rundan som CT på nuke. Och då ville väl inte dem förlora så stort så en utav killarna "råkade trycka på en bindad knapp till quit" och var tvungen att starta om CS. När han kom in märkte vi första rundan att han var mycket bättre än innan han retryade. Och han fick mig och då han jag se på freelooken att han kollade på min polare genom väggen utan att min polare hade gjort ett enda litet ljud. Han dock inte få med någon recc innan vi hade vunnit och dem stack. Men här är ett erkännande av hans WH. Killen med WHt nickade "elitenpangar" och här är bilden där han erkänner sitt WH. http://data.fuskbugg.se/dipdip/___de_nuke0002.jpg
Ska börja nicka elitenpangar bara för det.
Citera
2011-01-24, 16:02
Medlem
Ridexs avatar
Jag får alltid efter 2-3 minuters spelande "hl2.exe har slutat funger" Nån som kan berätta varför?
Citera
2011-01-24, 16:47
Medlem
Lirade lite css nyss och märkte helt plötsligt att min vanliga spray inte funkade? Utan det var bara en av de vanliga standard sprayerna som redan finns i spelet.

Så jag försökte importera en bild på nytt mer det står bara antingen:

"Image file is corrupt"

eller

"Error creating temporary file"

Wtf är felet? o.O
Citera
2011-01-24, 18:05
Medlem
tygrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ozzy-
Lirade lite css nyss och märkte helt plötsligt att min vanliga spray inte funkade? Utan det var bara en av de vanliga standard sprayerna som redan finns i spelet.

Så jag försökte importera en bild på nytt mer det står bara antingen:

"Image file is corrupt"

eller

"Error creating temporary file"

Wtf är felet? o.O

Testa att lägga bilden du vill använda i cstrike mappen.
Citera
2011-01-24, 21:30
Medlem
Silvermoons avatar
Spelade just och när jag spectateade(dagens ord), så såg jag att vissa gick och sköt i väggen.... Varför gör man det?
Citera
2011-01-24, 21:37
Medlem
JagSkrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvermoon
Spelade just och när jag spectateade(dagens ord), så såg jag att vissa gick och sköt i väggen.... Varför gör man det?
Var det 1.6 eller CSS? Om det var 1.6 så var det mest troligast att personen trodde att det var någon på andra sidan? Eftersom att 1.6 är sämre än CSS så kan man skjuta genom en tjock vägg. Om det var CSS du spelade vet jag inte, kanske hade tråkigt?
Citera
2011-01-24, 21:53
Medlem
Silvermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Var det 1.6 eller CSS? Om det var 1.6 så var det mest troligast att personen trodde att det var någon på andra sidan? Eftersom att 1.6 är sämre än CSS så kan man skjuta genom en tjock vägg. Om det var CSS du spelade vet jag inte, kanske hade tråkigt?

1.6

Så man kan alltså skjuta genom alla väggar där? Utan någon form av fusk?
Citera
2011-01-24, 21:56
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkrev
Eftersom CSS är sämre än 1.6 kan man inte sjuka igenom tjocka väggar*

Citat:
1.6

Så man kan alltså skjuta genom alla väggar där? Utan någon form av fusk?
Nej inte alla, men många. Och ja du behöver inget fusk för det. Troll?
Citera
2011-01-24, 21:59
Medlem
Silvermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Nej inte alla, men många. Och ja du behöver inget fusk för det. Troll?

Vadå troll? Jag köpte CS igår och spelar det för första gången i mitt liv, inte så konstigt att man reagerar på att man kan skjuta igenom "tegelväggar" då?
Citera
2011-01-24, 22:30
Medlem
granitblocks avatar
Citat:
Vadå troll? Jag köpte CS igår och spelar det för första gången i mitt liv, inte så konstigt att man reagerar på att man kan skjuta igenom "tegelväggar" då?

Det stämmer att man kan skjuta genom de flesta väggarna på 1.6, med undantag för SMG-vapnen tex. MP5, Uzi, och de flesta pistolerna utom Desert Eagle:n som det inte går med. Vi normala svenssons kallar det för "haxxa" och rätt vad det är har någon huvudet på just det stället bakom väggen, du lär dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in