2011-02-21, 15:39
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Nej, men varför skulle du? Avinstallera programmet och glöm bort dina användaruppgifter.

eller byt nick, byt mail och skänk bort det till någon
Citera
2011-02-21, 20:38
Medlem
Tjena!
Jag har lirat CS sen typ 2004 eller något sånt, men har aldrig stött på det här problemet förens i lördags natt när jag på fyllan försökte lira lite. Helt plötsligt när jag kommer in i spelet så kan jag inte röra mig alls, texterna blir svarta och efter cirka 10-20 sekunder stänger spelet av sig självt. Har inte alls fattat varför det här händer så vore tacksam om någon vet vad detta kan bero på!
Citera
2011-02-22, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robothest
Tjena!
Jag har lirat CS sen typ 2004 eller något sånt, men har aldrig stött på det här problemet förens i lördags natt när jag på fyllan försökte lira lite. Helt plötsligt när jag kommer in i spelet så kan jag inte röra mig alls, texterna blir svarta och efter cirka 10-20 sekunder stänger spelet av sig självt. Har inte alls fattat varför det här händer så vore tacksam om någon vet vad detta kan bero på!

Jag har ingen som helst aning vad det beror på, men det låter som ett typiskt "installera om steam så kommer det att fungera igen"-problem.
Citera
2011-02-22, 07:31
Medlem
Tjena nu har jag tånkt att installera black ops på min nyköpta ssd. Jag har flera spel på steam men man kan inte välja installationsplats för ett spel utan måste köra på den hårddisken som steam finns på. Hur ska man göra för att få steam och cod på ssdn och resten av spelen på den mekaniska?
Citera
2011-02-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ROUGHTOR
Jag har ingen som helst aning vad det beror på, men det låter som ett typiskt "installera om steam så kommer det att fungera igen"-problem.
Tack för hjälpen ändå!
Citera
2011-02-22, 16:05
Medlem
SeanMalstroms avatar
Kommer man att införa achievements i Counter-Strike (1.6) eller är det Source man måste spela ifall man vill ha det?
Citera
2011-02-23, 03:16
Medlem
Vad betyder denna symbolen till vänster om vapnet i högra hörnet?
http://img9.imageshack.us/i/supak.jpg/
Citera
2011-02-23, 03:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeanMalstrom
Kommer man att införa achievements i Counter-Strike (1.6) eller är det Source man måste spela ifall man vill ha det?

Achievements finns endast på sås.

Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Vad betyder denna symbolen till vänster om vapnet i högra hörnet?
http://img9.imageshack.us/i/supak.jpg/

En ren gissning är att den indikerar någon som bryter sin deathstreak, eller bryter någon annans killstreak genom att döda just den personen.
Citera
2011-02-23, 18:14
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanMalstrom

Spela på playzeek om du vill ha achievements.
Citera
2011-02-24, 10:37
Medlem
goin-xxxls avatar
Wht som funkar för andra verkar inte funka för mej, Jag trycker upp det och sedan trycker jag upp cs , Sedan trycker jag load och går in i en server och ska trycka f9 men ingenting händer.
How come ?
Citera
2011-02-24, 15:11
Medlem
Strand.s avatar
Min rekyl är hackig!

Min rekyl är inte som den ska. Jag brukar inte bry mig om detta men när jag spelade på min kompis dator i helgen så kände jag att det var en stor skillnad. Det var rekylen som var skillnaden, för mig går den väldigt hackigt utan att jag vet varför. Jag har rätt rates, dvs:

rate 25k, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101, fps_max 101, cl_rate 9999 ex_interp 0.01 osv.

Jag vet inte varför det inte fungerar, ligger på 100 fps på 20 ping, spelet går stabilt i övrigt men just rekylen känns väldigt äcklig, vet ej varför. Kan det vara problem på hårdvaran?
Citera
2011-02-24, 18:04
Medlem
TechoNisses avatar
vet inte om de är rätt ställe att posta, men jag laddade ner Counter strike source (OrangeBox) från piratebay igår, och tänkte lira de lite. men sen när jag startat ett spel och skulle köra mot bots, så funkade de skit bra tills jag sköt mot en bot och hela spelet laggade up-.-'. kan inte spela pga att det fryser hela spelet. jag kan spela css i steam, men mitt konto blev refunded... så tänkte spela på den jag laddade ner, men det laggar bara... någon som vet problemet, eller är det spelet de är fel på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in