När jag uppdaterar den så försvinner viktiga filer av mitt mod.
Den uppdaterar ju inte bara, den laddar ner alla filer som redan finns + de nya filerna.
Kan man inte bara ladda ner dom filer som behövs uppdateras?
Jag har problem med att ansluta till servers på CS 1.6. Får bara upp 4-5 st. Jag kan ansluta till servers som polare är på och servers som ligger på min favoritlista. Någon som vet vad problemet är? Är det portar som måste öppnas? Tack på förhand
Jag har ett väldigt konstigt problem med cs!
Har spelat cs i 5-6 år nu och har alltid använt 640x480 i upplösning, men nu till problemet.
När jag köpte ny dator(har alltid kört med windows xp) med windows 7 som jag hatar iallfall.
Jag kan inte välja 640x480 som upplösning inne i cs har försökt med allt jag kan komma på, har ominstallerat och meckat med allt möjligt.
Den lägsta upplösningen jag kan välja är 720x576
Har en Viewsonic 120hz skärm och Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC. Vad kan vara felet?
Senast redigerad av charles1 2011-01-30 kl. 02:32.
Jag har problem med att ansluta till servers på CS 1.6. Får bara upp 4-5 st. Jag kan ansluta till servers som polare är på och servers som ligger på min favoritlista. Någon som vet vad problemet är? Är det portar som måste öppnas? Tack på förhand
Testa öppna portar, kolla brandväggen, se så inget antivirus blockar steam/cs, kör steam/cs som administratör
Blev lite sugen på och starta en CS 1.6 klan igen och undrar därför vart ifrån man kan skaffa en gratis mirc kanal, en gratis vent server med pw samt en shysst hemsida och allt detta ska vara gratis då jag inte vill slösa pengar på en klan som säkert kommer splittras efter någon månad -.-
Några frågor från en noob kommer här! Har lirat CS:S i några veckor nu och fastnar alltjämt på DM-servrar. Nu är det så att jag ogillar AWP något fruktansvärt och jag vill gärna att lagen spawnar på ett ställe och inte att alla spelare spawnar sporadiskt runt hela banan. Min fråga nu är om någon har bra rekommendationer av servrar som passa in på min krav? Sen undrar jag lite vad som hänt med 1.6? Är det fortfarande stort?
Hur får jag ner pingen under 70? Använder för tillfället ett mobilt bredband 7 megabit får ut ungefär 2,45. och kommer bara in på Ryska/polska servers, då jag blir kickad från de svenska Public pga för hög ping.
Några frågor från en noob kommer här! Har lirat CS:S i några veckor nu och fastnar alltjämt på DM-servrar. Nu är det så att jag ogillar AWP något fruktansvärt och jag vill gärna att lagen spawnar på ett ställe och inte att alla spelare spawnar sporadiskt runt hela banan. Min fråga nu är om någon har bra rekommendationer av servrar som passa in på min krav? Sen undrar jag lite vad som hänt med 1.6? Är det fortfarande stort?
1.6 är fortfarande största FPS spelet men inte lika stort som för ca 4 år sedan