2011-01-29, 21:44
Medlem
D0GG3.qLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Bara att uppdatera till senaste srcds versionen..

När jag uppdaterar den så försvinner viktiga filer av mitt mod.
Den uppdaterar ju inte bara, den laddar ner alla filer som redan finns + de nya filerna.

Kan man inte bara ladda ner dom filer som behövs uppdateras?
Citera
2011-01-29, 22:47
Medlem
Svinblinks avatar
Jag har problem med att ansluta till servers på CS 1.6. Får bara upp 4-5 st. Jag kan ansluta till servers som polare är på och servers som ligger på min favoritlista. Någon som vet vad problemet är? Är det portar som måste öppnas? Tack på förhand
Citera
2011-01-30, 02:22
Medlem
charles1s avatar
Jag har ett väldigt konstigt problem med cs!
Har spelat cs i 5-6 år nu och har alltid använt 640x480 i upplösning, men nu till problemet.

När jag köpte ny dator(har alltid kört med windows xp) med windows 7 som jag hatar iallfall.
Jag kan inte välja 640x480 som upplösning inne i cs har försökt med allt jag kan komma på, har ominstallerat och meckat med allt möjligt.

Den lägsta upplösningen jag kan välja är 720x576

Har en Viewsonic 120hz skärm och Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC. Vad kan vara felet?
Senast redigerad av charles1 2011-01-30 kl. 02:32.
Citera
2011-01-30, 20:30
Medlem
mrPMLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinblink
Jag har problem med att ansluta till servers på CS 1.6. Får bara upp 4-5 st. Jag kan ansluta till servers som polare är på och servers som ligger på min favoritlista. Någon som vet vad problemet är? Är det portar som måste öppnas? Tack på förhand

Testa öppna portar, kolla brandväggen, se så inget antivirus blockar steam/cs, kör steam/cs som administratör
Citera
2011-01-31, 15:48
Medlem
MrMaces avatar
Har laddat ner CSS nu, och jag hittar massor av Servrar.
Men när jag ska gå med i en, så står det

"your version does not match the servers, please restart the game"

Vad måste jag ladda ner för att fixa problemet ?
Citera
2011-01-31, 16:16
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMace
Har laddat ner CSS nu, och jag hittar massor av Servrar.
Men när jag ska gå med i en, så står det

"your version does not match the servers, please restart the game"

Vad måste jag ladda ner för att fixa problemet ?
Låt Steam uppdatera spelet till senaste versionen, den brukar göra det automatiskt, så kommer det fungera sen.
Citera
2011-01-31, 16:49
Medlem
MrMaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Låt Steam uppdatera spelet till senaste versionen, den brukar göra det automatiskt, så kommer det fungera sen.

Även fast jag har laddat ner den olagligt?:P
Citera
2011-01-31, 19:37
Bannlyst
Blev lite sugen på och starta en CS 1.6 klan igen och undrar därför vart ifrån man kan skaffa en gratis mirc kanal, en gratis vent server med pw samt en shysst hemsida och allt detta ska vara gratis då jag inte vill slösa pengar på en klan som säkert kommer splittras efter någon månad -.-
Citera
2011-01-31, 23:57
Medlem
Little Joes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
Har haft samma problem, har du öppnat portarna? Det kan hjälpa. Oftast fungerar det bäst om man letar servers via steam.
Hur letar man via Steam?
Citera
2011-02-01, 09:34
Medlem
Bluudtzuckahs avatar
Några frågor från en noob kommer här! Har lirat CS:S i några veckor nu och fastnar alltjämt på DM-servrar. Nu är det så att jag ogillar AWP något fruktansvärt och jag vill gärna att lagen spawnar på ett ställe och inte att alla spelare spawnar sporadiskt runt hela banan. Min fråga nu är om någon har bra rekommendationer av servrar som passa in på min krav? Sen undrar jag lite vad som hänt med 1.6? Är det fortfarande stort?
Citera
2011-02-01, 14:24
Medlem
pang olufsens avatar
Hur får jag ner pingen under 70? Använder för tillfället ett mobilt bredband 7 megabit får ut ungefär 2,45. och kommer bara in på Ryska/polska servers, då jag blir kickad från de svenska Public pga för hög ping.

Är det möjligt med ett mobilt bredband?
Citera
2011-02-01, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluudtzuckah
Några frågor från en noob kommer här! Har lirat CS:S i några veckor nu och fastnar alltjämt på DM-servrar. Nu är det så att jag ogillar AWP något fruktansvärt och jag vill gärna att lagen spawnar på ett ställe och inte att alla spelare spawnar sporadiskt runt hela banan. Min fråga nu är om någon har bra rekommendationer av servrar som passa in på min krav? Sen undrar jag lite vad som hänt med 1.6? Är det fortfarande stort?
1.6 är fortfarande största FPS spelet men inte lika stort som för ca 4 år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in