2007-07-14, 00:32
Medlem
har någon en logfil från en CS:S dedikerad server
att laddaupp så jag får se hur den serut(Hur den loggar matcher osv)?

skulle vara skitnice PMA mig isåfall..

Mvh
Citera
2007-07-15, 14:30
Medlem
Novrils avatar
Klan

Är någon intresserad av att starta en klan i Counterstrike:Source? Vi behöver inte vara jätteseriösa, spela lite då och då för skojs skull, Pma vid intresse eller skriv i tråden

EDIT: Postade jag i rätt tråd nu?
Citera
2007-07-15, 14:43
Medlem
Novrils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadNewsBrown
Har haft en fullt fungerande version av Source som jag lirat på under några månader. Lirade senast för nån vecka sen. Men igår när jag skulle dra igång spelet så säger mitt virusprogram att jag har fått virus och kort därefter meddelar steam att spelet är "unavailable at this time". Samma sak upprepas vi varje nytt försök. Har sökt igenom burken efter virus och trojan och spyware och grejer med olika program utan att hitta något. Någon som hört något liknande eller vet vad jag ska göra?

Sökte på google efter ditt fel, fick upp att du skulle göra detta.

But to fix it and keep Norton running (if you want to), open Norton Protection Center (an icon on your taskbar should have it), select options, Norton Anti-Virus, and somewhere under Auto-Protect it should say "Files to Exclude" or something to that nature. Add "*.tmp" to the list.

Förutsätter att du har Norton? Sorry för dubbelpost
Citera
2007-07-20, 20:03
Medlem
Nokias avatar
Hej hej.

Jag lirar 1.6 och kan sedan den senaste uppdateringen inte se hur mycket skada jag eller motståndarna gjorde, efter varje runda...och jag vet att det gar for alla andra på servern kan det..

förslag?
Citera
2007-07-23, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Hej hej.

Jag lirar 1.6 och kan sedan den senaste uppdateringen inte se hur mycket skada jag eller motståndarna gjorde, efter varje runda...och jag vet att det gar for alla andra på servern kan det..

förslag?

ja... servern måste ha ett så kallat "mod" installerat på servern för att spelarna ska kunna se extra statistik eller /rank. Detta "mod"et heter AMXMODX.
Citera
2007-07-23, 16:54
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
ja... servern måste ha ett så kallat "mod" installerat på servern för att spelarna ska kunna se extra statistik eller /rank. Detta "mod"et heter AMXMODX.

Jo men alla andra spelare kan ju se utom jag..är det något jag kan göra då?
Citera
2007-07-23, 22:34
Medlem
Har problem med mitt css.
Det kommer inte upp några servers, mina favorites är borta och det kommer inte upp några servers på internet. vad är det för fel?
det kan funka ibland, ibland kommer hela listan upp och mina favorites finns där. sen nästa gång är dom borta. och jag kan inte heller lägga till en server, men den syns då bara när alla servers på listan syns..
och detta börjar bli jävligt frusterande eftersom varje gång jag har tid med o spela så kommer de inte upp några servers..
vad är det för fel?!
Citera
2007-07-24, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Virtanen
Det kommer inte upp några servers, mina favorites är borta och det kommer inte upp några servers på internet. vad är det för fel?
det kan funka ibland, ibland kommer hela listan upp och mina favorites finns där. sen nästa gång är dom borta. och jag kan inte heller lägga till en server, men den syns då bara när alla servers på listan syns..
och detta börjar bli jävligt frusterande eftersom varje gång jag har tid med o spela så kommer de inte upp några servers..
vad är det för fel?!

Prova att installera om steam? Logga in och ut kanske fungerar om du har på autologin?
Citera
2007-07-24, 08:38
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virtanen
vad är det för fel?!
Kan även vara brandväggen som har fått för sig att blocka css/steam från internet??
Iofs så borde man inte kunna logga ifall det är steam som är blockat men du kan ju kolla i listan över blockade program och kolla ifall css ligger där =)
Citera
2007-07-24, 23:09
Bannlyst
Gratis accounts: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=184395
Citera
2007-07-25, 01:38
Medlem
vad skriver man i consolen för att slippa sprybliderna, är ganska trött på porr och sånt...
Citera
2007-07-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Vad skriver man i konsollen för att slippa chat-funktionen? Är så grymt less på alla fjortisar som whinar och har sig hela tiden.
Det undrar jag också,om någon vet hur man gör det i 1.6 skulle jag bli evigt tacksamm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in