2007-05-23, 19:48
Medlem
dizzees avatar
Vet ej om detta blir rätt ställe men!

Var ett tag sen jag lirade CS och skulle gärna få tag på ett acc!

Så om någon har ett CS acc för mycket och ett Torrentleech account för lite kan ni PM;a mig så kan vi byta!
Citera
2007-05-24, 13:56
Medlem
Tjena, har icke läst tråden hoppas ni inte förbannar mig för det..

Har en stilla undran: Vad ska man skriva in i consolen för att hoppa på "Scroll ner"

Puss
Citera
2007-05-24, 13:59
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preec
Tjena, har icke läst tråden hoppas ni inte förbannar mig för det..

Har en stilla undran: Vad ska man skriva in i consolen för att hoppa på "Scroll ner"

Puss

Annars kan du bara binda knappen via den vanliga controller-menyn.
Citera
2007-06-05, 22:09
Medlem
Could not connect to steam network.
This could be due to a problem with your internet connection, or with the steam network, please visit www.steampowered.com for more info.

de e de enda som kommer upp när ja ska logga in nån som vet hur man kan fixa de ja kör me wine i ubuntu de har funkat as bra förut fast för 3 dar sen när ja uppdaterade steam så slutade de att funka =(
Citera
2007-06-12, 01:51
Medlem
Nokias avatar
Laggar som fan nu när jag spelade lite idag. Är det för att datorn i och med vädret är varm? har inte massa fläktar osv.

HInns det andra saker jag kan göra för att motverka lagg? Har hyfsad lina så det borde inte bero på det...
Citera
2007-06-16, 22:41
Bannlyst
hejsan !

jag har glömt bort lösenordet till mitt account och kan inte hemliga frågan till accountet ! du som gav mig det här på flashback ! kan du PM:a mig svaret på den hemliga frågan ? annars vet inte jag hur jag riktigt ska göra ?
Citera
2007-06-17, 20:57
Medlem
Fryers avatar
Source...

Har ett problem med Source som sagt. På vissa kartor så hänger sig spelet och datorn, vilket är väldigt irriterande
Detta händer endast på "officiella" kartor som cs_assault och de_inferno.
Problemen började när jag rensade bort ca 60 gig program och allmän skit från hårddisken. Har testat och ominstallera utan resultat
Kan någon hjälpa mig?
Citera
2007-06-19, 14:23
Medlem
Fryers avatar
Ingen som vill hjälpa?
Citera
2007-06-22, 15:07
Medlem
pedepoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fryer
Har ett problem med Source som sagt. På vissa kartor så hänger sig spelet och datorn, vilket är väldigt irriterande
Detta händer endast på "officiella" kartor som cs_assault och de_inferno.
Problemen började när jag rensade bort ca 60 gig program och allmän skit från hårddisken. Har testat och ominstallera utan resultat
Kan någon hjälpa mig?

När du ominstalerar, tar du bort alla kartor i katalogen "maps" då? Har du andra användare på steam, så att det bildas flera mappar, tex "kråkans_1992" och en map som heter "rudolf_91"?
Citera
2007-06-22, 19:58
Medlem
Fryers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedepoe
När du ominstalerar, tar du bort alla kartor i katalogen "maps" då? Har du andra användare på steam, så att det bildas flera mappar, tex "kråkans_1992" och en map som heter "rudolf_91"?
Nä, jag sparar kartorna för att slippa ladda ner dem igen
Har bara en användare. Fast egentligen - ska man ominstallera hela steam eller räcker det med att "remove local content" från spelets mapp för att avinstallera?
Citera
2007-06-24, 18:01
Medlem
Wittgensteins avatar
Ok, jag har lessnat på livet och tänker börja lira CS igen. Någon som kan rekommendera en bra server, det vill säga bra admins, inga fjortisar, och trevliga spelare?
Citera
2007-06-24, 18:33
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Ok, jag har lessnat på livet och tänker börja lira CS igen. Någon som kan rekommendera en bra server, det vill säga bra admins, inga fjortisar, och trevliga spelare?

Om du syftar på CS 1.6 så kan jag rekommendera följande server
|BBS| Hockeyfrilla
213.114.173.247:27015

Spelar där någon timma om dagen och det är skön stämning där, alla är riktigt trevliga. Mest folk i åldern 30+ där, så du behöver oroa dig för fjortisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in