2010-09-15, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleaF
Kan ju ändra i config.cfg i cstrike mappen till net_graph 3 eller 0.
Dock kanske mappen inte heter just cstrike när det gäller cs:s.

Sen borde väl 'bind (tecken) "console"' i userconfig fungera också? Att ändra i vanliga config filen leder bara till att den återställs nästa gång man gör en ändring i options.
Citera
2010-09-15, 11:12
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bleaF
Kan ju ändra i config.cfg i cstrike mappen till net_graph 3 eller 0.
Dock kanske mappen inte heter just cstrike när det gäller cs:s.

Tackar. Det var net_graph 0 som fixade det. Hade 3 från början. Det verkar som att den senaste stora updaten av CS:S har ändrat lite kommandon och annat. Märkte att jag inte heller fick komma in på servrarna längre med det gamla net_graph 3, utan var tvungen att byta till 0.
Citera
2010-09-15, 11:13
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
-console i launch options och sen net_graph 3

Efter den stora updaten har jag inte kvar Launch Options i Steam-menyn. Eller vart har det hamnat nu? Har letar som en galning men jag hittar den bara inte.
Citera
2010-09-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
De som tillverkar EAC3 säljer fusk ganska dyrt till folk (2000 kr ca). Ryktet var att det också var "autolåst" till personens IP så att han inte kunde ge bort till andra. Detta går dock bort då jag har polare med dynamisk IP som fuskar sönder. Det är bara att inse, ska du vinna NÅGOT, dra på LAN. Jag får konstant storspö på internet mot 14 åringar som togglar PÅ EAC, det kommer du också få, så det är bara att bita ihop och nöta för på LAN kommer du 16-0:a dom, som jag gjort många gånger.

Jag ser din poäng. Tycker dock det är så tråkigt att man inte kan spela utan att det alltid ska vara någon som alltid trollar runt och vet exakt vad han ska göra hela tiden, men jag hoppas på det nya Games4uanticheat. De kollar processer, vilket är bra. men ifall det är så att EAC själva säljer fusk till skiten så är det ju lika bra att spela utan eac och dra igång timsu :-)
Citera
2010-09-15, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Jag ser din poäng. Tycker dock det är så tråkigt att man inte kan spela utan att det alltid ska vara någon som alltid trollar runt och vet exakt vad han ska göra hela tiden, men jag hoppas på det nya Games4uanticheat. De kollar processer, vilket är bra. men ifall det är så att EAC själva säljer fusk till skiten så är det ju lika bra att spela utan eac och dra igång timsu :-)

Be om recc, gör fuskfilm, få dem EAC-bannade, WIN
Citera
2010-09-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Efter den stora updaten har jag inte kvar Launch Options i Steam-menyn. Eller vart har det hamnat nu? Har letar som en galning men jag hittar den bara inte.

Högerklicka på CS:S -> egenskaper -> Ange Startalternativ
Citera
2010-09-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zht

jag spelade en vanlig eac pracc. inte cup. finns ingen recc
Citera
2010-09-16, 07:20
Medlem
Citat:

Oj vad du var naiv då. Jag har gjort 20+ fuskfilmer med båda slowmotion och kommentarer i. Det spelar ingen roll om han sitter och följer med siktet genom 5 väggar, 3 rundor i rad, och tar 12 haxx-hs på 12 skott under de rundorna. Admins bannar inte för fuskfilm, inte de på EAC heller, det enda som de accepterar är att du basically står bakom deras skärm när de visar upp leg, säger sitt namn och de har fusk på datorn, samt att du måste se på skärmen att det är just den matchen dom lirar..

Ungefär så.
Citera
2010-09-16, 11:49
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Högerklicka på CS:S -> egenskaper -> Ange Startalternativ
Jag märkte att det gick om man gjorde det i själva huvudfönstret i Steam. Tidigare hade jag bara kunnat göra det om jag högerklickade på Steamikonen i aktivitetsfältet. Men nu funkar det i alla fall.
Citera
2010-09-16, 13:24
Medlem
ant's avatar
Citat:
De som tillverkar EAC3 säljer fusk ganska dyrt till folk (2000 kr ca). Ryktet var att det också var "autolåst" till personens IP så att han inte kunde ge bort till andra. Detta går dock bort då jag har polare med dynamisk IP som fuskar sönder. Det är bara att inse, ska du vinna NÅGOT, dra på LAN. Jag får konstant storspö på internet mot 14 åringar som togglar PÅ EAC, det kommer du också få, så det är bara att bita ihop och nöta för på LAN kommer du 16-0:a dom, som jag gjort många gånger.
Menar du xliqz sitter och säljer fusk till EAC eller hur menar du nu?
Ja det finns fusk som säljs som går igenom EAC (t.ex. met0ri) men det finns också fusk som är gratis som fungerar på EAC.

Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
EAC är ett program, ingen person.

Citat:
Inte riktigt så det går till.
Citera
2010-09-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Menar du xliqz sitter och säljer fusk till EAC eller hur menar du nu?
Ja det finns fusk som säljs som går igenom EAC (t.ex. met0ri) men det finns också fusk som är gratis som fungerar på EAC.

EAC är ett program, ingen person.

Inte riktigt så det går till.

1. Ja, det finns det. Men dom som kostar är verkligen 100%:iga, tro mig. De som är gratis funkar dock i 95% av matcherna, så du kan lira MÅNADER utan att du inte blir bustad.

2. Jo, det är så man får göra typ, det "svåra" (inte så svårt) att komma runt på EAC är screensen, alltså är det dom man får använda sig av. Om inte dom visar något, måste man recca, men admins fuskar själva och låter folk fuska, ALLTID.
Citera
2010-09-16, 14:00
Medlem
ant's avatar
Citat:
1. Ja, det finns det. Men dom som kostar är verkligen 100%:iga, tro mig. De som är gratis funkar dock i 95% av matcherna, så du kan lira MÅNADER utan att du inte blir bustad.

2. Jo, det är så man får göra typ, det "svåra" (inte så svårt) att komma runt på EAC är screensen, alltså är det dom man får använda sig av. Om inte dom visar något, måste man recca, men admins fuskar själva och låter folk fuska, ALLTID.
Jo dom som kostar måste ju vara 100% annars vore det lite surt

I princip så brukar det vara så att dom som kostar går igenom screensen, dom (flesta) som är gratis funkar att starta med EAC igång men syns på bilderna (därför sitter man och togglar dom av/på under matchens gång).
Fast eftersom aimbots inte syns på screenshots så är det ju lite svårt att få fast någon för det...
Flashhack/smokehack är ju också lite svårt att upptäcka om inte någon smoke kommer med på EAC-bilderna.

Kanske dags för en rejäl EAC-update snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in