2010-09-10, 19:30
Medlem
BacONbacOFFs avatar
Jag undrar om det går att få skins så det ser ut som på hltv när man själv spelar, alltså att vapnena inte rör sig när man skjuter.

Även vill jag ha ett nytt sikte, gärna bara att stort kors som sitter ihop.
Citera
2010-09-10, 19:32
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Funderar på att återuppväcka den gamla heaton i mig, har inte spelat på flera år. Hur fungerar det idag, hörde av någon att det typ inte finns några servrar kvar för 1.6? Eller är allt precis som vanligt?
Allt är som vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av BacONbacOFF
Jag undrar om det går att få skins så det ser ut som på hltv när man själv spelar, alltså att vapnena inte rör sig när man skjuter.

Även vill jag ha ett nytt sikte, gärna bara att stort kors som sitter ihop.
Ladda ner GanZut models.

Går inte att få annat sikte utan fusk.
Citera
2010-09-13, 22:13
Medlem
Storblottarns avatar
Nu har jag inte spelat CSS på över ett halvår och installerade det idag igen. Jag kör på samma config jag hade tidigare. Problemet är bara nu att där jag tidigare hade all info om fps, ping, choke och allt det där, så är det nu en massa färgglada staplar som åker runt. Ser ut som ljudvågor eller nåt.

Fick tipset om net graph 3 men jag vet inte längre hur man får upp consolen. Finns inget längre i steam menyn där jag kan binda "-console". Och att aktivera det via Keaboard/Advanced med "~"-tecknet funkar inte heller. Någon som vet hur jag ska göra för att få upp consolen?

Kan tillägga att jag kör Windows 7.
Citera
2010-09-14, 06:53
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Funderar på att återuppväcka den gamla heaton i mig, har inte spelat på flera år. Hur fungerar det idag, hörde av någon att det typ inte finns några servrar kvar för 1.6? Eller är allt precis som vanligt?
Ja lite färre servrar är det allt. Men inget du kommer märka av direkt. För om du ska återuppväcka gamla HeatoN i dig är det väll inte public du ska lira?
Citera
2010-09-14, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Går inte att få annat sikte utan fusk.
Jodå, det finns vapenmodels med sikten, men det räknas ju också som "fusk".
Citera
2010-09-14, 13:12
Medlem
Någon som vet hur man sätter in möbler i Source sdk? har kollat lite på nätet men hittar inte.
har säkert missad ett inlägg om det också, sökte men hittade inget om det.
Citera
2010-09-14, 14:55
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Nu har jag inte spelat CSS på över ett halvår och installerade det idag igen. Jag kör på samma config jag hade tidigare. Problemet är bara nu att där jag tidigare hade all info om fps, ping, choke och allt det där, så är det nu en massa färgglada staplar som åker runt. Ser ut som ljudvågor eller nåt.

Fick tipset om net graph 3 men jag vet inte längre hur man får upp consolen. Finns inget längre i steam menyn där jag kan binda "-console". Och att aktivera det via Keaboard/Advanced med "~"-tecknet funkar inte heller. Någon som vet hur jag ska göra för att få upp consolen?

Kan tillägga att jag kör Windows 7.

Citerar mig själv då jag bifogar en bild på hur det ser ut. Nån som vet hur jag får bort det?
http://img259.imageshack.us/img259/20/csitaly0002p.jpg
Citera
2010-09-14, 19:52
Medlem
när jag skapar genväg till skrivbordet från steam och försöker starta cs, så kmr en ruta upp

"Det gick inte att öppna den här Internetgenvägen. Protokollet steam har inte något registrerat program."

När jag startar från steam funkar det galant? hjälp mig!!
Citera
2010-09-14, 22:32
Medlem
bleaFs avatar
Citat:
Citerar mig själv då jag bifogar en bild på hur det ser ut. Nån som vet hur jag får bort det?

Kan ju ändra i config.cfg i cstrike mappen till net_graph 3 eller 0.
Dock kanske mappen inte heter just cstrike när det gäller cs:s.
Citera
2010-09-14, 23:11
Medlem
Angående eac3.
Spelade nyss ett par matcher på eac. Och såklart mötte man några som togglar, eller iallafall visste jävligt mkt hela tiden. Vad jag undrar är vad det är för fusk de togglar med? Det finns ju timsu, men det går inte igenom på eac. Det jag söker är alltså ett WH som du kan toggla av och på med någon knapp precis som timsu (F8 - F9).
Citera
2010-09-14, 23:21
Medlem
ant's avatar
Citat:
-console i launch options och sen net_graph 3
Citera
2010-09-15, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Angående eac3.
Spelade nyss ett par matcher på eac. Och såklart mötte man några som togglar, eller iallafall visste jävligt mkt hela tiden. Vad jag undrar är vad det är för fusk de togglar med? Det finns ju timsu, men det går inte igenom på eac. Det jag söker är alltså ett WH som du kan toggla av och på med någon knapp precis som timsu (F8 - F9).

De som tillverkar EAC3 säljer fusk ganska dyrt till folk (2000 kr ca). Ryktet var att det också var "autolåst" till personens IP så att han inte kunde ge bort till andra. Detta går dock bort då jag har polare med dynamisk IP som fuskar sönder. Det är bara att inse, ska du vinna NÅGOT, dra på LAN. Jag får konstant storspö på internet mot 14 åringar som togglar PÅ EAC, det kommer du också få, så det är bara att bita ihop och nöta för på LAN kommer du 16-0:a dom, som jag gjort många gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in