2010-10-15, 22:25
Medlem
Hej! har ett icke skönt problem i CS. Musen är nämligen för snabb i cs och om jag sänker i windows ändras ingeting. Dock ändras det om jag kryssar i "precision" men så fort jag tabbar ur cs så blir musen extremt seg! har microsoft orginal mus, aldrig haft detta problemet innan haft musen i typ 2 år. Någon som kan hjälpa mig här tack
Citera
2010-10-17, 03:42
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
100/120 är skitsamma.
Du har inte en skärm som klarar 120HZ va? HL-motorn har inga problem att visa 120 FPS, om man kör developer 1.
Citera
2010-10-17, 20:09
Medlem
NiiitrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Om man köper ett steamacc av privatperson som sedan tar tillbaka de, är det möjligt att få det accet bannat pga trade eller dylikt? Om man mejlar dom?
Tror det är mot deras terms att sälja konton, så troligast inte.
Citera
2010-10-17, 20:14
Avslutad
Min egna tråd blev låst, så får väl skriva här.

Tja tja. Hade ett steam account för några år sedan, med alla möjliga spel. Nu har jag blivit lite sugen på att spela igen när jag inte har något att göra, men har glömt bort email, lösenord och möjligen användarnamnet.

Finns det något jag kan göra åt detta, eller måste jag betala en "förmögenhet" (90kr) för Counter Strike igen? Jag köpte spelet genom steam, och har tappat bort nyckeln.

Tack på förhand.
Citera
2010-10-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardiuek
Min egna tråd blev låst, så får väl skriva här.

Tja tja. Hade ett steam account för några år sedan, med alla möjliga spel. Nu har jag blivit lite sugen på att spela igen när jag inte har något att göra, men har glömt bort email, lösenord och möjligen användarnamnet.

Finns det något jag kan göra åt detta, eller måste jag betala en "förmögenhet" (90kr) för Counter Strike igen? Jag köpte spelet genom steam, och har tappat bort nyckeln.

Tack på förhand.

Har du varken CD nyckel eller SQ så tror jag det blir svårt att få tillbaka
Citera
2010-10-17, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Har du varken CD nyckel eller SQ så tror jag det blir svårt att få tillbaka

Precis, därför jag frågade här om det är omöjligt att få tillbaks kontot om jag inte kommer ihåg just det. Jag vet ju vad min hemliga fråga är, men "God knows" vilket svar jag har.
Citera
2010-10-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardiuek
Precis, därför jag frågade här om det är omöjligt att få tillbaks kontot om jag inte kommer ihåg just det. Jag vet ju vad min hemliga fråga är, men "God knows" vilket svar jag har.

Tror det är närmare omöjligt ja
Citera
2010-10-17, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Tror det är närmare omöjligt ja

Antar väl att jag får slösa 90kr på detta skitspel . Eller så kanske jag kan höra med polare om dom har någon nyckel dom inte använder.

Tack för svar iaf.
Citera
2010-10-18, 14:52
Medlem
Hallå.

Har precis installerat windows 7 på datorn.
Allt flyter bra på CS förutom när jag skjuter. Om jag t ex sprayar ökar min ping minst med det dubbla? Ibland går den till och med över 100.

Vad kan man göra? Hade inte dessa problem med windows xp

rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101.
Citera
2010-10-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiiitrO
Tror det är mot deras terms att sälja konton, så troligast inte.

Nu hängde jag inte riktigt med i svängarna... Det är mot deras terms men man kan inte bli bannad för det? :S
Citera
2010-10-20, 19:33
Medlem
Tobeos avatar
tjenamors, det är så att när jag har mer än 4-5 spelare synliga på skärmen så får jag fps drop, jag har inte haft det här problemet tidigare men det började för ungefär en vecka sen. jag har installerat XP på en annan partition och där funkar det finfint.

Det är inget fel på hårdvaran, jag har inga virus, har inga program uppe i bakgrunden, installerade FPS models i hopp om att det skulle funka men det gör det inte. har installerat om drivrutiner till grafikkortet men har fortfarande problem, jag laggar endast med spelare på skärmen också...

Jag kan stå i 10 smokes utan att lagga men så fort jag har 4+ spelare på skärmen så får jag 60~ fps och spelet flyter inte. Någon som vet vad som kan vara problemet?
Citera
2010-10-21, 17:21
Bannlyst
1.6 favoritsevers problem!

När jag addar en server till mina favoriter (har provat med ett flertal), så händer ingenting. Men ibland när jag går in typ nästa dag, så finns en eller två (random) servrar på favorit listan. Jag har provat skriva in IP och valt i "Find Servers" listan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in