2009-06-02, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weakeSt Link
Fösrstod inte riktigt vad du menade med det fetstilta, sluta spela? va?
Citat:
De små liven må gå upp i rank osv men det är inte svårt att bara ge fan i att spela med de få.

De få gånger jag hamnat i samma gather som någon liten kaxig unge så har jag helt enkelt bara bytt gather. Det finns inte många gnälliga ungar som är rankade röda och svart på spelarenan.

Jag känner igen mig i att jag själv bara la allt på hyllan när det blev för mycket sånt här, du själv säger att du behöver byta gather.

Jag håller med om att det kanske "bara" händer en gång då och då, men när jag lirade så hände det tamejtusan någon gång varje dag iallafall och man orkar inte hålla på att byta servrar/gathers på grund av någon snoris som precis lärt sig dator.
Citera
2009-06-02, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kELLk
Jag känner igen mig i att jag själv bara la allt på hyllan när det blev för mycket sånt här, du själv säger att du behöver byta gather.

Jag håller med om att det kanske "bara" händer en gång då och då, men när jag lirade så hände det tamejtusan någon gång varje dag iallafall och man orkar inte hålla på att byta servrar/gathers på grund av någon snoris som precis lärt sig dator.

Anledningen till att jag EN gång bytt gather, för att det har faktiskt bara hänt en gång, var för att jag hamnade i samma lag som en lite kaxig snorunge i en gather som bara satt och skrek och jag orkade inte med det. Det funkar ju inte att hålla på att ta "mute" på en lagkamrat, inte om man vill vinna, så jag valde att byta gather.

Aldrig behövt byta gather efter det, och efter det kanske jag lirat 20-30st. Så det är väldigt sällan det händer.
Citera
2009-06-02, 18:28
Medlem
limils avatar
Panik

Börjar få redig panik nu, när jag började med WoW var jag 1 svart på spelarenan och nu när jag kommit tillbaka till cs igen 1.5 år senare sitter jag fast mellan 2-3 gröna. Tänkte först att jag lär gå upp när jag blir van vid allt igen men verkligen ingenting händer med aimet . Nån som har bra tips för att få upp aimet igen?
Citera
2009-06-03, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limil
Börjar få redig panik nu, när jag började med WoW var jag 1 svart på spelarenan och nu när jag kommit tillbaka till cs igen 1.5 år senare sitter jag fast mellan 2-3 gröna. Tänkte först att jag lär gå upp när jag blir van vid allt igen men verkligen ingenting händer med aimet . Nån som har bra tips för att få upp aimet igen?

hmm, prova lira lite aim maps kanske?

1 svart på spelarenan för 1 år sen var inte så överdriver bra faktiskt, kräver mer poäng idag.

Men ja, aim maps är nog mitt tips, snabba rundor där reflexerna inte får nån vila ^^
Citera
2009-06-03, 14:15
Medlem
limils avatar
Citat:
hmm, prova lira lite aim maps kanske?

1 svart på spelarenan för 1 år sen var inte så överdriver bra faktiskt, kräver mer poäng idag.

Men ja, aim maps är nog mitt tips, snabba rundor där reflexerna inte får nån vila ^^

Jojo, kanske inte var super, men var mkt bättre jämfört med vad jag är nu iaf ^^. Men tack för tipset, ska testa lite o se hur det går.
Citera
2009-06-03, 21:25
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Jojo, kanske inte var super, men var mkt bättre jämfört med vad jag är nu iaf ^^. Men tack för tipset, ska testa lite o se hur det går.

Nu blev weakeSt Link tyvärr avstängd. Så där går det om man har en otvättad mun.

Så nu tog vår "debatt" slut. Den diskussionen var intressant! Själv så anser jag att hans argument inte räcket till. Det är min åsikt.
Citera
2009-06-07, 21:28
Medlem
General i götets avatar
kan man hitta account information (t.ex lösen) i något dokument i steam mappen, om de har lagrats?
Citera
2009-06-07, 22:50
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
kan man hitta account information (t.ex lösen) i något dokument i steam mappen, om de har lagrats?

Ja, jag har för mig det. Dock så måste du dekryptera filen.

Kommer dessvärre ej ihåg filens namn.
Citera
2009-06-07, 23:58
Medlem
codRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
Ja, jag har för mig det. Dock så måste du dekryptera filen.

Kommer dessvärre ej ihåg filens namn.

SteamApps.cfg ?
Citera
2009-06-08, 23:28
Medlem
General i götets avatar
Är tyvärr rätt okunnig när det kommer till att mecka runt med filer i datorn, så jag tar risken o frågar hur man dekrypterar filer? Om det inte är till för mycket besvär för er...
Citera
2009-06-09, 16:11
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Är tyvärr rätt okunnig när det kommer till att mecka runt med filer i datorn, så jag tar risken o frågar hur man dekrypterar filer? Om det inte är till för mycket besvär för er...

Tror inte många här vet det - din fråga är lite "off topic". Testa att googla lite. Du hittar det säkert!

Lycka till.
Citera
2009-06-09, 16:37
Medlem
xpitzs avatar
Citat:

Du är inte ensam i den sitsen kan jag säga. När jag spelade för nått/några år sedan vann jag & min klan möss,mattor,pengar.. ja, vi var riktigt bra.
Nu är jag däremot risig (enligt mig själv). Vinner randomcuper men invitescuper osv är motståndet bara för bra.

Mitt tips är CSDM med hs-only. Där tränar du aim och reflexer bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in