2009-05-03, 14:08
Medlem
JollyRogerss avatar
Här kommer en väldigt dum fråga som jag tror jag redan vet svaret på men det är ändå bättre att fråga. Om man köper något från Steam får man då ladda ner det direkt efteråt? Blev fundersam då jag såg att de frågar efter adress, vill ju inte ha någonting i brevlådan utan vill betala och ladda ner.
Citera
2009-05-03, 14:42
Medlem
xx-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Här kommer en väldigt dum fråga som jag tror jag redan vet svaret på men det är ändå bättre att fråga. Om man köper något från Steam får man då ladda ner det direkt efteråt? Blev fundersam då jag såg att de frågar efter adress, vill ju inte ha någonting i brevlådan utan vill betala och ladda ner.
Jo man laddar ner, du kan dessutom ladda ner alla spel du köpt i affärn också. Vid vilken dator du än befinner dig så kan du ladda ner alla spel ditt konto har behörighet till.
Citera
2009-05-03, 15:37
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-x
Jo man laddar ner, du kan dessutom ladda ner alla spel du köpt i affärn också. Vid vilken dator du än befinner dig så kan du ladda ner alla spel ditt konto har behörighet till.

Man tackar för svaret.
Citera
2009-05-03, 16:37
Medlem
flextros avatar
testar fråga igen.

hur ska man göra för att slippa Fryslagg i source ?

Både "v-sync" och " dubbel kärnig redigering" är Av ( som rekomenderat, samt inställningarna är på rekomenderade inställningar )

har även PhysX Aktiverat , men hjälper inte.. har testat ominstallerat både spelen och steam, men utan resultat.

här är ett print screen på när jag startar spelet ..

http://img186.imageshack.us/my.php?image=jvlasteam.jpg

Frys lagget gör mig sjukt förbannad och jag känner att jag vill kasta ut datorn, ( kanske inte ett vuxet beteende men så känns det )

och något som gör mig väldigt ställd är att servern måste ha "sv_cheats 1" för att något ska funka ? - kan tillägga att jag inte fuskar
Citera
2009-05-04, 18:31
Medlem
ManUniteds avatar
Någon som vet om/hur det går att byta sida på vapnet?

Vill alltså tvärt emot som det ser ut på bilden:
http://img265.imagevenue.com/img.php?image=58098_cs_122_455lo.JPG

Kanske inget större problem, men jag tycker att det är lite störande

mvh manunited
Citera
2009-05-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited
Någon som vet om/hur det går att byta sida på vapnet?

Vill alltså tvärt emot som det ser ut på bilden:
http://img265.imagevenue.com/img.php?image=58098_cs_122_455lo.JPG

Kanske inget större problem, men jag tycker att det är lite störande

mvh manunited
klicka H..
Citera
2009-05-04, 18:40
Medlem
ManUniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr33k
klicka H..

Stort tack för det snabba svaret!
Citera
2009-05-04, 19:43
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
alternativt någon ide hur jag får ner pingen med Direct3d...
Du får ju knappast högre ping med Direct3D.
Citera
2009-05-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited
Stort tack för det snabba svaret!
lungan
Citera
2009-05-05, 15:19
Medlem
Merovingians avatar
Frapshjälp

Hej, jag är efterbliven och fattar inte varför det ska lagga så förjävligt när jag vill frapsa i cs

min fps sjunker direkt till typ 15 och det går inte ens att kolla på filmen i efterhand, hjälp!
Citera
2009-05-05, 16:23
Medlem
Merovingians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merovingian
Hej, jag är efterbliven och fattar inte varför det ska lagga så förjävligt när jag vill frapsa i cs

min fps sjunker direkt till typ 15 och det går inte ens att kolla på filmen i efterhand, hjälp!

jag har nu hittat sättet att recorda demos i cs genom att skriva "record demo" t.ex.
men om jag sedan vill spela upp dessa klipp utanför cs för att frapsa och samtidigt slippa lagg? får nån error när jag försöker öppna demofilerna som ligger i cstrike
Citera
2009-05-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merovingian
jag har nu hittat sättet att recorda demos i cs genom att skriva "record demo" t.ex.
men om jag sedan vill spela upp dessa klipp utanför cs för att frapsa och samtidigt slippa lagg? får nån error när jag försöker öppna demofilerna som ligger i cstrike
Startmovie Demo.dem i konsol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in