2006-11-10, 09:54
Medlem
Mizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman
Jadå, kanske här i västvärlden, men du skulle absolut vara hetast bland oss två i asien, dom älskar västlänningars utseende (iaf dom jag har pratat med). Så det beror nog på vart i världen som man befinner sig i ^^

Men du.. Vi kanske är stjärntvillingar fast i olika färg haha

Ja just det! Läckert! Vem skulle förresten kunna säga nej till oss båda? Allra helst i kombination?
2006-11-10, 13:06
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Hehe...flyttade till Kista förra månaden och måste ju hålla med om att för mig som gillar mörka tjejer är Kista Galleria ett smörgåsbord av gigantiska proportioner.

Eller hur!?!? Det sinar verkligen aldrig därborta, alltid lika kul att åka dit som ett avbräck från stan och få lite uppskattning av dessa vackra kvinnor.
2006-11-10, 13:13
Medlem
paridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurricaneherk
Aah svenska tjejer är ju det finaste som finns.

2006-11-10, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Hehe...flyttade till Kista förra månaden och måste ju hålla med om att för mig som gillar mörka tjejer är Kista Galleria ett smörgåsbord av gigantiska proportioner.

Kan inte annat än att hålla med
Jag är där varje dag (men inte för att jaga iranskor/iranier/whatever)
2006-11-10, 14:24
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
själv är jag halviranie/ halvthai men född här i sverige. Får ganska många pojkar på mig om ja ska vara ärlig *skryt*.

Om vi tänker på utseendet så kan man tycka att iranier är snyggare än tex en svensk brud, kan bero på att vi har lite mer starkare drag i ansiktet. Ögonbrynen är mer skarpa, ögonen glittrar lite mer och vi har en fångande blick, läpparna kan också vara väldigt fylliga vilket är väldigt sexigt tycker jag, har nämligen fylliga läppar själv . Kindbenen brukar vara ganska höga på vissa. Sen vet jag inte mer

Hehe, iranie/thai....den kombinationen vore väl den ultimata kan jag tänka mig, det bästa från två världar....
2006-11-10, 21:36
Medlem
SvaMp_s avatar
Tänder sjukt mkt mer än min omgivning på iranie tjejer, tror det är genetiskt (är också iranier), att man liksom dras till sin egen ras.
2006-11-10, 21:45
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
själv är jag halviranie/ halvthai men född här i sverige. Får ganska många pojkar på mig om ja ska vara ärlig *skryt*.

Om vi tänker på utseendet så kan man tycka att iranier är snyggare än tex en svensk brud, kan bero på att vi har lite mer starkare drag i ansiktet. Ögonbrynen är mer skarpa, ögonen glittrar lite mer och vi har en fångande blick, läpparna kan också vara väldigt fylliga vilket är väldigt sexigt tycker jag, har nämligen fylliga läppar själv . Kindbenen brukar vara ganska höga på vissa. Sen vet jag inte mer

Valdigt vilka tjusiga damer vi har har. Undrar om det ar en kvinnlig parallell till att alla FB-man har enorm kuk?
2006-11-10, 23:03
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Valdigt vilka tjusiga damer vi har har. Undrar om det ar en kvinnlig parallell till att alla FB-man har enorm kuk?

HAHA. Jag kan tänka mej att det ligger sanning i det
2006-11-10, 23:06
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Tänder sjukt mkt mer än min omgivning på iranie tjejer, tror det är genetiskt (är också iranier), att man liksom dras till sin egen ras.

Då måste jag ha någon genetisk störning; det är bara i extrema undantagsfall jag dras till skandinaviska tjejer...
2006-11-10, 23:19
Medlem
Gillar alla typer, men jag kan tycka indiska tjejer har nåt väldigt speciellt. Stora glittriga ögon och väldigt kvinnliga drag liksom.

http://www.aishwaryarai.com/devdas/devdas7.jpg
http://www.unreel.co.uk/reviews/d/Devdas/3.jpg

Är från en indisk film som heter Devdas, hon är grymt vacker tycker jag, och även många andra flickor i filmen. Sen älskar jag deras sätt att klä sig, så gudomligt vackert, som drottningar allihopa.
2006-11-11, 00:05
Bannlyst
Iranska tjejer har ofta klumpiga drag och behöver faktiskt plastikkirurgi för att räta ut kroknäsan eller plocka bort överflödigt brosk som gör näsan tung och grov.
De behöver även helkroppsvaxningar.
Tycker dock inte de är så förbannat attraktiva. De ser fortfarande för orientaliska ut. En mörk kvinna med mer europeiska drag, en snygg mörk fransyska t.ex, tycker jag är mycket snyggare än en mörk tjej med orientaliska drag.
Orientaliskt känns så "etniskt" på något sätt. Finns ingen variation eller personlighet i det orientaliska utseendet. Kanske också därför så väldigt många iranier plastikopererar sig för att se mer västerländska ut i ansiktet.

Iranska killar har allt som oftast avlånga hästansikten och penisliknande näsor. Deras hår är sådär vågigt indiskt och jag tycker det är rätt motbjudande faktiskt. Avskyr korpsvart, "indiskt" hår. Vanligt, västerländskt hår med lätt fall som ger någorlunda fluffig volym är mycket snyggare än det där korpblanka, orientalasiatiska håret iranier har.
Iranska killar med page eller tuperat hår är bland det mest motbjudande som finns på denna jord. Just det där indiska håret som nästan ser ut som hästhår mer än människohår kombinerat med den tydligt icke-europeiska, skitgulbruna huden och de kukaktigt utdragna häst/fågelliknande ansiktsdragen ger ett överetniskt intryck som ger mig kväljningar.
Just att så många iranska män har typ samma ansiktsform som David Schwimmer, det där överdrivet långdragna och hästliknande, tycker jag är skitfult.

Iraniernas utseende är rätt ointressant om man jämför med t.ex mörka men västerländskt vita sydeuropéer. Jag är otroligt attraherad av vita spanjorer t.ex men de med orientaliskt/arabiskt utseende går bort direkt. De är bara äckligt tråkiga.

90% av alla iranska män har även lite för klumpiga kroppar. De är för korta i lederna och lite för satta för min smak. Har nog bara sett ett fåtal iranier i hela mitt liv med lite mer slanka beachvolleykroppar, och de har sett ut att vara av någon mysko blandras och inte gått att placera som iranier sådär omedelbart.
Merparten av alla iranier har den sjukt tråkiga, oproportionerliga "discoturk" kroppstypen. De liknar förkrympta hockeykillar i kroppen.

Iraniers personligheter och störda självbild är en annan historia som gör dem motbjudande.
De lever i någon sorts smörig, 80-talsliknande orientalisk Miami Beach kombinerat med Bollywood, fantasi där de ser sig som "guds gåva" till alla män och kvinnor men de är bara allmänt genomtråkiga.

Jag känner några halviranier som också äcklas av det typiskt orientaliska, eller "heliranska" och som inte direkt identifierar sig med den kulturen. En av dem ser till och med helt svensk ut och blir tagen för svensk, alltid. Brukar få medhåll från dessa när jag attackerar det stereotypa iranska/persiska.

Tänk er en hårig, luden satyr, dvs människa med underkropp som en bock, som går runt i taighta, infjärtade jeans, har fågelnäbb i ansiktet och gör gnäggande läten med käften samtidigt som ett knäppande, kastanjettliknande, skrittande ljud uppstår ur tomma intet vid varje steg han/den/det tar. Där har ni en typisk iransk man.
2006-11-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Iranska tjejer har ofta klumpiga drag och behöver faktiskt plastikkirurgi för att räta ut kroknäsan eller plocka bort överflödigt brosk som gör näsan tung och grov.
De behöver även helkroppsvaxningar.
Tycker dock inte de är så förbannat attraktiva. De ser fortfarande för orientaliska ut. En mörk kvinna med mer europeiska drag, en snygg mörk fransyska t.ex, tycker jag är mycket snyggare än en mörk tjej med orientaliska drag.

Nej, det e sexigt med kroknäsa ju. Finns gott om håriga svenskor kan jag säga dig, bara att deras ljushår inte syns tydligt.

Annars håller jag med dig om fransyskorna, det e något speciellt med de.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in