2006-11-09, 15:39
Medlem
Dilxowans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RozZy
Integrerade iranska killar då?
Och då menar jag inte såna som bryter.

HEHE jag fattar att du är iranier hmm tyvär kan jag inte säga att ni är sexiga men... Men berätta hur det är med iraniers attityd mot kurder, har man chans på en iransk tjej om man är kurd?
2006-11-10, 01:02
Medlem
TimeWarps avatar
Håller med dig att persiska tjejer är i topp när det gäller utseende i sverige, har haft turen att träffa flera och dom är alla to die for.

Internet, persiska fester, kista, diverse hårsalonger är väl hetaste raggningställena om du vill hitta dessa vackra skönheter.....
2006-11-10, 08:57
Bannlyst
Nu känner jag inte så många, men den jag känner är nog en av de trevligaste människorna jag känner. Väldigt snäll, mysig och bra att ha Och söt
2006-11-10, 09:07
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Håller med dig att persiska tjejer är i topp när det gäller utseende i sverige, har haft turen att träffa flera och dom är alla to die for.

Internet, persiska fester, kista, diverse hårsalonger är väl hetaste raggningställena om du vill hitta dessa vackra skönheter.....

Hehe...flyttade till Kista förra månaden och måste ju hålla med om att för mig som gillar mörka tjejer är Kista Galleria ett smörgåsbord av gigantiska proportioner.
2006-11-10, 09:12
Medlem
Wonderwomans avatar
själv är jag halviranie/ halvthai men född här i sverige. Får ganska många pojkar på mig om ja ska vara ärlig *skryt*.

Om vi tänker på utseendet så kan man tycka att iranier är snyggare än tex en svensk brud, kan bero på att vi har lite mer starkare drag i ansiktet. Ögonbrynen är mer skarpa, ögonen glittrar lite mer och vi har en fångande blick, läpparna kan också vara väldigt fylliga vilket är väldigt sexigt tycker jag, har nämligen fylliga läppar själv . Kindbenen brukar vara ganska höga på vissa. Sen vet jag inte mer
2006-11-10, 09:20
Medlem
Mizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman
själv är jag halviranie/ halvthai men född här i sverige. Får ganska många pojkar på mig om ja ska vara ärlig *skryt*.

Om vi tänker på utseendet så kan man tycka att iranier är snyggare än tex en svensk brud, kan bero på att vi har lite mer starkare drag i ansiktet. Ögonbrynen är mer skarpa, ögonen glittrar lite mer och vi har en fångande blick, läpparna kan också vara väldigt fylliga vilket är väldigt sexigt tycker jag, har nämligen fylliga läppar själv . Kindbenen brukar vara ganska höga på vissa. Sen vet jag inte mer

Jag är svensk/finsk och har stora ögon, fyllig mun, höga kindben, långt hår, smal senig kropp med toppig byst..och får många pojkar/män på mig *skryt*. Vet därför inte om dessa attribut är så speciellt iranska. Kanske är det mer spänningen med utländska tjejer som lockar killar? Förutom att de är vackra förstås? Men vackra tjejer finns inom alla folkslag anser jag!

Du låter fin förresten Wonderwoman!
2006-11-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizza
Jag är svensk/finsk och har stora ögon, fyllig mun, höga kindben, långt hår, smal senig kropp med toppig byst..och får många pojkar/män på mig *skryt*. Vet därför inte om dessa attribut är så speciellt iranska. Kanske är det mer spänningen med utländska tjejer som lockar killar? Förutom att de är vackra förstås? Men vackra tjejer finns inom alla folkslag anser jag!

Aah svenska tjejer är ju det finaste som finns.
Bannlyst
Åk ner till sydeuropa och de är blondisarna som blir de exotiska, de "ovanliga" och "främmande" lockar.
Medlem
Wonderwomans avatar
Citat:

Du låter fin förresten Wonderwoman!

hehe ja det kan vara sant ifs, att det är lite mer spännande och lite mer exotiskt, men alla tycker ju inte om det smaken är som baken..
Du låter lite som mig faktiskt! Har också stora ögon (mandelformade), fylliga läppar, långt hår och smal kropp med uppnosiga bröst, men höga kindben har jag inte
Du låter fin du med Mizza
2006-11-10, 09:30
Bannlyst
Ni är säkert båda fina Men jag tror faktiskt att iraniern tar hem spelet här
2006-11-10, 09:31
Medlem
Mizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman
hehe ja det kan vara sant ifs, att det är lite mer spännande och lite mer exotiskt, men alla tycker ju inte om det smaken är som baken..
Du låter lite som mig faktiskt! Har också stora ögon, fylliga läppar, långt hår och smal kropp med uppnosiga bröst, men höga kindben har jag inte
Du låter fin du med Mizza

Ha ha! Vi kanske skulle träffas!? Nädå, men som sagt så tror jag definitivt att det är det exotiska som lockar lite extra...
2006-11-10, 09:37
Medlem
Wonderwomans avatar
Citat:
Ha ha! Vi kanske skulle träffas!? Nädå, men som sagt så tror jag definitivt att det är det exotiska som lockar lite extra...

Jadå, kanske här i västvärlden, men du skulle absolut vara hetast bland oss två i asien, dom älskar västlänningars utseende (iaf dom jag har pratat med). Så det beror nog på vart i världen som man befinner sig i ^^

Men du.. Vi kanske är stjärntvillingar fast i olika färg haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in