2006-11-13, 20:12
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Vad har iranier för inställning till att iranitjejer har förhållanden med svenska killar då?

Blir fett avundsjuk på dom killarna
2006-11-13, 20:57
Medlem
TimeWarps avatar
scar; fler videos på snygga iranskor tack!
2006-11-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_

Kan du inte fixa dina egna brudar eller?
2006-11-13, 21:05
Bannlyst
Citat:

Det är positivt om iranska killar faktiskt väljer tjejer av sin egen ras.
2006-11-13, 21:14
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mehmet
Kan du inte fixa dina egna brudar eller?

Ne faktiskt aldrig kommit över nån iranier, bor inte i kista eller jakobsberg så de är inte så lätthittade
2006-11-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ne faktiskt aldrig kommit över nån iranier, bor inte i kista eller jakobsberg så de är inte så lätthittade

Känner igen mig lite där, bor inte heller i förorten så jag stöter inte på mycket "förortsprincessor".

Mitt tips e att leta på universitetet, där hittar du fina tjejer.
2006-11-13, 21:56
Bannlyst
Där jag bor är uteställena fulla av snipnästa iraniertjejer, taffligt klädda i billiga kopior på märkeskläder. Kan tänka mig att de är ännu vanligare i t.ex Stockholm.
Eftersom iranier har ett behov av att försöka hävda sig som västerlänningar syns de garanterat på uteställen där också.

Eftersom iranier är väldigt nära djuren i sin sexualitet känner de inte kärlek. T.ex därför som alla iranier slår sina barn när de är små. Därför kan du inte förvänta dig någon sorts djupare förhållande, däremot är de ju som bekant överkåta slampor som gärna ger sig till en intresserad kille. Så kör hårt om det bara är att smutsa ner dig med öknens avskrap du är ute efter.

Har du pengar, då kan du få vilken iransk tjej som helst. Maken till golddiggers går ej att finna.
När jag satt i väntrummet hos plastikkirurgen senast kom en vedervärdigt ful iransk tjej in med det där typiska, oproportionerliga jättehuvudet och missfärgat hår i ljusbrunt/eldorange. Hon var klädd i märkeskläder med synliga loggor från topp till tå, t.ex Louis Vuittonstövlar som såg ut som om hon använt dem varje dag i två års tid. Med sig hade hon sin lönnfeta svenska pojkvän. Var rätt uppenbart vad hon ville ha av honom...

Vill du ragga upp en iranier, oavsett kön, ska du säga "alltså, du MÅSTE vara från Italien!". då rodnar de och ljuger "aaaa... morsan é derifrån... Ja é halvitalienare..." sen har du ditt ligg för kvällen. Om det nu är något sånt lösaktigt du är ute efter.
2006-11-13, 23:38
Medlem
Snövits avatar
Den här tråden har blivit väldigt chattig på slutet och även fast den har rensats hårt så saknas debatt. Dessutom så kan vi inte ha en tråd för varje olika nationalitet.

Så jag hänvisar till Världens snyggaste tjejer! där alla nationaliteter kan diskuteras.

Tråd låst!

/Moderator
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in