2006-11-09, 13:18
Medlem
Dilxowans avatar
hm undrar om det bara är jag eller de flesta som tänder på iranier? Med iranier menar jag tjejerna då så klart men inte de med burka och sådant, utan iranska tjejer som växt upp i sverige. En iransk tjej med klass och stil är bland det sexigaste som finns ... eller va tycker ni?

vart kan man hitta en iransk tjej med min beskriving??????????
2006-11-09, 13:39
Medlem
-Zeke-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilxowan
hm undrar om det bara är jag eller de flesta som tänder på iranier? Med iranier menar jag tjejerna då så klart men inte de med burka och sådant, utan iranska tjejer som växt upp i sverige. En iransk tjej med klass och stil är bland det sexigaste som finns ... eller va tycker ni?

vadå vad menar du? vilken tjej som helst med klass och stil är ju sexig?
2006-11-09, 13:43
Medlem
Grandesporross avatar
Citat:

haller med integrerade mellanoster tjejer e riktigt fina
2006-11-09, 13:48
Medlem
Aquabots avatar
Citat:
Läs "Iranska språk A" på Uppsala Universitet, där finns de. Som ensam svensk kille på kursen så kan man nog få mycket hjälp med pluggandet på kvällarna...
2006-11-09, 14:17
Bannlyst
Jag har en persisk tjej, vacker... jajaja
2006-11-09, 14:21
Medlem
coremanneJns avatar
Har en sådan i min klass, fast hon har tyvärr attitydproblem och en massa akne ((((((((((((((
2006-11-09, 14:22
Medlem
De behöver oftast en grundlig och regelbunden vaxning. Men annars är de helt ok.
2006-11-09, 14:22
Bannlyst
.

Vad är det som gör en irani vackrare än andra då? Att de inte rakar benen vintertid?
2006-11-09, 14:24
Bannlyst
www.atish.se

2006-11-09, 14:32
Medlem
RozZys avatar
Integrerade iranska killar då?
Och då menar jag inte såna som bryter.
2006-11-09, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RozZy
Integrerade iranska killar då?
Och då menar jag inte såna som bryter.

De brukar oftast se bra ut, så länge de inte har mer välplockade ögonbryn än mig.
2006-11-09, 15:38
Medlem
går i samma klass som en galet söt iransk tjej, trevlig är hon med. iranier (både tjejer och killar) brukar vara de mest anpassasningsvilliga av alla utomeuroper av det jag sett iaf. de pratar även oftast flytande svenska utan att bryta
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in