2006-11-11, 00:15
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mehmet
Annars håller jag med dig om fransyskorna, det e något speciellt med de.

http://www.cynicalnation.com/img/french_girl.jpg Eh, ja, speciellt var det...
2006-11-11, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
http://www.cynicalnation.com/img/french_girl.jpg Eh, ja, speciellt var det...

Jag tänkte mer på tjejer av typen: http://kopretina.net/alizee/obrazky/obr_zivot.jpg

De är mycket snygga. Klart västerländska också. Tror att rastypen är atlantid/paleoatlantisk kanske med något keltiskt inslag eller nånting sånt. Helt klart långt från det orientaliska irano/afghanska.

Alizee, som är på bilden, är nog sinnebilden av en klassisk fransk brunett. Såsom svenskar och andra i alla tider föreställt sig den franska brunetten. Mycket snygg och rent europeisk.
2006-11-11, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Jag tänkte mer på tjejer av typen: http://kopretina.net/alizee/obrazky/obr_zivot.jpg

De är mycket snygga. Klart västerländska också. Tror att rastypen är atlantid/paleoatlantisk kanske med något keltiskt inslag eller nånting sånt. Helt klart långt från det orientaliska irano/afghanska.

Alizee, som är på bilden, är nog sinnebilden av en klassisk fransk brunett. Såsom svenskar och andra i alla tider föreställt sig den franska brunetten. Mycket snygg och rent europeisk.

Fan det finns goa tjejer överallt alltså, varför begränsa sig, brinner en vacker själ i alla nationer.
2006-11-11, 09:33
Medlem
Citat:
Iranska tjejer har ofta klumpiga drag och behöver faktiskt plastikkirurgi...

hahah, vad som började som ett oskyldigt inlägg...
vissa saker har du rätt om som jag aldrig tänkt på (avlångt ansikte, kroppen...) men däremot är väl iranier inte så kända för att ha kroknäsor? det är väl mer kurder som har. dock så brukar iranska killar har stora näsor men kan inte komma på ngn med en kroknäsa
2006-11-11, 10:34
Medlem
Mizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurten
hahah, vad som började som ett oskyldigt inlägg...
vissa saker har du rätt om som jag aldrig tänkt på (avlångt ansikte, kroppen...) men däremot är väl iranier inte så kända för att ha kroknäsor? det är väl mer kurder som har. dock så brukar iranska killar har stora näsor men kan inte komma på ngn med en kroknäsa

Jag trodde det var judar och turkar som stod för kroknäsorna?
2006-11-11, 11:23
Medlem
Cocadonas avatar
Tacka Khomeini!

Majoriteten av iranierna som växt upp i Sverige är ju från akademikerföräldrar som Khomeini jagade ut ur Iran efter 1979. Universiteten är ju inte bara samlingsplats för de intelligenta, utan också för de vackra. Så är det i alla fall på mitt universitet! Brudarna är ju stekheta! Ja, så måste det vara!
2006-11-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizza
Jag trodde det var judar och turkar som stod för kroknäsorna?
ja, dom med
2006-11-11, 12:27
Medlem
Daineas avatar
Citat:

Föreställer sig var orden ja... Jag kan inte påstå att jag sett särskilt många "Alizee'er" när jag var i Frankrike, de flesta lutade mer åt den jag länkade.
2006-11-11, 13:58
Medlem
utländska brudar är dumma i huvudet. borskämda, snåla och med mohammedanska värderingar djupt rotade i skallen, även om dom inte tror det själva.
2006-11-11, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
utländska brudar är dumma i huvudet. borskämda, snåla och med mohammedanska värderingar djupt rotade i skallen, även om dom inte tror det själva.

SNÅÅÅLA?! Det andra orkar jag inte ens påpeka, du dumförklarade dig mycket bra på egen hand
2006-11-11, 14:13
Medlem
Citat:
Iranska tjejer har ofta klumpiga drag och behöver faktiskt plastikkirurgi för att räta ut kroknäsan eller plocka bort överflödigt brosk som gör näsan tung och grov.
De behöver även helkroppsvaxningar.
Tycker dock inte de är så förbannat attraktiva. De ser fortfarande för orientaliska ut. En mörk kvinna med mer europeiska drag, en snygg mörk fransyska t.ex, tycker jag är mycket snyggare än en mörk tjej med orientaliska drag.
Orientaliskt känns så "etniskt" på något sätt. Finns ingen variation eller personlighet i det orientaliska utseendet. Kanske också därför så väldigt många iranier plastikopererar sig för att se mer västerländska ut i ansiktet.

Iranska killar har allt som oftast avlånga hästansikten och penisliknande näsor. Deras hår är sådär vågigt indiskt och jag tycker det är rätt motbjudande faktiskt. Avskyr korpsvart, "indiskt" hår. Vanligt, västerländskt hår med lätt fall som ger någorlunda fluffig volym är mycket snyggare än det där korpblanka, orientalasiatiska håret iranier har.
Iranska killar med page eller tuperat hår är bland det mest motbjudande som finns på denna jord. Just det där indiska håret som nästan ser ut som hästhår mer än människohår kombinerat med den tydligt icke-europeiska, skitgulbruna huden och de kukaktigt utdragna häst/fågelliknande ansiktsdragen ger ett överetniskt intryck som ger mig kväljningar.
Just att så många iranska män har typ samma ansiktsform som David Schwimmer, det där överdrivet långdragna och hästliknande, tycker jag är skitfult.

Iraniernas utseende är rätt ointressant om man jämför med t.ex mörka men västerländskt vita sydeuropéer. Jag är otroligt attraherad av vita spanjorer t.ex men de med orientaliskt/arabiskt utseende går bort direkt. De är bara äckligt tråkiga.

90% av alla iranska män har även lite för klumpiga kroppar. De är för korta i lederna och lite för satta för min smak. Har nog bara sett ett fåtal iranier i hela mitt liv med lite mer slanka beachvolleykroppar, och de har sett ut att vara av någon mysko blandras och inte gått att placera som iranier sådär omedelbart.
Merparten av alla iranier har den sjukt tråkiga, oproportionerliga "discoturk" kroppstypen. De liknar förkrympta hockeykillar i kroppen.

Iraniers personligheter och störda självbild är en annan historia som gör dem motbjudande.
De lever i någon sorts smörig, 80-talsliknande orientalisk Miami Beach kombinerat med Bollywood, fantasi där de ser sig som "guds gåva" till alla män och kvinnor men de är bara allmänt genomtråkiga.

Jag känner några halviranier som också äcklas av det typiskt orientaliska, eller "heliranska" och som inte direkt identifierar sig med den kulturen. En av dem ser till och med helt svensk ut och blir tagen för svensk, alltid. Brukar få medhåll från dessa när jag attackerar det stereotypa iranska/persiska.

Tänk er en hårig, luden satyr, dvs människa med underkropp som en bock, som går runt i taighta, infjärtade jeans, har fågelnäbb i ansiktet och gör gnäggande läten med käften samtidigt som ett knäppande, kastanjettliknande, skrittande ljud uppstår ur tomma intet vid varje steg han/den/det tar. Där har ni en typisk iransk man.
Sicket inlägg! Jag är en iransk kille och ställer mig frågande till det du skriver.

Kroknäsor brukar de inte ha, men större näsor... och det där med kroppstypen vet jag inte. Kan stämma in på vilken randomkille som helst.
2006-11-11, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dilxowan
hm undrar om det bara är jag eller de flesta som tänder på iranier? Med iranier menar jag tjejerna då så klart men inte de med burka och sådant, utan iranska tjejer som växt upp i sverige. En iransk tjej med klass och stil är bland det sexigaste som finns ... eller va tycker ni?

vart kan man hitta en iransk tjej med min beskriving??????????

Iranska tjejer känns likda dant som alla andra tjejer....har aldrig förståt vad som är så speciellt med dom.....kanske för att jag umgåtts med dom hela mitt liv. hitta dom kan du väll görs som när du hittar andra tjejer

kan hålla med dej om att dom klär sej snyggt vissa av dom...men använder oftast för mycket smink....och pratar dom rinkebysvenska så går dom fett bort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in