2008-02-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Funderade på att det var så kopplingen såg ut, men jag tänkte att det måste vara något annat för det där var för uselt.

Det är det usla som är genialt.... men visst håller jag med, det var nästan "lite väl".
Citera
2008-02-16, 01:07
Medlem
Gräsets avatar
Rolig omgång idag! Ganska medelsvåra frågor, tog Prag på 6 poäng med kafka, Skellefteå på 6 och Valencia hann jag inte ens tänka på förran Hoa-Hoa ryckte.

Kul att Hoa-Hoa och Cecilia gick vidare! Hoa-Hoa är grym!

Tittarfrågan begriper jag ingenting av. Sämst hittills.
Citera
2008-02-16, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drcrane
Jag fick, liksom de i dressinen, också ihop det till fyra låtar i filmmedleyt när jag lyckades klämma in Titanic som låt nr 2.

Precis, det måste ha varit fyra låtar med.
Citera
2008-02-16, 11:11
Medlem
Vobblers avatar
Jämn och spännande match, men tråkiga städer och frågor. In med mer sport så kanske man kan något. Årtalsfrågan tog jag inte förrän de visade Sjöbergs världsrekord på stadion. Min allmänbildning är brutalt risig...

Förhoppningsvis vinner Hoa-Hagen hela skiten nu.
Citera
2008-02-16, 11:21
Medlem
Trumpeters avatar
Känns som om det var de två bästa lagen som möttes igår. Både Hägg och Wester kanske kan utmana Hoa-Hoa och Holm men de har sämre partner.

Tror Hoa-Hoa/Hagen slår Wester/Lundberg relativt komfortabelt.
Citera
2008-02-16, 11:28
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drcrane
Jag fick, liksom de i dressinen, också ihop det till fyra låtar i filmmedleyt när jag lyckades klämma in Titanic som låt nr 2.

Ja, visst fasen fick man lite Céline Dion-vibbar där!
Citera
2008-02-16, 11:34
Medlem
Jag tyckte det var 2 låtar som höll hemma i Ringenfilmerna, stålis och gudfadern
Citera
2008-02-16, 12:49
Medlem
Gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tyckte det var 2 låtar som höll hemma i Ringenfilmerna, stålis och gudfadern

Precis. Så var det. Fast stålis var den sista låten.
Citera
2008-02-16, 12:53
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jäpp, man körde en kortvariant av "the prophecy" med mörksjungande kör och det genomgående temat ("The fellowship theme") och dessutom början av "Concerning hobbits". "The fellowship theme" finns inte med i "The prophecy" så egentligen körde man bitar ur 3 låtar.
Citera
2008-02-16, 13:25
Medlem
Crookens avatar
Tycker Anne Lundberg fått onödigt mycket skit här. Det faktum att Wester pratar mest och helst kan få henne att verka mycket mer okunnig än vad hon är.
Citera
2008-02-16, 13:37
Medlem
Zaxxons avatar
Jäkligt skönt att Hoa Hoa och Cecilia vann!

Ere nån mer som tycker att Holm ser ut som en luden palt spetsad på en blyertspenna?
Citera
2008-02-16, 13:52
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Tycker Anne Lundberg fått onödigt mycket skit här. Det faktum att Wester pratar mest och helst kan få henne att verka mycket mer okunnig än vad hon är.

Visst, det kanske ligger en sanning i det. Men hon verkar vara en dålig förlorare (vilket jag också är iofs) och det märks eftersom hon knappt säger nånting då. Medans Wester försöker prata bort det. Märks ju även på Holm och FF att de blir bittra om de förlorar/svarar fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in