2008-02-15, 22:24
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Skönt att Holm for...
Svår omgång förövrigt.

Vad tror ni om finalen?
Jäkligt blandad svårighetsgrad tyckte jag. Fram till och med filmmusiken tyckte jag det var rätt lätt. Tappade enbart poäng på djävulsbibeln, men sen blev det fan lurigt.
Citera
2008-02-15, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Skönt att Holm for...
Svår omgång förövrigt.

Vad tror ni om finalen?

Fungerar samarbetet Hoa-Hagen vinner de. Wester är ju ensam i sitt lag förutom Lundberg som fyller på hans vattenglas.
Mina favoriter är utan tvekan Hoa-Hagen!
Citera
2008-02-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y0dA
Jäkligt blandad svårighetsgrad tyckte jag. Fram till och med filmmusiken tyckte jag det var rätt lätt. Tappade enbart poäng på djävulsbibeln, men sen blev det fan lurigt.

Jag måste erkänna att jag var helt lost ikväll. Fick ihop 15 poäng till slut med domarens välvilja i resorna där jag hade väldigt låga poäng.
Tittarfrågan var på gränsen till alltför långsökt. Kopplingen mask och Å-mål var visserligen kul men men....
Citera
2008-02-15, 22:34
Medlem
wonderlands avatar
Go Hagen-Hoa hoa! Som alla redan har sagt, svår omgång, tjejerna briljerade i dagens program.

Och Åmål... hög nivå på den...

Tror HHH tar hem spelet, men beror lite på frågornas upplägg och om Lundberg tillslut vaknar till liv och får brainstorm.
Citera
2008-02-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland

Och Åmål... hög nivå på den...

Tror HHH tar hem spelet, men beror lite på frågornas upplägg och om Lundberg tillslut vaknar till liv och får brainstorm.

H3 tar hem spelet, hoppas jag. Jag kan inte ens tänka mig vilka ämnen som kan tänkas vara bra för Lundberg. Inte antikt, även om man skulle kunna tro det....
Citera
2008-02-15, 23:44
Bannlyst
Damerna kan frågorna en omgång och är plötsligt världsbäst?

"Drog som en hög bläckfisk" var roligaste i dagens program.
Citera
2008-02-15, 23:59
Medlem
Fattar inte Åmål. Vad är kopplingen till metmask?
Citera
2008-02-16, 00:00
Medlem
Var på melodifestivalens genrep ikväll och spelade in på spåret. Tog Prag på pragmatisk och att det var Saxen, sen pajade bandet och det gick inte att se något på det VHS-bandet mer. Hittade SVTs på spåret site och såg programmet. Tog 43 p.

Samlade 20 p på de ganska enkla Pragfrågorna, sedan 6p Skellefteå tack vare alla ledtrådar och slutligen Sunnanå och sedan poäng på vilka starter man har i trav.

När det var dags för årtalsfrågan slog jag av ljudet och gissade rätt när Sjöberg tog rekordet.

Valencia har varit med förrut och jag har hört samma ledtråd i på spårets webspel och tog där på 10p också.

El Cid är ju självklar då man har filmen.
Citera
2008-02-16, 00:15
Medlem
Jag fick, liksom de i dressinen, också ihop det till fyra låtar i filmmedleyt när jag lyckades klämma in Titanic som låt nr 2.
Citera
2008-02-16, 00:15
Medlem
Härligt att Hoa-Hoa fick in sitt virus tillslut.
Finalen blir nog mycket sevärd, två mycket kunniga och roliga lag i alla fall.

Tittarfråggan var nog den sämsta någonsin och jag har nog inte riktigt kopplat den än
Citera
2008-02-16, 00:26
Medlem
barnets avatar
Tittarfrågan var bedrövlig. Den dåliga kopplingen: Åmål - metmask, metmasken är ett "mål mat" i en Å. Därav Å-Mål.
Citera
2008-02-16, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Tittarfrågan var bedrövlig. Den dåliga kopplingen: Åmål - metmask, metmasken är ett "mål mat" i en Å. Därav Å-Mål.
Funderade på att det var så kopplingen såg ut, men jag tänkte att det måste vara något annat för det där var för uselt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in