2008-02-15, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Lexikon var rätta ordet. Tror han har en form av lindrig Asperger, han är ju besatt av allt som har med statistik att göra + att han har en djävla vinnarinstinkt. Detta borgar för ett bra deltagande i diverse tävlingsprogram

Man får inte glömma att han har en bra bisittare i Karin H. Hon fyller i där Lexikonet tar slut.
Citera
2008-02-15, 17:28
Medlem
Om Holm utöver sin läsning av dåliga deckare (favoritboken är patient 67, osäker på siffran) även hade läst lite vanlig kvalitetslitteratur hade han nog varit oslagbar. Som tur är har han dock i likhet med annan Korvkiosksvärmlandstrash dålig smak.
Citera
2008-02-15, 17:34
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Helt enig med er. Hoa-Hagen (fniss..) är mina favoriter men det behövs en massa tur ihop med skicklighet för att besegra det vandrande lexikonet.

Klart att man håller på Hoa-Hoa, jävligt rolig prick. Hoa-Hagen vinner en jämn kamp, och förhoppningsvis får vi se Holm gråta en skvätt.
Citera
2008-02-15, 17:35
Medlem
Ikväll tror jag att Holm kommer sopa mattan med Hoa-Hoa, tyvärr då Hoa-Hoa är en stor favorit hos mig.
Citera
2008-02-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Ikväll tror jag att Holm kommer sopa mattan med Hoa-Hoa, tyvärr då Hoa-Hoa är en stor favorit hos mig.
Svårt att säga på förhand. Det gäller att ha tur med frågorna.
Citera
2008-02-15, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Svårt att säga på förhand. Det gäller att ha tur med frågorna.

Givetvis, det är bara en känsla jag har och jag hoppas att den inte stämmer.
Citera
2008-02-15, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Givetvis, det är bara en känsla jag har och jag hoppas att den inte stämmer.
Ja Holm är väl favorit. En mycket osympatisk människa som jag önskar all olycka i På Spåret.
Citera
2008-02-15, 18:01
Medlem
moviemovies avatar
One thing's for sure, det kommer att bli en mycket intressant match.

Holm är nästan läskig. Han har ju sagt att han verkligen läser på inför varje match. Han läser på om städer han tror kommer att komma med (det vill säga, ganska mycket läsning för honom). Han har nog koll på de senaste 50 städerna som varit med och så för ju killen statistik på typ allt. Ska Hoa-Hoa/Hagen kunna matcha Stefan och Karin så måste de ha lite tur med städerna och frågorna. Hoppas på att det blir jämt in i det sista.

BTW, någon mer som såg förra veckan avsnitt och märkte när de i första klass hånade dem i dresinen efter att ha gått om dem med 1 poäng. Tyckte bara att det var skönt att de i dresinen vann till sist iaf. Så jävla töntigt att håna andra. Tror de sa ''skål'' eller något i den stilen lite sarkastiskt.
Citera
2008-02-15, 18:14
Medlem
Y0dAs avatar
Tror Hoa-Hoa rycker sig till vinst idag. Holm kommer ta fler poäng på frågorna, men Hoa-Hoa kommer rycka in typ 29 poäng om man räknar in årtalet.
Citera
2008-02-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ja Holm är väl favorit. En mycket osympatisk människa som jag önskar all olycka i På Spåret.

Jag instämmer till fullo
Citera
2008-02-15, 19:16
Medlem
Citat:

neeeej.... Jag tycker Holm är sympatisk även om jag, liksom flera, har lite svårt för perfektionismen hos honom. Hoppas Hoa-Hagen vinner ikväll, men jag hyllar segraren även om det blir Lexikonet och den ansikts-uttryckslösa Karin H.
Citera
2008-02-15, 19:28
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
neeeej.... Jag tycker Holm är sympatisk även om jag, liksom flera, har lite svårt för perfektionismen hos honom. Hoppas Hoa-Hagen vinner ikväll, men jag hyllar segraren även om det blir Lexikonet och den ansikts-uttryckslösa Karin H.

Jag har inte heller något direkt emot Holm. Han är duktig och en tävlingsmänniska. Lite tråkig är han väl, men det finns det ju gott om folk som är.

Tror Holm/Hubinette vinner knappt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in