Personligen skulle jag älska tanken att se Alf Karlsson (kd) tävla och förlora stort. Han verkade alltid så bajsnödig när det kom till politiken, det skulle vara kul att se honom tappa ansiktet på TV.
Säkert lättövertalad också liksom de flesta politiker som hamnar utanför ljuset.
Kanske lite för okänd för allmänheten. Fyller han överhuvudtaget upp ett par av mina kriterier ovan? Tveksamt...
En av mina favoriter som jag inte tänkt på är Claes Eriksson.
En annan är ju Lasse Åberg som också är rätt så speciell
Skulle även vara intressat och se hur Åke Ortmark hade klarat sig..
Menar ni inte Alf Svensson?
Senast redigerad av Weejay 2008-02-13 kl. 01:59.
Så här ser min önskelista ut över lag nästa säsong:
Förslag på Nya personer som inte var med förra omgången:
Leif GW Persson
Ian Wachtmeister
Agneta Bolme Börjefors
Herman Lindqvist
Claire Wikholm
Ebba von Sydow
Per Oscarsson
Allan Svensson
Suzanne Reuter
Thomas Hellberg
Anette Kullenberg
Carl-Jan Granqvist
Max Von Sydow
Kristina Lugn
Mikael Persbrandt
Rolf Skoglund
Jag tror några av dessa skulle tillföra både kunskap och humor (vissa har ju varit med förr). Det vore även intressant att få se Hans Villius, dock är han nog lite för gammal (dock helt klar i huvudet, ska träffa honom för andra gången om någon månad)
Återkommande lag:
Caroline af Ugglas / Göran Hägg
Anne Lundberg / Johan Wester
Karin Hübinette / Stefan Holm
Cecilia Hagen / Hoa Hoa Dahlgren
Fredrik Wikingsson / Filip Hammar
Det var en väldigt bra lista. Mikael Persbrant och Per Oscarsson ftw!
Allan Svensson har varit med i Så ska det låta en gång och var fan i mig den tråkigaste personlighet som någonsin figurerat i det programmet. Jag vill verkligen inte se honom i På Spåret.
Oops Menade självfallet honom och ingen annan. Men finns det inte någon politiker som nämnts i media vid namn Alf Karlsson? Googlade iaf, verkar som han representerar (sd). Anyways, menade Gränna-mannen.
Senast redigerad av wonderland 2008-02-13 kl. 02:28.
Jag tror Holm/Hübinette tar hem det här trots att jag vill att Hagen/Dahlgren ska vinna. Misstänker att Hoa kommer att rycka på: R1-8p R2-10p R3-8p.
Dock kommer han och Hagen att missa totalt på en av dessa och därmed vinner Holm/Hübinette med ungefär 6 poängs marginal.
Jag tror att det kan bli en jämn match. Hoa-Hoa kommer antagligen småchansa lite och går de chansningarna hem har han och Hagen goda möjligheter att gå vidare.
Jag tror att det kan bli en jämn match. Hoa-Hoa kommer antagligen småchansa lite och går de chansningarna hem har han och Hagen goda möjligheter att gå vidare.
Vi är på samma linje, chansar bara Hoa (för det är han som är "impulsiv-ryckaren") rätt EN gång så kan det bli jämnt. Problemet är att de får INTE chansa fel när de möter Stefan Holm.
Helt enig med er. Hoa-Hagen (fniss..) är mina favoriter men det behövs en massa tur ihop med skicklighet för att besegra det vandrande lexikonet.
Sju timmar kvar nu!
Helt enig med er. Hoa-Hagen (fniss..) är mina favoriter men det behövs en massa tur ihop med skicklighet för att besegra det vandrande lexikonet.
Sju timmar kvar nu!
Lexikon var rätta ordet. Tror han har en form av lindrig Asperger, han är ju besatt av allt som har med statistik att göra + att han har en djävla vinnarinstinkt. Detta borgar för ett bra deltagande i diverse tävlingsprogram