2007-01-27, 21:04
Medlem
Draqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Jaha, så ni tycker det är roligare att titta på dom gamla gubbarna eller?
Caroline är ju fan rolig, hon har ju personlighet till skillnad mot alla tråkgubbar. Inte för att jag NÅGONSIN skulle kolla på ett sånt skitprogram som På Spåret. Herregud, hur kan folk titta på det där, jag skulle hellre titta på pensionärs-aerobics eller andakt.

Hädare! Kryp tillbaka under stenen och dröm vidare om Paradise Hotell.

Tycker frågorna var ovanligt svåra idag vilket också förklara dagens relativt låga poäng, men så ska det väl vara i en final. För övrigt känns det som en enmansseger för Göran Hägg, af Ugglas kunde ju inte ens seglingsfrågorna, trots att hon påstod att hon är seglare.

Fyfan så byter man kanal, och såklart är äcklet med på Sing-along också, jag kaskadkräks!
Citera
2007-01-27, 21:05
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Jaha, så ni tycker det är roligare att titta på dom gamla gubbarna eller?
Ja, faktiskt

Citat:
Caroline är ju fan rolig, hon har ju personlighet till skillnad mot alla tråkgubbar.
Mjo, personlighet som en som en 14is på lekrast.
Citera
2007-01-27, 21:16
Medlem
Johan Wester är förmodligen Sveriges roligaste man just nu. Robert Gustafsson är klart förlegad jämfört med Wester. Det finns naturligtvis ett klart samband mellan Westers intelligens och hans humorsinne.

Anne Lundberg är en riktigt duktig programledare. Hon leder Antikrundan på ett klanderfritt sätt, men hennes insats i Kasta Loss med den fantistiske kocken är modern tv-historia!

Göran Hägg är mycket beläst men tyvärr hinner munnen inte alltid riktigt med att säga det hans hjärna tänker.
Citera
2007-01-27, 21:20
Medlem
Draqos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Johan Wester är förmodligen Sveriges roligaste man just nu. Robert Gustafsson är klart förlegad jämfört med Wester. Det finns naturligtvis ett klart samband mellan Westers intelligens och hans humorsinne.

Anne Lundberg är en riktigt duktig programledare. Hon leder Antikrundan på ett klanderfritt sätt, men hennes insats i Kasta Loss med den fantistiske kocken är modern tv-historia!

Göran Hägg är mycket beläst men tyvärr hinner munnen inte alltid riktigt med att säga det hans hjärna tänker.

Ja Johan Wester är min nya idol! Jag har aldrig gillat HippHipp, men här visar han på både skarpt intellekt och stor humor.
Citera
2007-01-27, 21:30
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draqo
Ja Johan Wester är min nya idol! Jag har aldrig gillar HippHipp, men här visar han på både skarpt intellekt och stor humor.

Japp, han var helt okänd för min del innan denna säsong av På Spåret. Ser att han var med och skrev manus till Snacka om Nyheter. Ett program som jag saknar på söndagarna numera.
Citera
2007-01-27, 21:49
Medlem
Harry_Hallers avatar
Om man ska försöka sig på en summering så här kort efter att säsongen är avslutad så måste jag framhålla Göran Hägg som den främste deltagaren. Det grundar jag dels på att han självfallet var medlem i det vinnande laget och dels på grund av det faktum att han i princip själv helt utgjorde det vinnande laget.

Få gånger man sett att ett par() varit så framgångsrika under en säsong trots att endast den ena tillfört något. Hägg har säkerligen själv stått för åtminstone 95 procent av lagets poängskörd och det är således imponerande att han lyckas besegra två relativt allmänbildade personer.
Citera
2007-01-27, 22:29
Medlem
Trumpeters avatar
Japp, Göran Hägg var den duktigaste och mest kunnige deltagaren under denna säsong. Tyvärr var han enligt min mening samtidigt otroligt tråkig. På det hela taget var denna säsong med På-spåret-mått mätt inte bättre än ok.

Hoppas dock att man tilll kommande säsong lägger lite mer resurser på att hitta både duktiga och underhållande lag än man gjort denna säsong.
Citera
2007-01-27, 22:44
Medlem
Liverpool var den jag tog själv tack vare mercy. På första resan trodde jag det var Edsbyn när det frågades om bandyderbyn. Årtalet gissade jag rätt redan när jag såg rymdfärjan brytas sönder
Citera
2007-01-27, 22:50
Medlem
Johan Wester håller jag högst. Han var en av få som var rolig, underhållande och kunnig
Citera
2007-01-28, 03:12
Bannlyst
Hoppades som fan på Wester/Lundberg, synd att Anne drog på årtalet, var väl en rymdfärja som brann upp på 80-talet när den var på väg ner? Var väl det hon trodde, synd. Dock såg man på tv-kvalitéen att det var 2000-tal det handlade om.

Respekterar Hägg, han är duktig i både På Spåret och SVT:s morgonsoffa, men Wester/Lundberg hade nog typ 98% av Svenska folkets sympatier ikväll, mycket p.g.a av Ugglas som framstår som en jävla pajas varje gåg hon pratar, typiskt att hon skulle kunna sista frågan.

Nästa år tar Skåningarna revansch!

Maostrand!
Citera
2007-01-28, 03:29
Medlem
Moffegrevs avatar
På spåret är ungefär lika kul som mitt arsle.
Citera
2007-01-28, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
På spåret är ungefär lika kul som mitt arsle.

I så fall måste du heta Jennifer Lopez.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in