Riktigt kul program. Hoppas på en drömfinal mellan Hoa-Hoa och Holm. Då kommer det nog bli prestigemöte.
Förvånande att det var Filip som var den kunnigare av F&F. Fredrik visade sig allt annat än matematiskt bevandrad när han spånade kring formeln för bmi och skrev logaritm i stället för Fibonaccis talföljd. Allt som allt var ändp F&F rätt bra tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Han är väldigt duktig, men åtminstone jag tappade respekten för honom när han "bråkade" om en futtig poäng när de låg i klart i ledning.
Att Holm taggade till lite var kul att se. Tycker inte heller det var något fel i det. Sen att de smådrygade sig med F&F var också rätt kul när de klagade på att allt var ordvitsar.
Det skulle inte förvåna mig om holm har kommit över tidigare sessonger och suttit hemma för att studera upplägget. Hur som helst är han ju väldigt imponerande. Han känns vassare den här sessongen än den han vann där Agart stod för mycket av kunnandet.
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Kanske Holm som domare?
Njae, tror inte det. Oldsberg verkar alltid vilja dryga sig och köra lite med sin sidekick. Tror inte att Holm skulle acceptera den rollen. Sen är det väll tveksamt att Holm skulle vilja eller ens passa som det.