2008-01-04, 23:27
Medlem
prominentens avatar
Visst åkte de väl nordväst som någon sa...

Och ang. musikfrågor....uppskattar ni inte orkestern som tycks kunna spela all möjlig musik? En orkester med bredd
Citera
2008-01-04, 23:34
Medlem
Shitzors avatar
Holm är en tönt. Saknar helt charm eller glimten i ögat och idag var det bara pinsamt.
Citera
2008-01-05, 00:31
Medlem
Trumpeters avatar
Trodde F&F skulle bjuda bättre motstånd än vad de gjorde. I matchen mot Wollters lär de väl i alla fall vinna.
Citera
2008-01-05, 00:52
Medlem
Phalanxs avatar
Holm saknar helt humor och ironi. Riktigt trist att titta på. I övrigt måste jag hålla med om att Kjell Bergqvist är bottenrekordet hittills i säsongen.
Citera
2008-01-05, 00:58
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Känns ju som om FF kunde ha vunnit om de fick lite lättare motstånd. Det var ju Filip som kunde allt?!? Trodde Fredrik var den som var mest allmänbildad.
Citera
2008-01-05, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
Känns ju som om FF kunde ha vunnit om de fick lite lättare motstånd. Det var ju Filip som kunde allt?!? Trodde Fredrik var den som var mest allmänbildad.
Du, man kan knappast anklaga någon som har gått NV-programmet för att vara allmänbildad. Eller i dagligt tal ha "jeopardy" eller "på spåret" kunskaper.
Citera
2008-01-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Du, man kan knappast anklaga någon som har gått NV-programmet för att vara allmänbildad. Eller i dagligt tal ha "jeopardy" eller "på spåret" kunskaper.

De har rest en del sen dess. De är antagligen mer allmänbildade än de flesta här.

Stefan är otroligt duktig.
Citera
2008-01-05, 13:00
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomhet
Stefan är otroligt duktig.

Han är väldigt duktig, men åtminstone jag tappade respekten för honom när han "bråkade" om en futtig poäng när de låg i klart i ledning.

Kul match förövrigt, lyckades pricka in Örebro på 8 poäng och tog årtalet på Sagan om ringen. Men att FF bommade årtalet var lite förvånade faktiskt, men tyckte ändå de stod upp bra!
Citera
2008-01-05, 14:04
Medlem
FillilutteN2s avatar
Tycker F&F gjorde bra ifrån sig, dock förvånad att inte Fredrik kunde hjälpa till så mycket mer än han gjorde. Och att någon skulle ha BMI på "0,XX" något var ju inte så jättebra kanske. Men de fick lite väl bra motstånd för att vara första gången kanske.

Holm är sjukt bra, sen om han inte är så TV-mässig är ju en annan sak men det är ju en tävling och varje poäng räknas, störde mig inte på att han "bråkade" om den där poängen faktiskt.
Citera
2008-01-05, 14:25
Bannlyst
Fråga: Vem tror ni tar över efter Ingvar och Björn när de bestämmer sig för att trappa ner/får sparken? Kanske läggs programmet ner helt?
Jag tror dock att det kan fortsätta hur länge som helst.

Kanske Holm som domare?
Citera
2008-01-05, 14:29
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Jag tycker Holm har blivit lite jobbig så jag hoppas på Hoa Hoa, däremot verkar Holm nog starkare i nuläget. Fast vi får ju inte glöma Hägg också, han blir nog farligt. fan vad man hatar Af ugglas!

Edit: 1337 inlägg!
Tycker även att lag Guillou absolut bör nämnas bland favoriterna. De sopade ju banan med förra årets vinnare Hägg.
Citera
2008-01-05, 14:34
Medlem
l00zekks avatar
Riktigt kul program. Hoppas på en drömfinal mellan Hoa-Hoa och Holm. Då kommer det nog bli prestigemöte.

Förvånande att det var Filip som var den kunnigare av F&F. Fredrik visade sig allt annat än matematiskt bevandrad när han spånade kring formeln för bmi och skrev logaritm i stället för Fibonaccis talföljd. Allt som allt var ändp F&F rätt bra tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Han är väldigt duktig, men åtminstone jag tappade respekten för honom när han "bråkade" om en futtig poäng när de låg i klart i ledning.
Att Holm taggade till lite var kul att se. Tycker inte heller det var något fel i det. Sen att de smådrygade sig med F&F var också rätt kul när de klagade på att allt var ordvitsar.

Det skulle inte förvåna mig om holm har kommit över tidigare sessonger och suttit hemma för att studera upplägget. Hur som helst är han ju väldigt imponerande. Han känns vassare den här sessongen än den han vann där Agart stod för mycket av kunnandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Idiot
Kanske Holm som domare?
Njae, tror inte det. Oldsberg verkar alltid vilja dryga sig och köra lite med sin sidekick. Tror inte att Holm skulle acceptera den rollen. Sen är det väll tveksamt att Holm skulle vilja eller ens passa som det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in