2007-12-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Förvånad att ingen hade koll på hur lång en nautisk mil var!?

Den trodde jag faktiskt att Janne skulle ha koll på

Sen var det svåra resor denna gång, svenska resorna hade jag ingen aning om, Kalmar fick jag hjälp av deltagarna och Umeå var för svår. Trodde de menade Edsbyn när det var ön som det pratades om.

San Fransisco förstod jag inte alls något av. Trodde att 49 menades 49ers, NFL laget
Citera
2007-12-08, 13:19
Medlem
Skumfidusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74

Sen var det svåra resor denna gång, svenska resorna hade jag ingen aning om, Kalmar fick jag hjälp av deltagarna och Umeå var för svår. Trodde de menade Edsbyn när det var ön som det pratades om.

San Fransisco förstod jag inte alls något av. Trodde att 49 menades 49ers, NFL laget

Går ju inte ens nått tåg till Edsbyn, om man inte vill åka godståg dvs
Citera
2007-12-08, 13:48
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Pgm 6 - 4 januari
Karin Hübinette-Stefan Holm
Filip Hammar-Fredrik Wikingsson

Pgm 9 - 25 januari
Filip Hammar-Fredrik Wikingsson
Stina Wollter-Sven Wollter

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=69768&a=958518
satan, då är jag inte hemma,,, får kolla på webbtv då
Citera
2007-12-08, 14:18
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Kalmar satte faktiskt jag på 10 poäng. Men så såg jag direkt att de åkte från Alvesta och åkte österut så min chansning gick hem.

Sedan var det lite pinsamt att ingen satte årtalet, man har väl lite koll på när Stellan Bengtsson vann pingis-VM.
Citera
2007-12-08, 14:35
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Kalmar satte faktiskt jag på 10 poäng. Men så såg jag direkt att de åkte från Alvesta och åkte österut så min chansning gick hem.

Sedan var det lite pinsamt att ingen satte årtalet, man har väl lite koll på när Stellan Bengtsson vann pingis-VM.

Jo, man kan ju inte komma mycket längre än till kalmar från alvesta.
Att Af ruggUgglas får vara med övergår mitt förstånd, ett mer korkad framträdande får man nog leta länge efter. Trodde stundtals att jag skulle få krupp när hon satt och fånade sig.
Citera
2007-12-08, 14:42
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:

Umeå var svår, fixade den på 4. Men Kalmar och San Fransisco tog jag båda på 8 poäng.
Citera
2007-12-08, 14:45
Medlem
Sinitsins avatar
Citat:

Jag satte årtalet innan de visade inslaget. Slängde ur mig 1971 på måfå och det var rätt. Jag är fan världshistoriens grymmaste människa.

Skönt dessutom att af Ugglas och han den andra fick spö. Står inte ut med henne. Tror dessutom att Guillou-laget blir jävligt svårslagna i årets säsong.
Citera
2007-12-08, 15:05
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinitsin
Jag satte årtalet innan de visade inslaget. Slängde ur mig 1971 på måfå och det var rätt. Jag är fan världshistoriens grymmaste människa.

Skönt dessutom att af Ugglas och han den andra fick spö. Står inte ut med henne. Tror dessutom att Guillou-laget blir jävligt svårslagna i årets säsong.

Jag tog 1971 när Stellan Bengtsson dök upp. Nästan alltid sportledtrådar som får mig att svara rätt
Citera
2007-12-08, 16:06
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Jo, man kan ju inte komma mycket längre än till kalmar från alvesta.
Att Af ruggUgglas får vara med övergår mitt förstånd, ett mer korkad framträdande får man nog leta länge efter. Trodde stundtals att jag skulle få krupp när hon satt och fånade sig.

Det kunde ha varit Nybro eller Karlskrona också, Emmaboda har de varit i.
Citera
2007-12-08, 21:58
Medlem
Lady Tesss avatar
Citat:

NFL laget 49ers heter ju just 49ers pga guldrushen 1849.

Umeå tog jag på 10 poäng. Brasilianare (Martha) och kyla gjorde att jag tog det. Visst finns det brassar även i andra allsvenska lag, men inga som man kan sammankoppla med kyla på samma sätt som Umeå
Citera
2007-12-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinitsin

71 var första årtalet jag gick bet på pga att inget världshistoriskt hände detta år som fallet är oftast
Citera
2007-12-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Tess
NFL laget 49ers heter ju just 49ers pga guldrushen 1849.

Umeå tog jag på 10 poäng. Brasilianare (Martha) och kyla gjorde att jag tog det. Visst finns det brassar även i andra allsvenska lag, men inga som man kan sammankoppla med kyla på samma sätt som Umeå

Trodde väl aldrig att detta program skulle ha en fråga som involverade DAMfotboll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in