2008-01-04, 22:02
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comethI
Är du synsk eller?

Sett honom för många gånger i tv bara =)
Men klart man blev nöjd över att ha rätt
Citera
2008-01-04, 22:04
Medlem
JEzuss avatar
Nästa vecka kommer bli en light final! Ruggigt spännande!
Svårt att tippa vinnare... Tror dock att Holm med Hubinette blir vinnare over all.

mvh
Citera
2008-01-04, 22:14
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Nästa vecka kommer bli en light final! Ruggigt spännande!
Svårt att tippa vinnare... Tror dock att Holm med Hubinette blir vinnare over all.

mvh
Jag tycker Holm har blivit lite jobbig så jag hoppas på Hoa Hoa, däremot verkar Holm nog starkare i nuläget. Fast vi får ju inte glöma Hägg också, han blir nog farligt. fan vad man hatar Af ugglas!

Edit: 1337 inlägg!
Citera
2008-01-04, 22:20
Medlem
brianmolkos avatar
Vad var svaret på frågan om Fredrik Reinfeldt ??
Citera
2008-01-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad var svaret på frågan om Fredrik Reinfeldt ??
Valetta.

(ValEtta)
Citera
2008-01-04, 22:29
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter
Valetta.

(ValEtta)

Ah ok missade i slutet nämligen
Citera
2008-01-04, 22:29
Medlem
xxxandors avatar
Märkte ni hur kåt oldsberg var i filip och fredrik?
Fast sen gör ju filip tjänster för oldsberg vid sidan om, som tillexempel
när han uppträde vid oldsbergs unges studentfest.

Jag tror att filip och fredrik kan bli trea om dom får rätt motståndare.
Det var i allafall roligt att se ff i ett sånt här Intellektuellt program.
Citera
2008-01-04, 22:43
Medlem
Stör mig otroligt på att Stefan Holm fick rätt för ''tronföljden'' eller vad han nu sa istället för Successionsordningen.

Men det mest löjeväckande var helt klart att hon Hübtönt inte kände till Sveriges grundlagar! Med tanke på att hon är programledare för samhällsprogram så borde det väl ändå vara en självklarhet att känna till dessa! Har för mig att man fick lära sig dessa redan i högstadiet SKANDAL !
Citera
2008-01-04, 23:03
Medlem
Jag blev lite förvånad på årtalsfrågan att sista bilden inte innehöll plan som krashar i WTC när det var 2001. Den tog jag på Sagan om Ringen. Däremot var jag och åkte åt fel håll i Sverige på tian. Vi startade i en stad med en Pablo. Picasso står staty i Kristinehamn. Sen åker vi mot stad med varg och då trodde jag Karlstad pga FBK.

För mycket musikfrågor enligt mig. Byter alltid kanal när dessa kommer. Frågan är om F o F ens hörde ledtråden om Ibra på Milano.
Citera
2008-01-04, 23:13
Medlem
sadfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag blev lite förvånad på årtalsfrågan att sista bilden inte innehöll plan som krashar i WTC när det var 2001.
Det hade väl varit på tok för enkelt.

För övrigt störde jag mig på att Oldsberg envisades med att kalla dom för "grabbar" (pojkar?) precis hela tiden.
Citera
2008-01-04, 23:16
Medlem
Flus avatar
Typiskt Holm att tjata sig till ett sketet extrapoäng på "tronföljdslagen".
Läste inte Oldsberg fel på en fråga också? Jag är rätt säker på att han sa "färden går åt nordost" när det gällde trippen mellan Cremona och Milano, som borde varit nordväst!
Vem tipsar Aftonhoran om denna skandal av monumentala proprtioner?

Edit: Nu har jag penetrerat SVT:s hemsida och visst fan säger gubbtjyven "vi reser i nordöstlig riktning" 39 minuter in i programmet. Vem hämtar tjära och fjäder?
Citera
2008-01-04, 23:19
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadface
Det hade väl varit på tok för enkelt.

För övrigt störde jag mig på att Oldsberg envisades med att kalla dom för "grabbar" (pojkar?) precis hela tiden.

..samt att han då och då sa "Fredrik och Filip". Deras varumärke är ju "Filip och Fredrik"
Kanske bara jag som dryg

Kanske bara jag som börjar bli trött på Holm? Det är tråkigt med folk som vet för mycket och för snabbt . Fanskapet rycker ju alltid på 10,8 känns det som. Samt att han skall alltid vara brorduktig.

Förövrigt tyckte jag att det var lite orättvist. Holm och kärringen kan väl räknas som veteraner i denna form av frågesport, medans "grabbarna" debuterade. Antar att det lottas, men ändå. Inte fan lottar med div 3 med Allsvenskan :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in