2008-01-18, 22:49
Medlem
Sugarfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag tänker varje gång jag inte kan en fråga att nu ska jag lägga det på minnet, men det är inte så enkelt. Det är en underbar känsla när man kan en "svår" fråga

Kunde Newcastle på 10 p
Citera
2008-01-18, 23:14
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Guillou tycker jag inte gjorde bort sig i första matchen men idag var han helt under isen. Dock ska man komma ihåg att hans fru inte kan någonting överhuvudtaget och inte tillför ett jota.

Lustigt förresten att vid samtliga par är den manliga hälften betydligt mer kunnig än den andre.

Visserligen en generalisering nu från min sida, men det brukar finnas sanning i fördomar och generaliseringar: män älskar att tävla i kunskap.
Jag vet inte hur många fester jag varit på där det blivit könsgrupperingar och där männen (jag själv inräknad) hamnat i en hysterisk
skrik-i munnen-på-varandra-match där man gör allt för att bräcka varandra i fakta om allt från romarikets fall till elitseriespelares poängrekord.
I andra änden av festlokalen har tjejerna sin egna, doftljusdoftande fest med nedtonade röster och stereon på lågt ljud (Ane Brun) där dom talar om saker som dom faktiskt upplevt och gjort sedan sist dom träffades.

Jag säger inte att det ena är bättre än det andra, men jag tror att dom flesta av oss har märkt av denna skillnad.
Senast redigerad av Pubertal 2008-01-18 kl. 23:30.
Citera
2008-01-18, 23:36
Medlem
Trumpeters avatar
Tyckte stadsfrågorna var rätt knepiga idag. Själva resorna höll sig på en medelnivå.
Citera
2008-01-18, 23:40
Medlem
prominentens avatar
Jag vet inte om orkestern har avhandlats tidigare men den är grymt härlig.

Bra bredd och förmedlar en underbart härlig stämning
Citera
2008-01-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Jag tycker att det var en sjukt enkel omgång med På spåret-mått.
Håller med. Tog Malmö och Rio tidigt. Sen kunde jag Öresundsbrons pyloner, ollie, favela, att Brasilien tagit fem VM-guld, capoeira, ipanema mm. Newcastlefrågorna var dock svåra.
Citera
2008-01-18, 23:46
Medlem
prominentens avatar
Kan vi inte enas om att alla ni här tog alla frågorna på 10....
...så slipper vi tjafset
Citera
2008-01-18, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten

Äh, hatar de där musikerna. De är så fantastiskt töntiga och mediokra. Visst har de en stor bredd, men tyvärr har de ingen spets. De håller en jämn medioker nivå helt enkelt. Inte jättedåligt men heller inte bra.
Citera
2008-01-19, 00:00
Medlem
solstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Håller med. Tog Malmö och Rio tidigt. Sen kunde jag Öresundsbrons pyloner, ollie, favela, att Brasilien tagit fem VM-guld, capoeira, ipanema mm. Newcastlefrågorna var dock svåra.

trots det så fick inget av lagen över 20 poäng. kommer inte ihåg vilka det var men för några veckor sedan fick ju ena laget nästan 50.
Citera
2008-01-19, 00:01
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstol
trots det så fick inget av lagen över 20 poäng. kommer inte ihåg vilka det var men för några veckor sedan fick ju ena laget nästan 50.

Då fick jag typ 5 poäng...
Citera
2008-01-19, 00:03
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten

Haha dom är ju så fruktansvärt dåliga, det är pinsamt så fort dom börjar spela. Speciellt leadsingern (han med hår) är äckligt sliskig och dessutom sjunger han mediokert som bäst, den andra killen(den skalliga) är lite bättre.
Citera
2008-01-19, 00:17
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Haha dom är ju så fruktansvärt dåliga, det är pinsamt så fort dom börjar spela. Speciellt leadsingern (han med hår) är äckligt sliskig och dessutom sjunger han mediokert som bäst, den andra killen(den skalliga) är lite bättre.

Den skalliga kan ibland få till såna där äckliga Knut Agnred-wailningar som skär i mitt bröst: En Göteborgsåkomma?
Citera
2008-01-19, 00:36
Bannlyst
Kanske står längre bak i tråden...

Men är det någon mer än jag som tycker Jan Guillou och hans fru (om de är gifta) är förjävla lika varandra. Skulle vara mer troligt att de var syskon än ett gift par
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in