2010-04-06, 08:53
Medlem
brunstigs avatar
Nej, varför skulle de göra det. De får alltid info om vad det är de testar.
Citera
2010-04-06, 09:19
Medlem
Vad är det för svar? Varför skulle de inte kunna göra det? Pisstest som pisstest?
Citera
2010-04-06, 11:15
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasRR
Vad är det för svar? Varför skulle de inte kunna göra det? Pisstest som pisstest?

Kunna skulle de väl kunna om det gör just drogtester men det gör de inte utan att informera dig.
Citera
2010-04-19, 02:44
Medlem
Lånar tråden åt en snabb fråga av ren nyfikenhet.

När man testar sig, kan de se i provet om man käkat doxyferm nyligen eller om man haft bakterien senaste månaderna?
Citera
2010-04-19, 15:19
Medlem
chocolatesauces avatar
kan klamydia smitta om kondomen spricker?
Citera
2010-04-19, 15:44
Medlem
Bejjbiies avatar
Behöver lite hjälp?.

Hade sex med en kille för 2 veckor sedan han visste om att han var smittad med klamydia men sa inget innan vi hade sex han berättade det några dagar senare att han är smittad med klamydia..

Kan man på något sätt stämma den här personen för att han medvetet smittat mig?
Citera
2010-04-28, 00:39
Medlem
Hur ligger detta till egentligen!

Om man nu är smittad och skall berätta för farbror doktorn vilka man legat med, hur kan de kolla att man inte bluffar? Att man kanske har sambo och inte vill ange henne utan istället behandla henne själv via ett internetapotekt.

Kan man liksom bara ange den man hade snedsteget med? Hur funkar det, kollar de upp det via telefonkatalogen, personregister och dylikt.

Tror nämligen själv att jag kan ha det, hade ett snedsteg för ett tag sedan (2 månader), har dock inte haft sex med min tjej då hon sedan 4 månader pluggar utomlands och jag är här hemma i sverige.

Jag vet att det var en jättedum grej, men det var på fyllan och jag har verkligen ångest för det, var med ett ex och hon har fått reda på att hon troligen har det, hur går det hela till väga egentligen, jag kan ju inte ha smittat min flickvän då hon är utomlands, och jag vet vem som smittat mig (om jag nu är det). Ska inom en månad åka och hälsa på henne och då vill man ju inte vara smittad. Snälla svara ni som har erfarenhet!
Citera
2010-05-02, 15:37
Medlem
guol1234s avatar
Kan klamydia upptäckas med ultraljud?
Citera
2010-05-02, 15:40
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guol1234
Kan klamydia upptäckas med ultraljud?

Du vet att klamydia är en bakterie va?
Citera
2010-05-02, 15:41
Medlem
guol1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
Du vet att klamydia är en bakterie va?
Jag tänkte om man kan se att bollarna har blivit större eller något, har fan ingen aning om det är en bakterie eller inte.
Citera
2010-05-02, 15:45
Medlem
Plottis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guol1234
Jag tänkte om man kan se att bollarna har blivit större eller något, har fan ingen aning om det är en bakterie eller inte.

Det är en bakterie, och så vitt jag vet, så NEJ. Det går inte. Då skulle du aldrig mer behöva pissa i en liten mugg utan bara ta ultraljud och få svar direkt.
Citera
2010-05-05, 13:29
Medlem
Flarrrrns avatar
hade sex med en tjej som hade klamydia (utan att hon berättade det förens efteråt <.<) till saken, jag var inne i henne en eller två "Strokes" in ut in ut in ut på ett ungefär utan kondom, kom sen på bättre tankar och drog på kondomen och fortsatte sen.

Är jag nu smittad med klamydia? har bokat tid för test men det är inte förens nästa vecka. Hur stor är chansen egentligen att få klamydia vid bara så "lite" oskyddat samlag? är jag garanterat smittad eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in